- Waardering
- 551
Volgens mij is dressed spoorloos als je die kant ook maar niet op gaat.130 incline... je gaat de kant van dressed op met die gewichten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij is dressed spoorloos als je die kant ook maar niet op gaat.130 incline... je gaat de kant van dressed op met die gewichten.
en dan word jij al moe van mijn gewichten ? laat me niet lachen met zulke db press en bench
doe je goed man![]()
![]()

Oke dat is inderdaad wel een goed argument. Toch denk ik dat je op high reps iets meer KH verbrand waardoor je bij de cardio sneller je vetten aanspreekt. Maar goed, iedereen zijn theorie zeker![]()
Nice benchpress rob!!
Dumbbell press ook niet mis!
En wat betreft die geluiden uit je schuurtje; mischien krijg je wel een keer politie over de vloer omdat ze hebben gebeld dat ze denken dat je een aap gevangen houdt![]()
Zolang Animal Control niet aan de deur staat, grom ik wel verder dan 
130 incline... je gaat de kant van dressed op met die gewichten.
Not even close bro. En daar ga ik komende tijd ook niet aan geraken. Dit is voorlopig echt wel de limit.Vind het toch wel impressive rob! Elke keer toppen en elke keer PR's zetten
Toch netjes!Werkt die Stanozolol nog ofzo?
![]()
Alles voelt echt wel randje af fail.
Maar na een paar weken off te zijn, lijkt me dat
Hou het dus maar op het feit dat mijn voeding beter geworden is qua kwaliteit. Meer vers

Volgens mij is dressed spoorloos als je die kant ook maar niet op gaat.

130 incline... je gaat de kant van dressed op met die gewichten.
robbie is de nieuwe db - 130 incline rob , das ist keine spielerei man
nog lang niet maatje 

Volgens mij is dressed spoorloos als je die kant ook maar niet op gaat.

maar 130 is toch wel zware shit , zie ik niemand drukken hier behalve hummie en db - wel een legendarisch rijtje
Men heeft mij gevonden!
OT: Ja ja Rob is sterk bezig, daar gaan we nog van staan kijken!

maar 130 is toch wel zware shit , zie ik niemand drukken hier behalve hummie en db - wel een legendarisch rijtje

En het mooie is dat hij gezien zijn leeftijd ons met gemak gaat overvleugelen, en zo hoort het voor de jeugd!
Wou mijn squat maar volgen op mijn bench, dan was ik wat gelukkiger 

Hey Robke,
lekker weer een huis als nieuw
Vrouwtje natuurlijk helemaal happy!!!
Nog 2 daagjes en dan ben je weer back on track
Prettig en zonnigweekend!