XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.162
140kg squat is mijn voorbeeld voor vandaag, die ga ik vanavond ook doen. Sterk weer Rob!

Die 150 komt verrekt close ... I can almost taste it :p

Evengoed lekkere training, wat je bij het ene tekort kwam heb je bij het andere goed gemaakt!

Compenseren is het keyword :D

Whoow Rob! Dikke PR op je sleep!

Thanks

x2!
Dat ga je wel voelen, zeker de tweede dag! :D

Indeed, heb ik heel het weekend genot van gehad :p

• #3.163
Cardio van het weekend:

Pre work out: 0kcal - 250mg Cafeïne, 25mg Efidrine, asperine
Zaterdag: 90min - 130avg hbpm - 150max hbpm - 970kcal
Zondag: 90min - 130avg hbpm - 146max hbpm - 948kcal

De kcal zijn geminderd. Niet omdat het minder intensief is, maar omdat mijn hartslagmeter nog
op mijn oud gewicht van 100kg stond. Nu dus aangepast naar 95kg.

2me46pz.jpg

Comments: het is wat een kwakkelweek geweest eigenlijk met als resultaat dat mijn
toestand een beetje status quo is gebleven. Cut begint te lang te duren gewoon en
mijn karakter begint op te raken :o Ergo ben ik er dus over aan het denk om over te
schakelen naar een weekje terug de teugels wat te laten vieren. En dit eigenlijk ook zo
aan te houden. Niet cutten, niet bulken, gewoon wat erop letten zeg maar en nog steeds
volop cardio. Tot ik weer helemaal gemotiveerd raak. En dat zal 9 kansen van de 10
nog voor het einde van de maand zijn :roflol:

Laatst bewerkt:
Kan zeker geen kwaad om even een weekje bij te komen en je energielevels wat op te krikken.
Waarschijnlijk ga je daarna dan weer als een trein, zeker als je al die progressiefoto's van de Beachproofcontest onder je neus krijgt :D

:) Kalm aan dan breekt 't lijntje niet!

• #3.165
Kan zeker geen kwaad om even een weekje bij te komen en je energielevels wat op te krikken.
Waarschijnlijk ga je daarna dan weer als een trein, zeker als je al die progressiefoto's van de Beachproofcontest onder je neus krijgt :D

:) Kalm aan dan breekt 't lijntje niet!

Yup yup, even op onderhoud zitten en dan terug knallen :p

Ik ben benieuwd naar heel dat beachproof gebeuren !

• #3.167
Doe jij ook mee, heb je er niet tussen zien staan:p;)
Je hebt leuke stats :D kom vaker je log lezen
Greetzz

Nah, ik zit nog veeeeeel te ver van een beachproof lichaam af :p
Plus mijn velletje geraakt zo strak niet meer ;)

Altijd leuk om meer bezoekers te krijgen ;)
Thanks

• #3.169
  • #3.171
2x 90min cardio is netjes beest.

Je bent toch al lekker 10kg kwijt in 5 maanden. Hou er rekening mee dat je ook nog wat spiermassa hebt gewonnen dus qua vet verlies moet dat nog meer zijn.

stevige gain in nog geen week tijd ;)

• #3.176
Ik verbaasde mij er ook al over, :dunno:

:D Eigenlijk wil ik gewoon snel die 5000 posts halen!

Zal geen probleem worden met al die Miss Beach logjes :D

2x 90min cardio is netjes beest.

Thanks

Je bent toch al lekker 10kg kwijt in 5 maanden. Hou er rekening mee dat je ook nog wat spiermassa hebt gewonnen dus qua vet verlies moet dat nog meer zijn.

Ja, easy does it denk ik nu maar. Heb ondertussen ook enkele PR's kunnen zetten en dat is ook weer
leuk. Dus ik denk dat ik msschien nog wat eiwitten ga toevoegen en op het gemakje op dit elan verder
train. Dan komt het uiteindelijk wel in orde :p

stevige gain in nog geen week tijd ;)

Bwah, hangt vooral af wat ik de avond ervoor gegeten heb eigenlijk. Gaan zaterdag altijd uit eten dus,
clean is dat niet. Zaterdag was het pasta met een paar biertjes. Dus extra gewicht op de schaal :p

2 * 90 min cardio - ik geef het je te doen - mentaal een 10

• #3.179
Training van gisteren:

Sleep: 5u (wederom een baggernacht, alle uren op de klok gezien)
Food: 1800kcal
Health: *geeuw*
Mentality: ain't nuttin to it, but to do it

Warm-up:
5min Steppen
Deadlift: 15xbb 10xbb
BOR: 15xbb 10xbb

6dyb2w.png

Trainingstijd: 92min
Polardata: 138avg hbpm - 177max hbpm - 1086kcal
Comments: Poe poe die 200 voelde retezwaar. Ging tot aan de knie en gedaan. Die 190 ging dan wel
weer zonder hitch en/of shrug zoals vorige keer. Vrees wel dat deze week de week der fails gaat
worden :p Plateau's a gogo. Hoop nog een PR op squat te zetten en dan zit het erop. Terug naar wat
meer reps @ 80% van 1RM

Al bij al best wel tevreden van afgelopen weken. Nu terug wat meer kracht opdoen en dan pak ik die
200 nog wel :p Geen idee of het nog voor de zomer lukt wel :o

bruut hoor Rob, volgende keer pak je 0,5 daarna 0,66 en zo opbouwen tot 1x200 ;)

verder gewoon goede training, lekkere gewichten. Rug zal je wel voelen.

Terug
Naar boven