Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.401
Hopelijk fiets je je spierpijn er een beetje uit. Het wordt iig stralend weer!

Veel fietsplezier en vergeet dat washandje niet voor tussen je kaken als je al zo rond de 70km zit :D

Nee, van die spierpijn heb ik nog steeds plezier. En denk dat het morgen nog erger zal zijn :o

:roflol:

• #3.402
Training van vandaag:

cardio: buitenshuis fietsen
afstand: 95.6km
tijd onderweg: +4u30
gemiddelde: 21.8km/u
lights out: @75km
game over: @89km
polardata: 144avg hbpm - 225max hbpm - 4008kcal

comments: damn dat was zwaar !
Rond 75km begon ineens alles zeer te doen. En vanaf 89km werd het gewoon een strijd tegen mezelf.
Moest ik geen 100gr Megagrow mee hebben gehad, ik had het niet gehaald mijn gedacht.

Laatst bewerkt:
Wil die polardata zeggen dat je 4008 kCals hebt verbruikt?:p

• #3.404
Wil die polardata zeggen dat je 4008 kCals hebt verbruikt?:p

Yups ... maar dat mag je wel met een korreltje zout nemen denk ik. Die berekent dat adhv het gewicht,
hartslag & tijd. Aan de andere kant, we zijn dan ook wel dik 4u30 aan het fietsen geweest. Dus ja ...

Laatst bewerkt:
Yups ... maar dat mag je wel met een korreltje zout nemen denk ik. Die berekent dat adhv het gewicht,
hartslag & tijd. Aan de andere kant, we zijn dan ook wel dik 4u30 aan het fietsen geweest. Dus ja ...

In een zeer zware bergrit kan een renner in de tour de france 9000 calorieen verbruiken.

• #3.406
In een zeer zware bergrit kan een renner in de tour de france 9000 calorieen verbruiken.

Ja ok, maar een renner in de Tour fietst 4 x zo ver en ondanks bergop nog steeds 3 x zo hard :p
Ach ja, ik vond het geen slecht resultaat voor met een gewoon fietske te hebben gedaan.

EDIT: damn, mijn 11 000ste post :p

EDIT2: Minerva Omni X met Shimano SIS parts & Revoshift - 370euro destijds betaald nieuw (cheap ass bike dus :p)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #3.408
Zozo :eek: als ik meer dan 40 km fiets kan ik de dag erna niet meer lopen

:D Ik kon toch al niet meer goed lopen van mijn squats op woensdag :D

Het is voor mij ook de eerste in jaaaaaaren dat ik nog zo ver gefietst heb. En zeker tegen zo'n tempo.
Laatste keer was met een echte wielren fiets met mijn vader +10 jaar terug :p Normaal ga ik met het
vrouwtje max 50km fietsen en dat is dan met een snelheid van een 15km/u met nog een tussenstop
erbij voor een terrasje te doen :p

• #3.409
zo, time for beer & bbq ... laterzzz

Ik ben ape-trots op je Robke:D

95km is gewoon echt ziek.. 4008kcal verbranden is geweldig:D

En gewoon daarna lekker gaan zuipen en barbequen:roflol:

Volgens mij ben je stiekem aan het trainen voor de fiets elfstedentocht hier komend weekend ;)

Jezus, gewoon bijna 100km en dat op zo'n zadel aaargggghhhhhhhhhh............:eek:

:thumbs:Superprestatie Robke!!!
Ik moet mezelf weer nieuwe doelen stellen :D

ZOOOOOOOOOOO Hé
Nog meer dan je had verwacht... super netjes!

Hoe het ook zij het is en blijft een zeer goede prestatie!

Verdikke...jij cardio-monster. Ik dacht dat ik gisteren flink bezig was geweest, maar dit is heel pittig. Goed gedaan!!!:)

• #3.417
Ik ben ape-trots op je Robke:D

95km is gewoon echt ziek.. 4008kcal verbranden is geweldig:D

En gewoon daarna lekker gaan zuipen en barbequen:roflol:

Whehehe ... ach ja ;)

Volgens mij ben je stiekem aan het trainen voor de fiets elfstedentocht hier komend weekend ;)

??? mmm, heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord zelfs ???

Jezus, gewoon bijna 100km en dat op zo'n zadel aaargggghhhhhhhhhh............:eek:

:thumbs:Superprestatie Robke!!!
Ik moet mezelf weer nieuwe doelen stellen :D

Het viel eigenlijk al bij nog wel mee hoor. Tijd ging sneller voorbij dan op mijn spinbike anderhalf uur cardio te doen :p

Thanks

ZOOOOOOOOOOO Hé
Nog meer dan je had verwacht... super netjes!

Ik weet wel niet of dat dit jaar nog veel gaat gebeuren :roflol:

Hoe het ook zij het is en blijft een zeer goede prestatie!

Thanks

Verdikke...jij cardio-monster. Ik dacht dat ik gisteren flink bezig was geweest, maar dit is heel pittig. Goed gedaan!!!:)

Graaaaauw

Hehe, je volgen hetzeflde dieet zie ik:D

Verder goed bezig ;)!

:D

jij blijft idd de cardio-bikkel hier - mooi fietsje

• #3.420
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven