Fitness Seller

Robke's trainingslog

Allemaal grappig maar wel waar. Hoeveel mensen ken jij die gewoon op de bodem van een zwembad kunnen
gaan zitten en niet naar boven komen? Ik ken zo niemand :p En nee, ik steek niets in mijn zakken van mijn broek :p
Wait.. WHUT?! Je meent serieus dat je dat kan?!
.. Ik kon het overigens wel, maar dan wel dat je je armen op een bepaalde manier als een malle naar boven laat slingeren. Omfg, ik kan echt geen dingen uitleggen.. Je duwt dan als het ware je handen steeds naar boven zodat je jezelf naar beneden blijft duwen op de bodem..
Maar goed, jij zegt dus gewoon dat je dik bent :D.

hij is niet dik

hij is vet

Harde mp rob!

.. Ik kon het overigens wel, maar dan wel dat je je armen op een bepaalde manier als een malle naar boven laat slingeren. Omfg, ik kan echt geen dingen uitleggen.. Je duwt dan als het ware je handen steeds naar boven zodat je jezelf naar beneden blijft duwen op de bodem..

Gewoon helemaal uitademen en dan kan iedereen op de bodem blijven liggen

• Topic Starter Topic Starter
  • #30.884

Haha, nee, ik moet niks doen. Ik moet gewoon stoppen met zwemmen en ik zink :p

hij is niet dik

hij is vet

Tenk u

slapjanus

Harde mp rob!

Gewoon helemaal uitademen en dan kan iedereen op de bodem blijven liggen

Thanks

Ik hoef helemaal niet uit te ademen :p

Weet je wat ik altijd doe bij die spoiler grapjes?
Gewoon op citeer drukken. :p

Cutten en sterker worden, hoehoedoejedat?

met zijn speciale appelsap formule.

• #30.887
Ja je bent ff gestopt met je cutje... :D maar heb het wat druk gehad. Op mijn mobiel zat ik nog op pagina 1502. :o
Mijn logje kun je nog 1 week terug lezen op 1 pagina.

• #30.889
Ja je bent ff gestopt met je cutje... :D maar heb het wat druk gehad. Op mijn mobiel zat ik nog op pagina 1502. :o
Mijn logje kun je nog 1 week terug lezen op 1 pagina.

Ik ben helemaal niet gestopt met cutten :roflol: Als van eind februari bezig ondertussen :p

even paar pagina's terug gegaan om de workout te zoeken, MP ziet er goed uit man sterk rocketpower

• #30.891
Beachboy? :roflol: Ik wil gewoon eens een jaartje op het strand lopen zonder dat er iemand van Greenpeace
mij terug de zee probeert in te duwen

Gaan we een keer samen, dan hebben ze het te druk met mij om zich bezig te houden met zo'n magere haas als jij rob! :D :D :D

• #30.896
rob is een haas.

Lekkere db presses kerel :eek:
Nice gewicht.

• #30.900

ik volg even niet rammelaartje...

Lekkere db presses kerel :eek:
Nice gewicht.

Thanks!

???

---------- Toegevoegd om 07:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:54 ----------

vrijdag 05u00 training

Pre w/o Supp: Max Performance (1sc); WaxyBolic (1sc)
Intra w/o Supps: Amino1 (1sc)
Post w/o Supps: Combat Powder (1sc)
Other Supps: Grenade Ration Pack; ECGC (400mg); D3 5000iu

Trainingstijd: 86min
Bodyweight: 109kg

Comments: die 225 zou een evenaring van PR zijn... nu ja, no biggie. Ik ben tevreden met die 'soepele' triple op de
205. Betekend dat ik nog steeds op schema zit :)

Untitled.jpg - 374410

Terug
Naar boven