- Waardering
- 1.509
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En dat is er vandaag
Al bij al heb ik me best wel geamuseerd dus. Heb ook iets voorTraining van gisteren:
Sleep: 5u
Food: 1600kcal (200ei - 100kh - 45v)
Health: soooo sleeeepy
Mentality: Squats baby!
Temp in Gym: 21°
Warm up:
5min Spinbike
Squat: 12xbb 10xbb
![]()
Trainingstijd: 92min
Polardata: 131avg hbpm - 167max hbpm - 993kcal
Comments: quads deden gelijk al zeer na mijn laatste set squatEn dat is er vandaag
niet beter op gewordenAl bij al heb ik me best wel geamuseerd dus. Heb ook iets voor
onderarmen toegevoegd. Kwestie dat mijn bovenzijde van mijn bovenarm niet mee wilt met
mijn onderzijde van mijn onderarm.
, had ik gister ook erg last van.. misschien door het rare weer van gister/eergister?
Ach ja het zal, lekker wat afgesquat gister, vandaag lekkkeerrre bilspierpijn! dat voelt lekker 
Sooo sleepy ja, had ik gister ook erg last van.. misschien door het rare weer van gister/eergister?
Ach ja het zal, lekker wat afgesquat gister, vandaag lekkkeerrre bilspierpijn! dat voelt lekker
![]()

Lekkere squatsessie. Ondanks the sleepinessghost die in je rond gaat.
Voor een goede nachtrust mag je mijn Anti-bioticakuurtje wel overnemen;
kan amper 10 uur per dag wakker blijven...sterk spul![]()

waarom die lagere reps op 115 kg ? goeie squats alvast![]()

Sounds great
Omdat er geen rep meer meer inzat
Die laatste reps van de 2de set van 5 x 125 waren al f*cking close to fail. Dus ja, nadien, benen leeg.
pak je de volgende x meer
Ik vind het volume een beetje tegenvallen bij de squats. Die benen kunnen wat meer reps gebruiken.

maar ff chillen in je badje danpak je de volgende x meer
![]()

shit man , zit die greet hier ook al - mooi squats robbie , cardio erachteraan is pittig man

Dat is het nou juist, zoveel setjes. Doe dan minder setjes met die reps. Benen reageren vaak beter als je de rep range wat omhoog gooit. Er zit namelijk nu veel rustperiode in als je ze over zoveel setjes verdeelt.Mmm ... denk je? 53 reps over 12 sets lijken me eigenlijk wel voldoende in een cut.
Trouwens, de energie is er eigenlijk ook niet echt om nog hoger in de reps te gaan.
Zeker niet bij squats & deads![]()
Dat is het nou juist, zoveel setjes. Doe dan minder setjes met die reps. Benen reageren vaak beter als je de rep range wat omhoog gooit. Er zit namelijk nu veel rustperiode in als je ze over zoveel setjes verdeelt.