Fitness Seller

Robke's trainingslog

Hahaha duidelijk :roflol: :roflol:

Junkie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.863
Waarom zo lastig doen? Ik heb de alles in 1 oplossing, gewoon zeggen dat je bulkt en een GH buik hebt :D

Fuaaaark... 100+ MP is sick! En dan nog zo easy ook nog :o

• #30.866
Met die spullen moet het toch goed komen!:thumbs: En anders trek je het wat langer door...:o

• #30.868
Met die spullen moet het toch goed komen!:thumbs: En anders trek je het wat langer door...:o

Tja. Spullen of niet... nu heb ik ook spullen. En je ziet het, het stopt toch. Spullen zijn geen garantie voor succes

Nee man. Half juli is het klaar :) Misschien als ik in oktober dan nog een poging doe voor de zomer van 2016

Laatst bewerkt:
Fkn beachboy :D

• #30.870
  • #30.872
Goffer bijna hap kwark over mn beeldscherm :roflol: :roflol:

Tja... en zwemmen kan ik dan ook al niet goed :( Ze zeggen wel dat vet drijft, maar ik zink nog harder naar de
bodem van een zwembad, dan een mafia snitch die van de brug word gegooid met een beton blok aan zijn voet

Tja... en zwemmen kan ik dan ook al niet goed :( Ze zeggen wel dat vet drijft, maar ik zink nog harder naar de
bodem van een zwembad, dan een mafia snitch die van de brug word gegooid met een beton blok aan zijn voet

Lol dan heb je toch gewoon weinig vet een veel vvm :D
Je one-liners zijn goed vandaag :thumb:

• #30.874
Lol dan heb je toch gewoon weinig vet een veel vvm :D
Je one-liners zijn goed vandaag :thumb:

Ik heb gewoon een raar lijf man. Nogal een dikke collega komt binnen en de rest zegt gelijk: hé Luc, aardig
wat kilo's kwijt precies. Ja, 5kg al zegt die dan.

Ik kom binnen en ze zeggen, jow Rob zijn je armen altijd zo dik geweest.
En ik ben zeker een kilo of 7 kwijt en aardig wat BF... fml

Tja. Spullen of niet... nu heb ik ook spullen. En je ziet het, het stopt toch. Spullen zijn geen garantie voor succes

Nee man. Half juli is het klaar :) Misschien als ik in oktober dan nog een poging doe voor de zomer van 2016
Toch geef je al aan dat je in het weekend tot nu nog regelmatig biertjes e.d nuttigde en mee at met de pot. Nu is dat laatste geen gigantisch probleem als je bijvoorbeeld je kcals maar trackt door het 1 en ander te wegen..

Je weet natuurlijk zelf ook dat als je in het weekend wat losser bent, dat dit de cut niet ten goede komt.
Toch wat stricter ook in het weekend of junk wat meer in calculeren gaat echt je cut resultaat nog wel verder door trekken:thumbs:

• #30.876
Toch geef je al aan dat je in het weekend tot nu nog regelmatig biertjes e.d nuttigde en mee at met de pot. Nu is dat laatste geen gigantisch probleem als je bijvoorbeeld je kcals maar trackt door het 1 en ander te wegen..

Je weet natuurlijk zelf ook dat als je in het weekend wat losser bent, dat dit de cut niet ten goede komt.
Toch wat stricter ook in het weekend of junk wat meer in calculeren gaat echt je cut resultaat nog wel verder door trekken:thumbs:

Ja idd. En dat ga ik nu dus ook doen. Dessalniettemin weet ik wel dat ik belange niet de kcals verorber dan
voor ik aan het cutten was. Nu ja, blijkbaar is het nog niet genoeg en dus weer wat strikter. Hopelijk gaat
dat wat opbrengen want ik zit haast zonder 'iets achter de hand voor later' dan :p

You can't outtrain or out gear a bad diet :)

• #30.878
Terug
Naar boven