MuscleMeat

Robke's trainingslog

sterke incline beest.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.243
en dan word jij al moe van mijn gewichten ? laat me niet lachen met zulke db press en bench
doe je goed man ;) :thumbs:

Ok, maar dat is dan maar 1 reppie telkens ;)

Oke dat is inderdaad wel een goed argument. Toch denk ik dat je op high reps iets meer KH verbrand waardoor je bij de cardio sneller je vetten aanspreekt. Maar goed, iedereen zijn theorie zeker :D

Héhé, en ook omdat ik vrij laag zit in kcals is het sowieso al shitty om nog iets van volume eruit te krijgen.
Ik heb trouwens al een paar topics onder ogen gekregen waarin bleek dat je echt al enkele uren moest pressen
en liften om je glycogeen leeg te krijgen. En dan nog met minimale rust tussen de sets. Dus ja ...

Nice benchpress rob!!
Dumbbell press ook niet mis!

En wat betreft die geluiden uit je schuurtje; mischien krijg je wel een keer politie over de vloer omdat ze hebben gebeld dat ze denken dat je een aap gevangen houdt ;)

Thanks

:D Zolang Animal Control niet aan de deur staat, grom ik wel verder dan :D

130 incline... je gaat de kant van dressed op met die gewichten.

:D Not even close bro. En daar ga ik komende tijd ook niet aan geraken. Dit is voorlopig echt wel de limit.

Vind het toch wel impressive rob! Elke keer toppen en elke keer PR's zetten:D

Toch netjes!:) Werkt die Stanozolol nog ofzo?:D

Denk dat het toppen nu wel ver gedaan is :o Alles voelt echt wel randje af fail.

Ivm die Stanozolol: was ik dus ook aan het denken. :D Maar na een paar weken off te zijn, lijkt me dat
héél sterk :p Hou het dus maar op het feit dat mijn voeding beter geworden is qua kwaliteit. Meer vers
gekocht. Meer groenten en dan the magic formula: Cocovite :p

;)

Volgens mij is dressed spoorloos als je die kant ook maar niet op gaat.

Some day my friend, some day ;)

Thanks

Laatst bewerkt:
  • #3.245
maar 130 is toch wel zware shit , zie ik niemand drukken hier behalve hummie en db - wel een legendarisch rijtje

• #3.249
Men heeft mij gevonden!:D
OT: Ja ja Rob is sterk bezig, daar gaan we nog van staan kijken!

De verloren vader ;)

maar 130 is toch wel zware shit , zie ik niemand drukken hier behalve hummie en db - wel een legendarisch rijtje

Ok, misschien niemand die logt, maar er zijn er nog wel op het forum die dat drukken hoor ;)

En het mooie is dat hij gezien zijn leeftijd ons met gemak gaat overvleugelen, en zo hoort het voor de jeugd!

Ik ben er zelf ook benieuwd naar :p Wou mijn squat maar volgen op mijn bench, dan was ik wat gelukkiger :D

Wat is het hier stil de laatste tijd. Toch geen motivatieproblemen, Rob?

Volgens mij is Robke kwijt :(

indeed robbie-boy where are you?

Robke??

Waar ben je nou? :treuren:

Volgens mij zag ik hem bij de mcdonalds!

Rob laatste keer waar zit je nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #3.258
Whehehe ... ik heb mij hier weer misgrabbelt aan wat werkzaamheden :p
Heb eigenlijk net pas mijn pc terug kunnen zetten. Na 2 jaar hier in de nieuwbouw te zitten
met nog steeds witte muren, hadden we besloten om de boel eindelijk eens een likje verf
te geven. Dus alles van de muren gehaald, afdekken en schilderen maar. Van 's morgens
8u30 tot 's avonds 19u.

Van trainen en eetschema's is niet veel in huis gekomen dus. Ach ja, lekker weekje vakantie dus.
Maandag vliegen we er weer in, met volle moed !

Maar eerst nog wat puzzelen met andere repranges & cardio ;)

Hey Robke,

lekker weer een huis als nieuw :banana:
Vrouwtje natuurlijk helemaal happy!!!
Nog 2 daagjes en dan ben je weer back on track

Prettig en zonnig :) weekend!

• #3.260
Hey Robke,

lekker weer een huis als nieuw :banana:
Vrouwtje natuurlijk helemaal happy!!!
Nog 2 daagjes en dan ben je weer back on track

Prettig en zonnig :) weekend!

Komt helemaal goed ...

En zo dadelijk lekker genieten op de fiets van het heerlijke weer ;)

Terug
Naar boven