jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Ach ja, ik ga er gewoon voor hoe goed of slecht ik het ook kan
![]()
Zo mag ik het horen toughy!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach ja, ik ga er gewoon voor hoe goed of slecht ik het ook kan
![]()

Als je iets meer bovenrug wilt hebben zou ik ook eens rackpulls en sumo deads gaan doen. Heb er altijd flink wat spierpijn aan.
heerlijke rugtraining kerel.. en die hammer curl32,5kg per hand?
it was supah heavy 
kan je dat nog volledig strikt dan ? nee toch ? Niet dat ik het slechter vind daarom, want in mijn ogen heb je ook nog groei bij niet strikte uitvoering(cheaten, of partials)
Dat gaat goed hier.
Blijf me verbazen over je schaarse voedselinname
Buiten dat, je bent wel beresterk.

Ik had nog een vraagje. Je had toch een tijd terug ook T3 gebruikt? Ik heb even een beetje gezocht op internet, maar wat is dit nu precies? Zijn dit anabolen of medicijnen? Ik zie bij xxlnutrition bijvoorbeeld ook een supplement wat 'T3' heet.

oh ja, had ik niet bij nagedacht, dacht alleen aan zijdelings ... no problem broTuurlijk wel ... ik doe hem wel voorlangs, dus met de rechterhand naar de linker borst.
Voetje braaf naar achteren, rug recht en abs opspannen.
doe je goed dan )oh ja, had ik niet bij nagedacht, dacht alleen aan zijdelings ... no problem brodoe je goed dan )

Yup yup yup.
Tja, het zijn medicijnen die misbruikt worden imo. Anabolen zijn het niet imo want je zet er geen
spiermassa van aan. T is maar hoe je het bekijkt hé. Eén ding is wel zeker, het is illegaal
Wil je iets legaal? Check die nieuwe van Gaspari. Mitotropin dacht ik. Is T2.
. De 12% moet ik wel op eigen kracht kunnen halen voor september denk ik. Bovendien hou ik niet zo van dit soort dingen bij mezelf, ik hou het liever puur natuur met gezondheid op nummer 1.
Ach ja, 130kg, ik ben er tevreden mee. Als nuNetjes die incline bench 130kg seg
Zorgen die low reps niet voor minder vetverlies voor jou?
Zit jij gewoon op 1800 kcal dit soort dikke PR`s te drukken?
Gefeliciteerd Robbie!
Er is een tip binnengekomen bij de AIVD dat er zeer vreemde praktijken gebeuren in dat schuurtje van Robbie.
s6 de komende tijd.
Vriendelijk groetend,
Mossad
zelfs de medische wereld staat er verbaasd over te kijken