MuscleMeat

Robke's trainingslog

Soms breekt het gewoon opeens he. Dan grind je een rep eruit en daarna is de koek echt op, al pak je 5 minuten tussen sets.

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.602
Soms breekt het gewoon opeens he. Dan grind je een rep eruit en daarna is de koek echt op, al pak je 5 minuten tussen sets.

True... en heb toch 16 reps gepakt ermee. Ten opzichte van de 7 rep rep out van vorige cycle is dat niet slecht :)

16 x 127.5 welkom back big rob - pumped up reprange bro

• #33.606
Netjes zo weinig aangekomen. Succes weer met eten en trainen

• #33.608
ben je nog steeds aan het kuren?

Nakuur als in 250mg testo ?!

wat waren je stains?

• #33.613
nee als in gains

doe is een kort verslagje want ik heb alles gemist.

• #33.615
nee als in gains

doe is een kort verslagje want ik heb alles gemist.

Valt niet veel te vertellen... ik zit nog in de nakuur :) Maar tot nu toe, kan ik wel zeggen dat ik een 7kg heb
gepakt ongeveer. En een 20% vet eraf heb :eek: Tevens ook nog een paar kleine PR's gezet op BP, MP & DL.

ja maar nu ga je toch alles weer verliezen terwijl je hormonen zich weer moeten resetten?

• #33.617
ja maar nu ga je toch alles weer verliezen terwijl je hormonen zich weer moeten resetten?

Let's hope not :D Een half jaartje vasthouden moet toch wel lukken. Maar ga sowieso over enkele maanden
weer bloedwerk laten doen. Kijken wat daar uit komt. En dan zien we wel weer.

Cool! en hoelang ben je dan on geweest?
Lijkt me toch wel zuur als nou langzamerhand die kracht achteruit begint te gaan omdat je nu (tijdelijk) gestopt bent met kuren.
Pfoeeeeeee wel netjes hoeveel % vet je eraf geknald hebt! Goed bezig

half jaartje?

hihihi

• #33.620
Cool! en hoelang ben je dan on geweest?
Lijkt me toch wel zuur als nou langzamerhand die kracht achteruit begint te gaan omdat je nu (tijdelijk) gestopt bent met kuren.
Pfoeeeeeee wel netjes hoeveel % vet je eraf geknald hebt! Goed bezig

23 weken wel. En dat was eigenlijk veel te lang.

Kracht kan je natuurlijk ook zonder gear nog wel eruit halen. Dus ja, focus ligt nu daar op. En hopelijk blijft de
VVM dan ook gewoon zitten :)

Ben nu mijn cardio aan het terug schroeven. Kijken wat er met mijn vet% gebeurd. Eens de cardio weg is,
kan ik terug kcals gaan toevoegen. Zolang mijn vet% niet stijgt tis te zeggen.

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

half jaartje?

hihihi

Yups. Tja... ik ga er niet om liegen, ik heb qua voeding enzo het ook niet allemaal even netjes gedaan. Anders
had ik waarschijnlijk minder tijd nodig gehad :)

Terug
Naar boven