Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik nou nog eens ooit die 250 zou kunnen pakken hé. Dan heb ik al mijn targets![]()
Als ik nou nog eens ooit die 250 zou kunnen pakken hé. Dan heb ik al mijn targets![]()
Geduld man, we all gune meek it
Gewoon tijdje op je deadlift focussen.
djezes bij mij ging 130 kg dl vandaag al voor geen meter...
I'll never be a true bobbydildo'er![]()
Wat een onzin.Nehh oneens, wilks is voordelig voor korte personen en nadelig voor lange personen (over het algemeen gesproken). Beeld je eens in van voor zieke wilks iemand van 160cm kan halen, vergeleken met iemand van 200cm :O
Wilks daalt enorm naarmate je langer bent en dus meer BW hebt, dat compenseert het langer zijn en meer massa hebben over het algemeen niet compleet.
Dat kun je inderdaad prima doen.Hetgeen waar ik het dan weer wel mee eens ben, is dat je Wilks erg goed kan gebruiken om jezelf in verschillende stadiums te vergelijken. Dan heb je geen lengte of andere nadelige factoren die meespelen.

Komt de woensdag voor de dinsdag in Belgie
Ouwe cardiodildo'er
Haha, het is donderdag vandaag natuurlijk. Djees, I need more sleep![]()
Voel me wel uitgerust als ik wakker word. Maar word vaak wakker 's nachts. Ook rare dromen soms idd. Over
bijvoorbeeld heksen die pizza bakken en dingen zoals dat. Geen idee waar een mens dat haalt![]()
Voel me wel uitgerust als ik wakker word. Maar word vaak wakker 's nachts. Ook rare dromen soms idd. Over
bijvoorbeeld heksen die pizza bakken en dingen zoals dat. Geen idee waar een mens dat haalt![]()
Over bijvoorbeeld heksen die pizza bakken en dingen zoals dat. Geen idee waar een mens dat haalt![]()
Hahaha zit toch al in je onderbewustzijn denk ik, dat spul maakt het alleen maar los![]()