MuscleMeat

Robke's trainingslog

Lekkere [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekkere 'goedemorgen-word-wakker-deadlifts'! 3x205kg:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.904
Lekkere 'goedemorgen-word-wakker-deadlifts'! 3x205kg:thumbs:

Voelde me goed sterk vandaag op deads. Verbaasde me eigenlijk dat ik die 225 niet kreeg doorgetrokken.
Misschien met wat thigh ride, shrug had ik hem nog wel kunnen hebben. Maar dat is de bedoeling niet op
dit punt in het schema. Gewoon blijven bouwen :)

De Celltech is nu duidelijk ingekickt qua kracht, niet? Toch wel indrukwekkend met zo'n caltekort. Wat moet er wel niet bij komen als je bulkt.

• #30.906
De Celltech is nu duidelijk ingekickt qua kracht, niet? Toch wel indrukwekkend met zo'n caltekort. Wat moet er wel niet bij komen als je bulkt.

Goh... ik weet het niet man... als ik moet vergelijken met die 600 van de vorige keer zou ik zeggen dat ik amper iets merk.
Buiten dat ik mijn kracht eigenlijk gewoon behoud. Want ik breek que kracht nog steeds geen PR's. Maar goed, ik zit in een
kcal tekort met best wel een een high intensity cardio programma ernaast. Dus ja, meer kan ik ook niet verwachten denk ik.

En erbij bulken? Breng me niet in verleiding Crak... ik denk er haast iedere dag aan :D

Man, normaal was je zeker 10-20 % van je kracht verloren inmiddels. Daar weet ik alles van!

• #30.908
Man, normaal was je zeker 10-20 % van je kracht verloren inmiddels. Daar weet ik alles van!

En was ik normaal ook overtraind geraakt als ik op de vorige poging mag afgaan. Toen zakte ik als een pudding
in mekaar na een maand. Mijn SQ heeft het wel aardig te verduren door de cardio. Daar is het echt bikkelen
om elke kilo te behouden. Mijn DL valt mee. Presses blijven wel up to par.

Ja, overtraining was ook vrijwel zeker gebeurd inderdaad. Supermoeilijk om precies genoeg te doen tijdens een normale cut. Eigenlijk moet je om de 4-6 weken ook een week op onderhoud gaan zitten denk ik.

• #30.910
Ja, overtraining was ook vrijwel zeker gebeurd inderdaad. Supermoeilijk om precies genoeg te doen tijdens een normale cut. Eigenlijk moet je om de 4-6 weken ook een week op onderhoud gaan zitten denk ik.

Tja... ik moet sowieso nu aanpassen weer. Er lijkt niet veel meer te gebeuren.

Goffer wat saai op kantoor zeg...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #30.912
  • #30.914
  • #30.917
jammer van de fail op de DL, maar 205 ook zeer netjes.

Nog een lkkre cardio sessie, robje goes shredded

• #30.919
Kracht behouden in cut is Nice hoor.

Terug
Naar boven