- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
I likke you, you likke me :nohomo:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Borst nog altijd stuk groter dan buik crew
Ik vind nog altijd dat je veel opwarm setjes doet (bv voor DL). Zelf vind ik dat altijd een beetje zonde van de energie die je voor de 'echte' lift nodig hebt.

Misschien is het mijn luie aardBwah, veel energie kost dat niet hoor. Het is vrij lage intensiteit en laag in reps. En ik doe liever eentje teveel dan 'te koud' aan de werk sets beginnen.

SQ's, GM's, RDL's, calves. Eigenlijk doorloop ik
En sta nog vrij vochtig van de weekend junk
Maar ach, goes to show, dat 11 weken na de gear, er nog nietAlleen maar mooi toch!Is een potato fotoEn sta nog vrij vochtig van de weekend junk
Maar ach, goes to show, dat 11 weken na de gear, er nog niet
zoveel kwijt, veranderd is. Zowel qua fysiek als qua kracht. Nog een paar maanden vasthouden en dan terug knallen.

Vind ik zo treurig, een lege barTja. Ik doe nog een hele resem opwarming daarvoor eigenlijk ook nogSQ's, GM's, RDL's, calves. Eigenlijk doorloop ik
mijn hele training even snel met een lege bar voor ik aan de training zelf begin

Doe maar zo..Ja idd. Ik had dit gewoon veel eerder moeten doen ipv alsmaar natty mini resultaten te halen![]()

Niks te gek ineens 
Zou je liever niet wat droger staan? Of vind je t wel goed zo.