MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #31.841
is het ten onrechte een eufemisme? :eek:

Nice dl :cool:

djezes bij mij ging 130 kg dl vandaag al voor geen meter...
I'll never be a true bobbydildo'er :(

• #31.847
Geduld man, we all gune meek it
Gewoon tijdje op je deadlift focussen.

Na mijn cut ;)

Volgend jaar vrees ik :D

djezes bij mij ging 130 kg dl vandaag al voor geen meter...
I'll never be a true bobbydildo'er :(

Haha. Hang in there, you'll get there ;)

---------- Toegevoegd om 07:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:53 ----------

woensdag 20u00 training

50min cardio - 147avg - 168max - 742kcal

donderdag 06u15 training

20min cardio - 137avg - 142max - 328kcal

Laatst bewerkt:
Komt de woensdag voor de dinsdag in Belgie???

Ouwe cardiodildo'er

Nehh oneens, wilks is voordelig voor korte personen en nadelig voor lange personen (over het algemeen gesproken). Beeld je eens in van voor zieke wilks iemand van 160cm kan halen, vergeleken met iemand van 200cm :O

Wilks daalt enorm naarmate je langer bent en dus meer BW hebt, dat compenseert het langer zijn en meer massa hebben over het algemeen niet compleet.
Wat een onzin.

Ik heb de Wilkes altijd een prima vergelijking gevonden ondanks mijn grote overgewicht.

Hetgeen waar ik het dan weer wel mee eens ben, is dat je Wilks erg goed kan gebruiken om jezelf in verschillende stadiums te vergelijken. Dan heb je geen lengte of andere nadelige factoren die meespelen.
Dat kun je inderdaad prima doen.
Maar dan is gewoon je theoretische 1RM berekenen ook voldoende denk ik.

Ik heb Chreiz helemaal in het begin meegemaakt.
Die is al ver gekomen.
Wat een kerel. :bow:

• #31.850
  • #31.852
Voel me wel uitgerust als ik wakker word. Maar word vaak wakker 's nachts. Ook rare dromen soms idd. Over
bijvoorbeeld heksen die pizza bakken en dingen zoals dat. Geen idee waar een mens dat haalt :)

Haha, wtf. Door de celltech zeker? :D

Voel me wel uitgerust als ik wakker word. Maar word vaak wakker 's nachts. Ook rare dromen soms idd. Over
bijvoorbeeld heksen die pizza bakken en dingen zoals dat. Geen idee waar een mens dat haalt :)

Hahaha zit toch al in je onderbewustzijn denk ik, dat spul maakt het alleen maar los ;)

• #31.856
Misschien moest je de dose verdubbelen..? :D

• #31.858
Misschien moest je de dose verdubbelen..? :D

Hé ja, laat ik dat doen :roflol: Nee nee... 5 weekjes ongeveer nog. Hopelijk duik ik dan net onder de 100. En
dan is het welletjes geweest voor dit jaar. Vrouwtje zei ook, de rest is voor het najaar, nieuwe jaar :)

pfoe rob die cardio...

Ik heb al moeite met 20 min cardio, dan ben ik het al aan het opsplitsen in 4x5 minuten :roflol:

daarom doe ik nooit cardio :o

Terug
Naar boven