- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
x2!
Dat ga je wel voelen, zeker de tweede dag!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
x2!

140kg squat is mijn voorbeeld voor vandaag, die ga ik vanavond ook doen. Sterk weer Rob!

Evengoed lekkere training, wat je bij het ene tekort kwam heb je bij het andere goed gemaakt!

Ergo ben ik er dus over aan het denk om over te 
Kan zeker geen kwaad om even een weekje bij te komen en je energielevels wat op te krikken.
Waarschijnlijk ga je daarna dan weer als een trein, zeker als je al die progressiefoto's van de Beachproofcontest onder je neus krijgt
Kalm aan dan breekt 't lijntje niet!

Yup yup, even op onderhoud zitten en dan terug knallen
Ik ben benieuwd naar heel dat beachproof gebeuren !

kom vaker je log lezenDoe jij ook mee, heb je er niet tussen zien staan
Je hebt leuke statskom vaker je log lezen
Greetzz

Volgens mij zijn alle dames super gemotiveerd, dat gaat een mooie competitie worden!

Volgens mij zijn alle dames super gemotiveerd, dat gaat een mooie competitie worden!

Eigenlijk wil ik gewoon snel die 5000 posts halen!Ik verbaasde mij er ook al over,
Eigenlijk wil ik gewoon snel die 5000 posts halen!

Je bent toch al lekker 10kg kwijt in 5 maanden. Hou er rekening mee dat je ook nog wat spiermassa hebt gewonnen dus qua vet verlies moet dat nog meer zijn.

2 * 90 min cardio - ik geef het je te doen - mentaal een 10
Plateau's a gogo. Hoop nog een PR op squat te zetten en dan zit het erop. Terug naar wat
Geen idee of het nog voor de zomer lukt wel