MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.463
Lekkere inclines man! Ziet er goed uit :D
Heb je zo weer bijgehaald kerel ;) Binnenkort begint mijn zomersezoen pas echt.
En dat is volgeduwd met BBQ, drank en luieren :p
Hmm.. Heb ik even mazzel dat ik in het hotel een fitnessruimte heb als ik in Turkije zit. Alleen zal het voedingsschema dan wat genegeerd worden ;)

• #3.465
Lekkere inclines man! Ziet er goed uit :D

Hmm.. Heb ik even mazzel dat ik in het hotel een fitnessruimte heb als ik in Turkije zit. Alleen zal het voedingsschema dan wat genegeerd worden ;)

Thanks ...

Ach ja, tijdens de zomer en vooral als het warme weer er weer is heb ik het steeds
moeilijk om mijn schuur in te duiken. Dus ja, hopelijk wordt het dit jaar wat beter hé

Ah je traint gewoon thuis in de schuur? Dat is inderdaad moeilijk uit te houden met temperaturen tegen de 30 graden aan ja! Airco'tje installeren dan maar! ;)

Wat dat betreft ben ik blij dat ik in een sportschool train. Daar is het ook altijd wel warm, maar nog steeds koeler dan buiten. In de zomermaanden dan toch

• #3.467
Ah je traint gewoon thuis in de schuur? Dat is inderdaad moeilijk uit te houden met temperaturen tegen de 30 graden aan ja! Airco'tje installeren dan maar! ;)

Wat dat betreft ben ik blij dat ik in een sportschool train. Daar is het ook altijd wel warm, maar nog steeds koeler dan buiten. In de zomermaanden dan toch

Tja, ik heb sinds maandag een nieuwe ventilator :p Helpt toch al een beetje

True, sportschool heeft zeker zijn voordelen ... helaas is dat voor mij niet echt
weggelegd. Dichtbij zijndse gym ligt op +20min rijden, is pokkeduur en eigenlijk
gewoon ruk. Dus ja, dan zo maar hé :p

Ik train ook liever thuis hoor, geen afleiding en je moet nooit wachten om een oefening te doen omdat bijvoorbeeld de bench bezet is.
Daarbij kan ik mij mateloos ergeren aan sommige showventjes die constant lopen te praten maar die je zelden ernstig ziet trainen.

Je hebt weer lekker gebuffeld op je 5 uurtjes slaap, benchen icm supersets!!!

:thumbs:Top!

Ik train ook liever thuis hoor, geen afleiding en je moet nooit wachten om een oefening te doen omdat bijvoorbeeld de bench bezet is.
Daarbij kan ik mij mateloos ergeren aan sommige showventjes die constant lopen te praten maar die je zelden ernstig ziet trainen.
Bij die argumenten sluit ik me voor 100% aan! Gisteren weer, loopt een gozertje van 1.85 rond, zo mager als wat en liep alsof ie een 5kg zak aardappelen onder zn oksel had. Op de plek waar ik lekker m`n deadlifts en squats wilde uitvoeren(naast de bench) stonden zij continu te praten, waardoor ik de hele tijd moest wachten om weer verder te kunnen. Dat is ook de reden dat ik tegenwoordig rond een uur of 20:30 ga, dan zijn de knulletjes weg en hoef je nergens meer te wachten (althans, bij ons).

Wat ook wel lachwekkend is, de mannetjes die gaan wegen. 4 Setjes van een oefening uitvoeren, en vervolgens weer gaan wegen om te kijken of ze aangekomen zijn :D

• #3.471

Ook wel waar ... en met een powerrack met pulley en een barbell kan je in principe alles.
K*t is enkel het cardio materiaal. Dat is bij mij nogal van slechte kwaliteit. En eigenlijk
vind ik het ook te duur in aanschaf als je iets fatsoenlijks wilt.

Je hebt weer lekker gebuffeld op je 5 uurtjes slaap, benchen icm supersets!!!

