- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh..ben ik het toch een keer eens met Tymen.Even hard voor werken met dezelfde dedication en discipline, alsjeblieft zeg. Dat eeuwige downplayen van de effecten van AAS
Natuurlijk afhankelijk van de dosis maar iemand die aas gebruikt hoeft echt niet even hard te werken voor resultaten als iemand die dat niet doet. Uiteindelijk is het gewoon the easy way out, en dat is helemaal prima verder maar dat dedication gelul er omheen kan je dan beter laten.
Even hard voor werken met dezelfde dedication en discipline, alsjeblieft zeg. Dat eeuwige downplayen van de effecten van AAS
Natuurlijk afhankelijk van de dosis maar iemand die aas gebruikt hoeft echt niet even hard te werken voor resultaten als iemand die dat niet doet. Uiteindelijk is het gewoon the easy way out, en dat is helemaal prima verder maar dat dedication gelul er omheen kan je dan beter laten.
Goh..ben ik het toch een keer eens met Tymen.
Zeker de resultaten van een goede eerste kuur mogen we niet bagatelliseren..
Neemt niet weg dat je alsnog je ass off moet werken in de gym. Kan nog zoveel spuiten, als ik niet eet/train gebeurt er niets
Ga niet ontkennen dat AAS een "wondermiddel" is hoor.. want dat is het absoluut wel (voor gains)
Ik zeg ook niet dat jij niet je best hebt gedaan, verre van. Maar dat doen we allemaal, ons best. Ik in elk geval wel. Verandert nog steeds niets aan het feit dat iemand die on is - afhankelijk van welke middelen en de doses natuurlijk - niet net zo hard hoeft te werken als iemand die niet gebruikt om een bepaald resultaat te boeken.
En ik bedoel daar ook absoluut niet mee te zeggen dat alles dan maar vanzelf gaat met AAS.
Skatermarvin;9200647[B zei:Goh..ben ik het toch een keer eens met Tymen. [/B]
Zeker de resultaten van een goede eerste kuur mogen we niet bagatelliseren..
Even hard voor werken met dezelfde dedication en discipline, alsjeblieft zeg. Dat eeuwige downplayen van de effecten van AAS
Altijd maar dat gezeur dat mensen die aas gebruiken minder hun best doen oid. Alsjeblieft.

![]()
Guilty
Ach ik zie er tenminste uit alsof ik lift.....![]()

Is toch waar man... ik denk dat ik ongeveer de enigste ben hier op DBB die 60min tot 90min cardio per dag doe.
En dan nog een zooi KT met gewichten die toch ook niet van de minste zijn. En dat is altijd zo geweest. Zelfs
toen ik die jaren off was. En het enige wat je dan te horen krijgt is, ja, maar jij juiced
---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------
change nick into pleurisklaat ?![]()

Cardio kies je zelf voor om zo lang te doen
En ik ken ook genoeg lui die in Prep veel cardio doen.
Maar dan zeg ik altijd: ben je in voorbereiding voor marathon?
Voor jou is alleen kut dat je vp zo hoog hebt laten oplopen.
Moet er allemaal weer vanaf.
Als je zorgt dat je nooit boven 20 komt is het niet veel werk naar 12/13 %
Dus inhouden met vreten jij!!![]()

Robke is genetisch benadeeld.. Dat weten we toch allemaal wel onderhand?

Maak van die 95% maar snel 100%! Ik zou niet willen dat je in twijfel moet leven.
Paar maanden geleden gestopt me kuren na meer dan 5 jaar on te zijn. Was na een paar weken al een groot deel van m'n spiermassa kwijt, en BF% schoot de hoogte in. Ontkennen zou zinloos zijn, nu iedereen de gevolgen van mijn AAS-gebruik kan zien.
Je mag gerust mijn naam noemen; hopelijk geeft dit anderen de moed om ook minder achterbaks te zijn! Kom op, jongens, je kan de waarheid niet eeuwig achterhouden voor een expert!

Maak van die 95% maar snel 100%! Ik zou niet willen dat je in twijfel moet leven.
Paar maanden geleden gestopt me kuren na meer dan 5 jaar on te zijn. Was na een paar weken al een groot deel van m'n spiermassa kwijt, en BF% schoot de hoogte in. Ontkennen zou zinloos zijn, nu iedereen de gevolgen van mijn AAS-gebruik kan zien.
Je mag gerust mijn naam noemen; hopelijk geeft dit anderen de moed om ook minder achterbaks te zijn! Kom op, jongens, je kan de waarheid niet eeuwig achterhouden voor een expert!