- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Ik denk dat de milffans eerder op dat rare ding onder zijn nek afkomen
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Je hebt aardig wat MILF's als fans d'r bij gekregen of niet Rob?![]()
kan je even een samenvatting geven hoe het staat Rob, al die vrouwen achter u gat maakt het moeilijk om je log te volgen![]()

Eigenlijk moet een "MILF" natuurlijk moeder zijn, maar dat verwatert al snel bij de meeste mannen als ze een mooie vrouw zien die volgens hun de juiste leeftijd heeft...Kan iemand een overzichtje geven van al die MILF'en?
Ik val al niet in die categorie, ik ben benieuwd wie wel![]()

Dit log is besmeurd moet tig pagina`s door om een training te vinden.
Maar als je er 1 tegenkomt dan is het ook een goede workout!
Lekker bezig Rob en nog steeds flink aan de cardio, ben nog steeds nieuwsgierig naar de volgende pica`s of heb ik die gemist?
S6

Rob "The MILFman"
Rob "The MILFmagnet"
Rob "The MILF's RILF"
Sorry Rob, dames...![]()

Kan iemand een overzichtje geven van al die MILF'en?
Ik val al niet in die categorie, ik ben benieuwd wie wel![]()

kan je even een samenvatting geven hoe het staat Rob, al die vrouwen achter u gat maakt het moeilijk om je log te volgen![]()
Eigenlijk moet een "MILF" natuurlijk moeder zijn, maar dat verwatert al snel bij de meeste mannen als ze een mooie vrouw zien die volgens hun de juiste leeftijd heeft...
En hier op DBB is het al voldoende als je boven de 25 bent geloof ik...![]()

nee nog niet, over 3 weken vertrek ik op vakantie en als ik terug ben ga ik weer loggen, ga ook nieuw schema starten maar ik ga nog wat uitdokteren wat en hoe juist. Heb gisteren wel weer 2x120kg gebenched dus dat gaat de goeie richting uit![]()

Thanks all ...
Zo gisteren nog even geprofiteerd van het mooie weer met een fietstocht van 42km
en een lekkere BBQ met sangria erachter
En vanaf nu brain back in bodybuilding mode... or something like it![]()
![]()
Zo seh, dit is de uitgangspositie voor naar de 90 te gaanTraining blijft ongeveer
hetzelfde. Ga met 2 werksets werken waarin ik wat volume probeer te krijgen met een lekker
aanvoelend gewicht.
Training van gisteren
Sleep: 6u
Food: 1600kcal (jawel, je leest het goed)
Health: Good2Go
Mentality: Attack !
Temp in Gym: 33° (I need a fan)
Warmup:
5min Steppen
Deadlift: 12xbb 10xbb
BOR: 12xbb 10xbb
![]()
Trainingstijd: 97min
Polardata: 147avg hbpm - 180max hbpm - 1272kcal
Comments: Dat ging niet slecht. Die 5 reppers op de deadlift waren wel vrij moordend. Was er eigenlijk
heel de training nog moe vanIntensiteit lag dan eigenlijk ook wel vrij hoog. Liften, op adem komen
en gelijk de volgende set beginnen.

Temperatuur is in iedere geval stukken beter in je gymzaal, het is niet fijn te trainen bij dik 30 of meer graden pfff. Gelukkig hebben we airco, maar in de zalen waar ik dan ook les geef is het soms ook niet te houden (eerst geen airco, en heeft nog steeds weinig zin).
Suc6 met de beentraining straks... planning moet ik ook wat omgooien deze week en vast meerdere vanwege pinksteren. Wat een meimaand, al die vrije dagen haha en gesloten sportscholen (grrr).
Als ik je niet meer spreek veel plezier/suc6 met de fietstocht samen met je sportieve schoonpa(leuk). +80km is niet niks haha. Hebben jullie al bedacht van waar naar waar jullie heen gaan of gewoon lekker bos in en jullie zien wel?
Maar goed dat we zo flexibel zijn 
totaal gebrek aan fatsoenlijk gewicht bij DB press & CGBP.
.
.Inderdaad, slecht hoor die DB Presses.... Dan ben ik met mijn 5x25kg max toch een stuk bruter.
Als dit jouw slechte trainingen zijn lijkt me niks aan hand.