MuscleMeat

Robke's trainingslog

Nee nee. 2 sessies :) Die samen 40 a 60min zijn :)

Deze week bv:
ma 6u - 20min LIT cardio / 20u KT + 30min LIT cardio
di 6u - 20min LIT cardio / 20u KT + 30min LIT cardio
wo 6u - 20min LIT cardio / 20u - 40min cardio (LIT + HIT)
do 6u - 20min LIT cardio / 20u KT + 30min LIT cardio
vr 6u - 20min LIT cardio / 20u KT + 30min LIT cardio
za 7u - 40min a 60min cardio (LIT + HIT) + abwheel
zo 7u - 40min a 60min cardio (LIT + HIT)
Man, man...ik ga bijna nog liever dood dan dat ik zoveel cardio doe...

Strafcardio..?:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.822
:roflol: doe nou ook maar eens voor bench, mp & SQ ecto!
Wat zijn je maxes bij welke gewicht?

MP: 82.5kg bij 80kg lichaamsgewicht = 1.03xlichaamsgewicht
SQ: all-time max 215kg bij 85kg = 2.53xlichaamsgewicht (momenteel 180kg bij 81kg lichaamsgewicht = 2.22xlichaamsgewicht)
BP: all-time max: 112.5kg bij 85kg = 1.32xlichaamsgewicht (momenteel 105kg bij 81kg = 1.30x lichaamsgewicht)

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Is toch niet echt straf te noemen man. Gewoon filmpje kijken. Ik vind het best wel leuk eigenlijk. Heb nooit
een probleem gehad met cardio
.
Pff, lucky you! Zelfs met een boeiende film of docu vind ik het niks!

Als je een slapjanus bent zul je toch iets anders moeten vinden waar je je ego niet zo krenkt. Bij robbie is dit cardio.

Ik vind de Wilkes formule trouwens wel zo'n beetje het beste wat we hebben om elkaar een beetje te vergelijken.

Nehh oneens, wilks is voordelig voor korte personen en nadelig voor lange personen (over het algemeen gesproken). Beeld je eens in van voor zieke wilks iemand van 160cm kan halen, vergeleken met iemand van 200cm :O

Wilks daalt enorm naarmate je langer bent en dus meer BW hebt, dat compenseert het langer zijn en meer massa hebben over het algemeen niet compleet.

SQ: all-time max 215kg bij 85kg = 2.53xlichaamsgewicht (momenteel 180kg bij 81kg lichaamsgewicht = 2.22xlichaamsgewicht)
BP: all-time max: 112.5kg bij 85kg = 1.32xlichaamsgewicht (momenteel 105kg bij 81kg = 1.30x lichaamsgewicht)

Jij hebt dan ook zieke LB en MP kracht :O Bench valt dan weer tegen :(

inb4 robke78 gaat je specifiek bashen om je bench
:trollface:

Hetgeen waar ik het dan weer wel mee eens ben, is dat je Wilks erg goed kan gebruiken om jezelf in verschillende stadiums te vergelijken. Dan heb je geen lengte of andere nadelige factoren die meespelen.

Laatst bewerkt:
  • #31.826

---------- Toegevoegd om 12:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Pff, lucky you! Zelfs met een boeiende film of docu vind ik het niks!

Geen idee eigenlijk :p En haha Marv. Die 215 quarter SQ van jou telt niet mee jongen. Dat weet je zelf ook wel. En het zou me
verbazen als je nu wel below parallel gaat ;) En die MP wil ik ook wel eens zien ;) No direspect maar heb al teveel claims gezien die
maar halve reps waren.

Vind het wel rustgevend. Gewoon even verstand op nul.

Als je een slapjanus bent zul je toch iets anders moeten vinden waar je je ego niet zo krenkt. Bij robbie is dit cardio.

Ik heb hem nu al 2 keer gelezen en snap hem nog niet

Nehh oneens, wilks is voordelig voor korte personen en nadelig voor lange personen (over het algemeen gesproken). Beeld je eens in van voor zieke wilks iemand van 160cm kan halen, vergeleken met iemand van 200cm :O

Wilks daalt enorm naarmate je langer bent en dus meer BW hebt, dat compenseert het langer zijn en meer massa hebben over het algemeen niet compleet.

Hetgeen waar ik het dan weer wel mee eens ben, is dat je Wilks erg goed kan gebruiken om jezelf in verschillende stadiums te vergelijken. Dan heb je geen lengte of andere nadelige factoren die meespelen.

Zoals ik al zei, wilks shmilks. Je laatste rep telt. En niks anders :p

Laatst bewerkt:
Wat een cardio.

Hoeveel kcal zit je op?

Groot deficit?

Neem aan dat je eens in zoveel dagen refeed/cheat neemt?

boh die cardio

• #31.829
Wat een cardio.

Hoeveel kcal zit je op?

Groot deficit?

Neem aan dat je eens in zoveel dagen refeed/cheat neemt?

Is low intensity man. Voel je haast niet. Is gewoon film kijken :)

Zit nu op 2200 a 2500. Dus op onderhoud ongeveer.

Zaterdagavond refeed met friet en bier oid.

Goed voor de conditie. Kan weer terug wat voetballen met mijn zoon zonder om te vallen na één rondje rond het gras :roflol:

Nu je t zegt, snap hem zelf ook niet :( Ben een beetje warrig vandaag.

<3

• #31.831
Nee, ben aan t verhongeren door postNL. eikels zouden gisteren mn kip komen brengen:( hele schema in de war nu.

• #31.834

Theoretisch gezien is spierkracht afhankelijk van de doorsnede (=oppervlak) van een spier. Dus als een lang iemand dezelfde verhoudingen heeft als een kort iemand (en zelfs dat is al niet waar) zal er een factor lengte in het kwadraat in een formule moeten zitten.

En gewicht is afhankelijk van de derde macht van iemands lengte. Dus de verhouding tussen gewicht en kracht is ook niet lineair.

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Zoals ik al zei, wilks shmilks. Je laatste rep telt. En niks anders :p

Goeie conclusie ;)

• #31.836

Tja. Het is gewoon een strijd tegen jezelf. En vergelijken is goed en wel in de powerlift wereld, maar tijdens
het trainen buiten wedstrijd is het onzin. Als bv mijn setup bij mijn DL anders was geweest, had ik die 230 wel
kunnen pakken imo. 2.15 op 220 zou dan 2.25 op 230 @ 102kg zijn. Zegt natuurlijk geen hol.

gemakshalve vergeet je even dat langere mensen over het algemeen een grotere gemiddelde en maximale spierdoorsneden hebben

• #31.838
vraag maar aan chreiz van het forum met zn 430 raw wilks waar hij binnenkort waarschijnlijk nog wel overheen gaat op het WK powerlifting

die is 2 meter :p

Terug
Naar boven