Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.482
Eens. Ik leef ook al weken op normale hoeveelheden eten. Wel veel eiwitten, dat wel. Maar ik zit rond onderhoud. Kracht neemt gewoon toe, zet gewoon nog steeds rep pr's..

Voeding+slaap=overrated:)

Keihard trainen=the key

And there it is ... the wisdom behind the sport ;)

voeding en slaap zijn wel belangrijk. Alleen voor kracht vind ik het ook iets minder van belang, zet ik de cut ook gewoon PR's neer :D keihard trainen is gewoon een must :p

+1

Ik wel weer een beetje gezakt, zit nu tussen de 15 en 1600 in :D
Het lijkt wel of je steeds minder moet gaan nemen voor hetzelfde resultaat :(

Ach ja, zo gaat dat nu eenmaal hé, je lichaam past zich aan. Zo wordt het
allemaal tenminste wat minder duur :p

goeiemorgen Robke ;) vroeg op ? en vandaag weer knallen ?

• #3.484
goeiemorgen Robke ;) vroeg op ? en vandaag weer knallen ?

Morgen kerel ;) Zoals gewoonlijk hé. Jij bent er ook weer vroeg bij.

Van de namiddag staan er squats op het programma. En naar gelang de vrouw
het al terug aankan, start to run met fietsen erachter. Als het vrouwtje nog niet
genoeg is hersteld, ga ik gewoon lekker indoor fietsen en steppen.

Gas geben jah

Goedemorgen, nog meer vroege vogels ;).
Suc6 vandaag..hopelijk daar beter weer als je gaat fietsen outdoorsssss...het weer hier boven mijn hoofd is somber en regenachtig :(

• #3.486
Goedemorgen, nog meer vroege vogels ;).
Suc6 vandaag..hopelijk daar beter weer als je gaat fietsen outdoorsssss...het weer hier boven mijn hoofd is somber en regenachtig :(

Hehe, goedemorgen. Hier ziet het er nog goed uit ;) Beetje bewolking maar voor de rest lekker.
Ideaal dus om wat outdoor cardio te doen. Hopelijk blijft het zo ;)

Hehe, goedemorgen. Hier ziet het er nog goed uit ;) Beetje bewolking maar voor de rest lekker.
Ideaal dus om wat outdoor cardio te doen. Hopelijk blijft het zo ;)

Ja dat is wel lekker, en zeker nu het wat frisjes is, maar het stortte hier een paar keer..... Na het regenen de fiets makken en moet dan bewolkt/droog blijven...dat is lekker.. hmm frisse regenlucht :D

• #3.488
Ja dat is wel lekker, en zeker nu het wat frisjes is, maar het stortte hier een paar keer..... Na het regenen de fiets makken en moet dan bewolkt/droog blijven...dat is lekker.. hmm frisse regenlucht :D

Ja inderdaad, het heeft wel iets die regenlucht. Hopelijk heb je wel slijkplaten,
anders heb je gelijk een natte rug ;)

voeding en slaap zijn wel belangrijk. Alleen voor kracht vind ik het ook iets minder van belang, zet ik de cut ook gewoon PR's neer :D keihard trainen is gewoon een must :p

Tuurlijk is het belangrijk.. maar iedereen heeft het altijd maar over voeding, slaap, supplementen, schema's.. terwijl keihard trainen gewoon het belangrijkste is.. Ik vreet nu al weken rondom onderhoud.. en ik gain prima spiermassa, kracht gaat vooruit:D

Rob, jij player.. waarom zie ik overal V'tjes staan in jouw log, en bij mij alleen M'tjes?:(:D

• #3.491
Ach ja, zo gaat dat nu eenmaal hé, je lichaam past zich aan. Zo wordt het
allemaal tenminste wat minder duur :p

Jij weet toch weer de positieve kant naar boven te halen.
Zo had ik het nl nog niet bekeken maar ik ga nu meteen een grote spaarpot aanleggen ;) om te sparen voor die kleding in een paar maatjes kleiner...

Ja bij mij is ook geen enkele v te zien, het is niet eerlijk!

• #3.496
Jij weet toch weer de positieve kant naar boven te halen.
Zo had ik het nl nog niet bekeken maar ik ga nu meteen een grote spaarpot aanleggen ;) om te sparen voor die kleding in een paar maatjes kleiner...

Hehehe, zozo, al gelijk plannen om te shoppen. Ik ben trouwens al even niet meer
in Nederland gaan shoppen. Wordt nog eens tijd ;)

Ja bij mij is ook geen enkele v te zien, het is niet eerlijk!

Dat komt door die grote kokosnoten-schouders van je :D

Virtuele chicks doen me niks... :D

Ik denk dat "wij" gewoon te HARDCORE zijn voor de vrouwtjes, en Rob veel meer een balans heeft tussen zijn zachte "vrouwelijke" kant, en zijn harde "mannelijke" kant... ;)

:jk: Rob!
Jij bent gewoon "De Man"! :cool:

• #3.498
Virtuele chicks doen me niks... :D

Ik denk dat "wij" gewoon te HARDCORE zijn voor de vrouwtjes, en Rob veel meer een balans heeft tussen zijn zachte "vrouwelijke" kant, en zijn harde "mannelijke" kant... ;)

:jk: Rob!
Jij bent gewoon "De Man"! :cool:

:roflol: zo dadelijk krijg je een klets met mijn handtas hé :roflol:

:roflol: zo dadelijk krijg je een klets met mijn handtas hé :roflol:
Misschien zijn die "v"tjes wel allemaal homofiele mannen die jou wel zien zitten Rob..? ;)
Die wel eens met je in je "bubbeltje" willen spelen... :D
:jk: (Even voor de zekerheid, ik wil geen ruzie met "Big Rob"...)

• #3.500
Misschien zijn die "v"tjes wel allemaal homofiele mannen die jou wel zien zitten Rob..? ;)
Die wel eens met je in je "bubbeltje" willen spelen... :D
:jk: (Even voor de zekerheid, ik wil geen ruzie met "Big Rob"...)

:roflol: ik weet niet hoe jouw verstand denkt kerel, maar tot zulke conclusies
komen lijkt me niet gezond voor je (gezien de V'tjes nogal hevig zijn hier) :roflol:

Terug
Naar boven