:thumbs:Top!

Thanks ... draai trouwens vanaf deze week 1500kcal :p Dat is, dacht ik, minder dan jou :D

• #3.472
Bij die argumenten sluit ik me voor 100% aan! Gisteren weer, loopt een gozertje van 1.85 rond, zo mager als wat en liep alsof ie een 5kg zak aardappelen onder zn oksel had. Op de plek waar ik lekker m`n deadlifts en squats wilde uitvoeren(naast de bench) stonden zij continu te praten, waardoor ik de hele tijd moest wachten om weer verder te kunnen. Dat is ook de reden dat ik tegenwoordig rond een uur of 20:30 ga, dan zijn de knulletjes weg en hoef je nergens meer te wachten (althans, bij ons).

Wat ook wel lachwekkend is, de mannetjes die gaan wegen. 4 Setjes van een oefening uitvoeren, en vervolgens weer gaan wegen om te kijken of ze aangekomen zijn :D

hehehehe

Gewoon even vriendelijk vragen of ze aan de kant willen gaan.
Ik stoor me niet zo snel aan mensen in de gym. Kan gelukkig altijd goed vooruit zonder te hoeven wachten.

Hoe hou je het vol maar 5 uurtjes slapen

• #3.475
5 uur slaap, 1500 kcal per dag. Damn, gast! Hoe houd je het vol!

Als ik 1 dag minder dan 8 uur slaap ben ik zo gaar als wat de hele dag. En als ik minder dan 1500 kcal op een dag eet en dan ook nog moet trainen ga ik denk ik van m`n eigen af :P (op non-trainingsdagen trek ik die 1500kcal misschien wel)

2x5x110 op de incline is erg sterk Robbie boy.. Ga zo door!

Ik vraag me af wat voor gewichten hier voorbij gaan komen als jij in de bulk zit:D

• #3.478
5 uur slaap, 1500 kcal per dag. Damn, gast! Hoe houd je het vol!

Als ik 1 dag minder dan 8 uur slaap ben ik zo gaar als wat de hele dag. En als ik minder dan 1500 kcal op een dag eet en dan ook nog moet trainen ga ik denk ik van m`n eigen af :P (op non-trainingsdagen trek ik die 1500kcal misschien wel)

Gewoon koppig doorgaan :p

2x5x110 op de incline is erg sterk Robbie boy.. Ga zo door!

Ik vraag me af wat voor gewichten hier voorbij gaan komen als jij in de bulk zit:D

Haha, ik ben er zelf ook benieuwd naar. Zelf moet ik toegeven dat ik niet echt
geloof in extra kracht door eten. Extra volume, meer reps en groei wel. Maar
ik vermoed dat je ook sterk kan worden zonder een shitload aan kcals.

Gewoon koppig doorgaan :p

Haha, ik ben er zelf ook benieuwd naar. Zelf moet ik toegeven dat ik niet echt
geloof in extra kracht door eten. Extra volume, meer reps en groei wel. Maar
ik vermoed dat je ook sterk kan worden zonder een shitload aan kcals.

Eens. Ik leef ook al weken op normale hoeveelheden eten. Wel veel eiwitten, dat wel. Maar ik zit rond onderhoud. Kracht neemt gewoon toe, zet gewoon nog steeds rep pr's..

Voeding+slaap=overrated:)

Keihard trainen=the key

Eens. Ik leef ook al weken op normale hoeveelheden eten. Wel veel eiwitten, dat wel. Maar ik zit rond onderhoud. Kracht neemt gewoon toe, zet gewoon nog steeds rep pr's..

Voeding+slaap=overrated:)

Keihard trainen=the key
voeding en slaap zijn wel belangrijk. Alleen voor kracht vind ik het ook iets minder van belang, zet ik de cut ook gewoon PR's neer :D keihard trainen is gewoon een must :p

Terug
Naar boven