MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.281
Je hebt alles goed geplant Rob, komt zeker goed met zo'n mentaliteit.

Edit: volgens mij heb je dus alles goed geplant ipv gepland!

Laatst bewerkt:
6zo3s0.jpg

Zo seh, dit is de uitgangspositie voor naar de 90 te gaan :p Training blijft ongeveer
hetzelfde. Ga met 2 werksets werken waarin ik wat volume probeer te krijgen met een lekker
aanvoelend gewicht.
The saga continues. Mooi om die progressie zo te zien... op de laatste week na dan. :p

• #3.284
Hey, gezellig dat je weer terug bent! :)

Een weekje alles over boord gooien is misschien wel de manier om weer vlijmscherpe ;) progressie te maken!!!

Terug op het recht pad :cool:
Heel veel succes weer Robke, je hebt al heel wat bereikt de afgelopen tijd, kan alleen nog maar beter worden!

• #3.286
Hey, gezellig dat je weer terug bent! :)

Een weekje alles over boord gooien is misschien wel de manier om weer vlijmscherpe ;) progressie te maken!!!

Terug op het recht pad :cool:
Heel veel succes weer Robke, je hebt al heel wat bereikt de afgelopen tijd, kan alleen nog maar beter worden!

Jaja, we gaan er weer voor ...

Vandaag even met 5 reppers spelen in mijn lekker warme sauna :)
Hoop dat mijn vrouwtje de deuren al heeft opengezet, anders ga ik daar nog afzien

klussen is ook zwaar , ik weet er inmiddels alles van

• #3.289
ik ben eigenlijk een hele onhandige man , maar ik dacht straten dat kan ik wel - ik moet zeggen , het straatje ligt goed , alleen mijn rug dacht er anders over - oeps

• #3.291
ik ben eigenlijk een hele onhandige man , maar ik dacht straten dat kan ik wel - ik moet zeggen , het straatje ligt goed , alleen mijn rug dacht er anders over - oeps

:D

Tja, toen wij thuis terras hebben gelegd ben ik ook even out geweest met mijn rug.
Niets zo moordend als heel de dag zand en stenen slepen

Uh-oh... ik ga na m'n vakantie aan de tuin beginnen...
De hele dag zand & stenen slepen...

respect voor die mannen die dat dag in dag uit doen - maar het is niet goed voor je lichaam

• #3.294
Uh-oh... ik ga na m'n vakantie aan de tuin beginnen...
De hele dag zand & stenen slepen...

Eerst beginnen met chape te maken :p Dus zand met cement omscheppen.
Dan die mengeling kappen en lekker waterpas trekken. Dan opnieuw. En uiteindelijk
mag je dan alle stenen erop leggen. En natuurlijk aankloppen. Allemaal bruut werk.
Goed als cardio ;)

Eerst beginnen met chape te maken :p Dus zand met cement omscheppen.
Dan die mengeling kappen en lekker waterpas trekken. Dan opnieuw. En uiteindelijk
mag je dan alle stenen erop leggen. En natuurlijk aankloppen. Allemaal bruut werk.
Goed als cardio ;)

:eek: Ik weet niet of ik daar allemaal zin in heb...
En eerst moet er nog een halve conifeer uit de tuin :(

• #3.296
Omkappen heb ik al gedaan... heb je zin om te helpen graven?
*pretty much please!*

• #3.298
Terug
Naar boven