MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.101
:roflol: wat is me dit ineens :roflol:

jawel , achter robke staat jerney , en achter rooke staat mc , dus ???? refferee, kijk oplossing is nabij

hehehehe

ik ga trainen zo - mazzel

Paljas en Robke,

ecto versus endo :D

Je gunt ons ook niks!

En als ik nou foto's kom maken? :engel:

battle of the Rooke/Robkes , battle of the year

Ik ben blij dat het gevecht zich afwendt naar Rooke :P. Ik had niet voor minder gekomen dan barbells ipv schuimrubber, en als troffee de dames...

(sorry Rob, ik wil je log niet vervuilen, maar moet toch even mijn grenzen stellen hier :D)

wtf is dat hier ? :p

goede trainings.

• #3.113
Laat ik voor de verandering ook nog eens een training posten :roflol:

Training van gisteren:

Sleep: 6u
Food: 1700kcal
Health: just peachy
Mentality: Yeah buddy ! ! ! Lightweights !

Warm-up:
5min Steppen
Bench Press: 15xbb 10xbb

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Trainingstijd: 97min
Polardata: 129avg hbpm - 170max hbpm - 1056kcal
Comments: wat gisteren ontbrak in het trainen, zat er vandaag terug in. Die 125kg Incl Bench ging zelfs
goed omhoog. Zo goed dat er op 7cm na 2 reps zijn uitgekomen. Dus evenaring van PR

En mijn triceps heb ik eindelijk een goed gewicht voor gevonden :p

Dacht zeker na gisteren dat ik even gestrand was op een plateau, maar omdat die bench lukt, heb ik weer
goede moed voor volgende week te maxen op mijn DL en hou ik het maar op het gedacht dat ik gisteren
een slechte dag had.

Extra: ik ben trouwens ook bezig met een combo van XXL Megagrow & XXL Creapump voor de training.
Anders blijft dat daar maar staan. Traint best wel aardig eigenlijk. Lekkere rush van de dextrose (insulinepiek) :p

Laatst bewerkt:
Flink sterke inclines Robke! :thumb:

• #3.116
Flink sterke inclines Robke! :thumb:

Muchos Graçias ... jammer dat ik die 2de rep niet tot op de borst kon laten zakken.
Maar ach, volgende keer maar weer.

Ben trouwens benieuwd wanneer ik mezelf ga tegenkomen via dit systeem te trainen.
Ik kan per slot van rekening toch niet blijven verhogen hé :p

125 op de schuine bank is een hoop Rob, netjes man. En tot 7cm is toch meer dan de helft, dus 1.5... jezelf even verbeterd met 50% ;).

• #3.118
brute incline Rob! 125 is echt veel.

megagrow is ook nog is lekker :D:D

Terug
Naar boven