AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.181
bruut hoor Rob, volgende keer pak je 0,5 daarna 0,66 en zo opbouwen tot 1x200 ;)

verder gewoon goede training, lekkere gewichten. Rug zal je wel voelen.

Hehehe, ik denk dat ik komende weken die 200 even links laat liggen en gewoon lekker ga reppen op een
175kg. Zodra ik dan 5 reps kan maken, 5kg erbij kletsen en dan weer verder. Tot ik voel dat ik die 200
kan pakken.

Rug voel ik zeker. Maar niet waar ik het moet voelen. Zoek wat meer accent voor de bovenrug namelijk

Hehehe, ik denk dat ik komende weken die 200 even links laat liggen en gewoon lekker ga reppen op een
175kg. Zodra ik dan 5 reps kan maken, 5kg erbij kletsen en dan weer verder. Tot ik voel dat ik die 200
kan pakken.

Rug voel ik zeker. Maar niet waar ik het moet voelen. Zoek wat meer accent voor de bovenrug namelijk

same here (maar dan met andere gewichten).

ik heb ook een tijdje minder goed alles in m'n rug gevoeld, maar weekje of 2 focussen op uitvoering met iets lichter gewicht en dat daarna meenemen naar je zwaardere gewichten, kan wonderen doen!

doorbuffelen rob!

• #3.183
same here (maar dan met andere gewichten).

ik heb ook een tijdje minder goed alles in m'n rug gevoeld, maar weekje of 2 focussen op uitvoering met iets lichter gewicht en dat daarna meenemen naar je zwaardere gewichten, kan wonderen doen!

doorbuffelen rob!

Zeker weten !

dat zijn verdomd grote stappen op die DL Rob :eek:...wat moet ik me voorstellen bij 0,33?>

• #3.185
Jammer van de DL, Ook jammer van het slapen, respect voor jouw, SLaap je die 5 uur wel dan? Of lig je helemaal wakker ook die 5 uur?

• #3.187
Jammer van de DL, Ook jammer van het slapen, respect voor jouw, SLaap je die 5 uur wel dan? Of lig je helemaal wakker ook die 5 uur?

Bwah, het is zo slapen/wakker/slapen/wakker ... je kent het wel hé.
Sunday night insomnia noem ik het ondertussen :p Lijkt wel een terugkerend iets aan het worden :D

• #3.189
Sterke training rob!

Zijn die Hammer Curls met 32,5kg per dumbbell? Dat zou echt te bruut zijn :)...

• #3.194
Ik vind voor zo weinig slaap en kcal dat je het nog uitstekend hebt gedaan.
Volgende week wat kalmer aan, ff op krachten komen kan je daarna weer lekker toppen! :)

• #3.197
  • #3.198
1 * 190 is toch een top-prestatie - wel jammer , volgende keer gewoon beter - als je elke keer zou pr 'en dan pakt iedereen monster-gewichten in no time -

• #3.200
Terug
Naar boven