AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Na hier x aantal keer te hebben gelezen dat je moest eten om af te vallen, heb ik dus nog
maar een poging ondernomen. En zo heb ik dus op 2500kcal gezeten. Wat nog relatief weinig is
moet ik sommige mensen hier geloven. Tja, het resultaat was die 105kg en nada qua versnelling
van de stofwisseling.

En ja, eet ik eens niet volgens schema, heb ik gelijk een kilo erbij :p Ik weet nog een mooie zondag
dat we waren uit gaan eten, wijntje erbij zoute snack bij tv, etc... Het verschil van zondag morgen en
maandag avond bedroeg maar liefst 3kg. Toegegeven, die was ik gelijk ook die week weer kwijt, maar toch...

Met verschillende meetmomenten schommel ik ook rustig 2kg hoor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.082
Klinkt bekend ;)
Zaterdag alles gegeten wat los & vast zit - resultaat: maandag 100 gram zwaarder dan de donderdag ervoor. Op andere dagen heb ik me niet gewogen. Nu ik goed bezig ben met m'n lijf is m'n lijf ook wat vergevingsgezinder geworden...

Gewoon niets van aantrekken :p Met opgeheven hoofd opnieuw beginnen zeg ik maar.

;)

Met verschillende meetmomenten schommel ik ook rustig 2kg hoor.

Kan best wel zijn dus ...

Ik maak me er in ieder geval niet meer zo druk om, ik zie adhv mijn excel dat het langzaam maar zeker in
dalende lijn gaat met mijn BF. En maak ik eens een slippertje in het weekend, maak ik dat nadien wel goed.
Zoals iemand hier al eens postte: of je nu in juni op 12% staat of in juli/augustus, maakt eigenlijk niet uit.

Ik ga in ieder geval ervan uit dat ik een 75kg VVM heb. Met 12% BF zou ik dan op 84kg moeten komen.
Afgerond zou ik dus lekker tevreden zijn met een gewicht van 85kg. Nog 9 te gaan dus :p

(ga ik wel gaatjes in mijn belt moeten bijmaken van die is nu al aan de grote kant aan het worden :p)

Paljas en Robke,

ecto versus endo :D

• #3.085
Paljas en Robke,

ecto versus endo :D

30sycyq.jpg

robke is zo'n irritante naam :P denk steeds dat er Rooke staat...of is rooke nou irritant :rolleyes:

• #3.088
jij daat ook dan? heel irritant in mn CP

oke dan jullie zijn allebei byzonder irritant als jullie zo door gaan;)

battle of the Rooke/Robkes , battle of the year

ik weet het niet mc - achter onze rob staat the grand lady of iron jerney - dus ik twijfel hoor

hoho , er is maar plaats voor 1 coach he

Per persoon: geen probleem toch?

Terug
Naar boven