- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks te gek doen nu
(no homo)Waarom zo lastig doen? Ik heb de alles in 1 oplossing, gewoon zeggen dat je bulkt en een GH buik hebt![]()

Fuaaaark... 100+ MP is sick! En dan nog zo easy ook nog![]()
Met die spullen moet het toch goed komen!En anders trek je het wat langer door...
![]()
Misschien als ik in oktober dan nog een poging doe voor de zomer van 2016
Ik wil gewoon eens een jaartje op het strand lopen zonder dat er iemand van GreenpeaceBeachboy?Ik wil gewoon eens een jaartje op het strand lopen zonder dat er iemand van Greenpeace
mij terug de zee probeert in te duwen

Ze zeggen wel dat vet drijft, maar ik zink nog harder naar deTja... en zwemmen kan ik dan ook al niet goedZe zeggen wel dat vet drijft, maar ik zink nog harder naar de
bodem van een zwembad, dan een mafia snitch die van de brug word gegooid met een beton blok aan zijn voet
Lol dan heb je toch gewoon weinig vet een veel vvm![]()
Je one-liners zijn goed vandaag![]()
Toch geef je al aan dat je in het weekend tot nu nog regelmatig biertjes e.d nuttigde en mee at met de pot. Nu is dat laatste geen gigantisch probleem als je bijvoorbeeld je kcals maar trackt door het 1 en ander te wegen..Tja. Spullen of niet... nu heb ik ook spullen. En je ziet het, het stopt toch. Spullen zijn geen garantie voor succes
Nee man. Half juli is het klaarMisschien als ik in oktober dan nog een poging doe voor de zomer van 2016
Toch geef je al aan dat je in het weekend tot nu nog regelmatig biertjes e.d nuttigde en mee at met de pot. Nu is dat laatste geen gigantisch probleem als je bijvoorbeeld je kcals maar trackt door het 1 en ander te wegen..
Je weet natuurlijk zelf ook dat als je in het weekend wat losser bent, dat dit de cut niet ten goede komt.
Toch wat stricter ook in het weekend of junk wat meer in calculeren gaat echt je cut resultaat nog wel verder door trekken![]()

HahahahahaTja... en zwemmen kan ik dan ook al niet goedZe zeggen wel dat vet drijft, maar ik zink nog harder naar de
bodem van een zwembad, dan een mafia snitch die van de brug word gegooid met een beton blok aan zijn voet
En nee, ik steek niets in mijn zakken van mijn broek 
Beachboy?Ik wil gewoon eens een jaartje op het strand lopen zonder dat er iemand van Greenpeace mij terug de zee probeert in te duwen
Ik ben beschermd door WWF kereltje!