MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.681
Ja, 3 minuten is tieves lang als je moet wachten :roflol:

Maar als je weer hijgend aan een volgende set begint (vooral bij zware DL of zo) dan kan je niet optimaal presteren zoals je zegt. Bijvullen van ATP en CreatineP, en afvoer van lactaat en zo...

• #33.684
Maar als je weer hijgend aan een volgende set begint (vooral bij zware DL of zo) dan kan je niet optimaal presteren zoals je zegt. Bijvullen van ATP en CreatineP, en afvoer van lactaat en zo...

Ook waar. Ideaal is idd 3 a 5 minuten rusten. Maar na een minuutje ofzo ben ik wel uitgehijgd :) Dus ja, dan
is het duimen draaien altijd voor de resterende tijd.

• #33.686
Ik lees altijd de krant of kijk tv :) Home gym ftw

Mijn WiFi raakt niet tot aan het tuinhuis :( En ook geen 4G ontvangst daar. En heb geen tv aansluitingen daar :(
Kan eventueel wel de laptop installeren met één of ander motivatie filmpje erin :p

Mijn WiFi raakt niet tot aan het tuinhuis :( En ook geen 4G ontvangst daar. En heb geen tv aansluitingen daar :(
Kan eventueel wel de laptop installeren met één of ander motivatie filmpje erin :p

Is het internet is belgie zo slecht dat je geen 4G heb in je achtertuin?:eek:

Hier in nederland heb je 10 meter onder de grond zelfs nog redelijk ontvangst met 4G:D

• #33.689

Als je 23 weken op gear hebt gezeten, heb je zowat elk filmpje van elke rondborstige MILF wel een paar keer gezien :D

Is het internet is belgie zo slecht dat je geen 4G heb in je achtertuin?:eek:

Hier in nederland heb je 10 meter onder de grond zelfs nog redelijk ontvangst met 4G:D

Yup. Binnenshuis en aan de straat kant geen probleem. Maar ga ik 20m de tuin in, floeps, weg. Maar goed, ik
woon dan ook in een redelijk klein dorpje

• #33.691
  • #33.693
:roflol: die heb je onthouden he Sanne, die automaten met gebraden kippen ;)

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

Ik ook :D

En Spare Rib, Kipsaté en kipfrikandellen :D Mmm... straks misschien nog eens een bakkie gaan draaien :roflol:

Yum...yum...yum...

En Spare Rib, Kipsaté en kipfrikandellen :D Mmm... straks misschien nog eens een bakkie gaan draaien :roflol:

Wtf, waar vind je die? Heb die srs nog nooit gezien :roflol:
Enkel met cheeseburgers en croque monsieurs. Dan is de 'muur' in NL toch veel beter?

• #33.696
Wtf, waar vind je die? Heb die srs nog nooit gezien :roflol:
Enkel met cheeseburgers en croque monsieurs. Dan is de 'muur' in NL toch veel beter?

Bij ons in de straat staat er zo eentje... tussen de bakker en de frituur in :D

58cdc204-44e8-11e4-8460-a13495c8383b_original.jpg

Gaat goed hier hippo :D
Nakuur al begonnen?

• #33.698
Gaat goed hier hippo :D
Nakuur al begonnen?

Yups.

Nakuur update

Ik zit nu anderhalve week in de nakuur. Dus 3,5 weken sinds laatste inject. Gewicht dropt om één of andere reden hard.
En sta dag per dag harder. Mijn nieuwe riem & nieuwe broeken zijn ook plots weer te groot :( Dus gisterenavond even
mini refeed gedaan. (lees flesje wijn en plankje Serrano ham & Parmezaan kaas) Voelde een beetje raar om te moeten
eten omdat ik te hard gewicht verloor :o

Backné, die er ineens was na dat fiasco van die gram test net voor de vakantie, begint op te klaren. Helaas heb ik er wel wat
littekens aan overgehouden vrees ik. Jammer. Harde les geleerd. Maar ga toch eens bij de dokter/dermatoloog langs om te kijken
of er nog iets aan gedaan kan worden.

Conditie word ook plots terug merkbaar beter. Ik moet aardig aan de bak om een hartslag van +130 te halen. Zweten
is ook een pak minder. Wel aangenaam zo :)

Heb wel een libido drop. Van heel de dag zin, naar 1 keer per dag is voldoende.

Testo uit je lichaam, vocht weg = gewicht verlies :)

Terug
Naar boven