Zeker, alleen daar zou je het al voor moeten doen

Ik ken er zat die wat tren nemen en vervolgens niet meer durven te squatten omdat ze helemaal buiten adem raken.
Haha. Nou ik stond anders ook aardig te puffen tijdens cardio & DL of SQ op tren
Zijn ook genoeg vrouwen die wel van lang sexen houden
Dl doe je nu 5x5?
Daarna tijdje 3x3?
Nope
1ste week triples tot ik geen triple meer kan maken
2de week vijfjes tot ik geen vijfje meer kan maken
3de week single tot ik geen single meer kan maken
4de week rustig aan
Dan opnieuw en verhogen
Gewoon weer flink gaan bulken, dan kun je met je buik tegen je bene afzetten waardoor je een hardere liftoff hebt.

niks van! Ben nu even op zoek naar mijn onderhoud en dan ga ik wat kcals toevoegen, weglaten naar
gelang mijn lichaam het nodig heeft
---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------
Nakuur update
Ik zit nu anderhalve week in de nakuur. Dus 3,5 weken sinds laatste inject. Gewicht dropt om één of andere reden hard.
En sta dag per dag harder. Mijn nieuwe riem & nieuwe broeken zijn ook plots weer te groot

Dus gisterenavond even
mini refeed gedaan. (lees flesje wijn en plankje Serrano ham & Parmezaan kaas) Voelde een beetje raar om te moeten
eten omdat ik te hard gewicht verloor
Backné, die er ineens was na dat fiasco van die gram test net voor de vakantie, begint op te klaren. Helaas heb ik er wel wat
littekens aan overgehouden vrees ik. Jammer. Harde les geleerd. Maar ga toch eens bij de dokter/dermatoloog langs om te kijken
of er nog iets aan gedaan kan worden.
Conditie word ook plots terug merkbaar beter. Ik moet aardig aan de bak om een hartslag van +130 te halen. Zweten
is ook een pak minder. Wel aangenaam zo
Heb wel een libido drop. Van heel de dag zin, naar 1 keer per dag is voldoende.