MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.641
Vijfjes gaan inderdaad ook echt vrijwel niemand goed af. Dat is zo'n beetje het breekpunt waar de techniek gaat aftakelen en mensen naar boven staan te grinden. Tweetjes en drietjes zijn de GOAT voor DL.

Doubles heb ik niet in mijn schema... volgende week singles.

Doubles heb ik niet in mijn schema... volgende week singles.

Haha, ik bedoel er ook niet mee dat je perse ook nog eens dubbels moet gaan doen. Ik bedoelde te zeggen dat een lage reprange ideaal is. Of het nou dubbels, tripples of singles zijn boeit niet zo.

• #33.643
Haha, ik bedoel er ook niet mee dat je perse ook nog eens dubbels moet gaan doen. Ik bedoelde te zeggen dat een lage reprange ideaal is. Of het nou dubbels, tripples of singles zijn boeit niet zo.

True! Als je maar genoeg setjes draait :)

Ik doe voorlopig alleen maar singles. Wel in groepjes van drie of zo, maar toch :p

Blijft me verbazen hoe moeilijk zo'n stang van de grond oppakken eigenlijk is :D (of hoe moeilijk ik het maak)

• #33.645
Ik doe voorlopig alleen maar singles. Wel in groepjes van drie of zo, maar toch :p

Blijft me verbazen hoe moeilijk zo'n stang van de grond oppakken eigenlijk is :D (of hoe moeilijk ik het maak)

Ja, misschien denken we er te hard bij na. Ik zit ook steeds naar mijn heuppositie te kijken en of die wel in
optimale hefboom staat :p

Zonde van je deads
Ik vind alles boven 3 reps bij deadliften ook kut. Conditionele aspect gaat dan ook wel aardig meekijken :o

• #33.647
is natuurlijk lekker als dat zo voor je werkt, en ik moet toegeven, des te meer cardio ik doe, des te minder erg ik het ga vinden.. als je conditie ruk is dan is het gewoon afzien va minuut 1, dan kan ik mijn hoofd niet leeg maken, het lijkt dan of de klok stil staat :P

• #33.649
is natuurlijk lekker als dat zo voor je werkt, en ik moet toegeven, des te meer cardio ik doe, des te minder erg ik het ga vinden.. als je conditie ruk is dan is het gewoon afzien va minuut 1, dan kan ik mijn hoofd niet leeg maken, het lijkt dan of de klok stil staat :P

Tja. En tijdens KT en het dagelijkse leven pluk je ook de vruchten ervan. Sneller herstel tussen de setjes, makkelijker de trappen oplopen
etc... eten gaat beter erdoor zeg maar

Tja. En tijdens KT en het dagelijkse leven pluk je ook de vruchten ervan. Sneller herstel tussen de setjes, makkelijker de trappen oplopen etc... eten gaat beter erdoor zeg maar

Zeker, alleen daar zou je het al voor moeten doen :) Ik ken er zat die wat tren nemen en vervolgens niet meer durven te squatten omdat ze helemaal buiten adem raken.

• #33.653
Zeker, alleen daar zou je het al voor moeten doen :) Ik ken er zat die wat tren nemen en vervolgens niet meer durven te squatten omdat ze helemaal buiten adem raken.

Haha. Nou ik stond anders ook aardig te puffen tijdens cardio & DL of SQ op tren :p

Zijn ook genoeg vrouwen die wel van lang sexen houden ;)

Dl doe je nu 5x5?

Daarna tijdje 3x3?

Nope

1ste week triples tot ik geen triple meer kan maken
2de week vijfjes tot ik geen vijfje meer kan maken
3de week single tot ik geen single meer kan maken
4de week rustig aan
Dan opnieuw en verhogen

Gewoon weer flink gaan bulken, dan kun je met je buik tegen je bene afzetten waardoor je een hardere liftoff hebt.;)

:roflol: niks van! Ben nu even op zoek naar mijn onderhoud en dan ga ik wat kcals toevoegen, weglaten naar
gelang mijn lichaam het nodig heeft

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:49 ----------

Nakuur update

Ik zit nu anderhalve week in de nakuur. Dus 3,5 weken sinds laatste inject. Gewicht dropt om één of andere reden hard.
En sta dag per dag harder. Mijn nieuwe riem & nieuwe broeken zijn ook plots weer te groot :( Dus gisterenavond even
mini refeed gedaan. (lees flesje wijn en plankje Serrano ham & Parmezaan kaas) Voelde een beetje raar om te moeten
eten omdat ik te hard gewicht verloor :o

Backné, die er ineens was na dat fiasco van die gram test net voor de vakantie, begint op te klaren. Helaas heb ik er wel wat
littekens aan overgehouden vrees ik. Jammer. Harde les geleerd. Maar ga toch eens bij de dokter/dermatoloog langs om te kijken
of er nog iets aan gedaan kan worden.

Conditie word ook plots terug merkbaar beter. Ik moet aardig aan de bak om een hartslag van +130 te halen. Zweten
is ook een pak minder. Wel aangenaam zo :)

Heb wel een libido drop. Van heel de dag zin, naar 1 keer per dag is voldoende.

Laatst bewerkt:
Wel een interessante strategie met die singles, triples en vijfjes. Ik heb alleen zelf het idee dat het niet zo goed is om iedere keer tot failure door te gaan. Maar misschien ben ik zelf te voorzichtig en haal niet alles uit mijn trainingen, dat kan.

• #33.655
Wel een interessante strategie met die singles, triples en vijfjes. Ik heb alleen zelf het idee dat het niet zo goed is om iedere keer tot failure door te gaan. Maar misschien ben ik zelf te voorzichtig en haal niet alles uit mijn trainingen, dat kan.

Tot fail is ook veel gezegd, meestal als ik een grind voel, is dat ook gelijk mijn laatste rep ;)

• #33.659
Klopt als een bus:p.

Is btw dat gewicht wat je aan het droppen bent niet gewoon vocht wat er weer langzaam uit gaat?

Kan best... maar gekke is dus dat mijn buik ook strakker word. Na mijn mini refeed gisteren, was ik vanmorgen weer gewoon 500gr lichter.
Go figure... en Serrano ham en Parmezaanse kaas zijn best zout.

Anderhalve week nakuur is ook nog niks ;)

Zit nog heel veel shit in je lichaam.

2/3 maand na je pct komt meestal de depressie :(

Zou kcal langzaam opvoeren naar onderhoud.

Terug
Naar boven