- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Sterke gasten ofwa..?ik weet niet hoe jouw verstand denkt kerel, maar tot zulke conclusies
komen lijkt me niet gezond voor je (gezien de V'tjes nogal hevig zijn hier)![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke gasten ofwa..?ik weet niet hoe jouw verstand denkt kerel, maar tot zulke conclusies
komen lijkt me niet gezond voor je (gezien de V'tjes nogal hevig zijn hier)![]()

)
En op het verkeerde moment van de maand, MET pms 

Ja, goed he...Volgens mij wordt je een beetje vals van truck pullen![]()

Je wordt hier behoorlijk geplaagd Robke maar ga idd maar gewoon meppen met je handtasje want het is allemaal jaloezie, hihi...
Nog netjes getraind op je 4 uur slaap, vanavond even inhalen hè![]()

Ik vind het ook erg netjes..
is die 4 u sleep, de tijd dat je werkelijk SLAAPT of de tijd dat je in bed ligt meegerekent?
No comment 
Volgens mij wordt je een beetje vals van truck pullen![]()

Je bent weer al een stuk feller dan ik geweest vandaag...Zo, vandaag al wat verf-, klus- en tuinwerk achter de rug. Net gegeten en over een uurtje
vlieg ik erin voor mijn schouders te trainen.

Je bent weer al een stuk feller dan ik geweest vandaag...
Buffel ze Rob!![]()

Jij weet wel van aanpoten met die thuisklussen. Mocht je je in de toekomst vervelen dan roep je maar![]()

Lekkere training, zware shrugs. Zijn ze strict of zijn het een soort van powershrugs?

Strikt, as always bro ... hou niet zo van dat powershrug gebeuren![]()