AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Borst nog altijd stuk groter dan buik crew :)
Ik vind nog altijd dat je veel opwarm setjes doet (bv voor DL). Zelf vind ik dat altijd een beetje zonde van de energie die je voor de 'echte' lift nodig hebt.

Is goed Remco. Okeee

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.844
Borst nog altijd stuk groter dan buik crew :)
Ik vind nog altijd dat je veel opwarm setjes doet (bv voor DL). Zelf vind ik dat altijd een beetje zonde van de energie die je voor de 'echte' lift nodig hebt.

Bwah, veel energie kost dat niet hoor. Het is vrij lage intensiteit en laag in reps. En ik doe liever eentje teveel dan 'te koud' aan de werk sets beginnen.

:roflol:

• #34.846
Misschien is het mijn luie aard :D

Tja. Ik doe nog een hele resem opwarming daarvoor eigenlijk ook nog :p SQ's, GM's, RDL's, calves. Eigenlijk doorloop ik
mijn hele training even snel met een lege bar voor ik aan de training zelf begin

Fucking buff Rob en mooie training weer!! :thumbs:

• #34.848
Fucking buff Rob en mooie training weer!! :thumbs:

Is een potato foto ;) En sta nog vrij vochtig van de weekend junk :p Maar ach, goes to show, dat 11 weken na de gear, er nog niet
zoveel kwijt, veranderd is. Zowel qua fysiek als qua kracht. Nog een paar maanden vasthouden en dan terug knallen.

Is een potato foto ;) En sta nog vrij vochtig van de weekend junk :p Maar ach, goes to show, dat 11 weken na de gear, er nog niet
zoveel kwijt, veranderd is. Zowel qua fysiek als qua kracht. Nog een paar maanden vasthouden en dan terug knallen.
Alleen maar mooi toch! :thumbs:

Tja. Ik doe nog een hele resem opwarming daarvoor eigenlijk ook nog :p SQ's, GM's, RDL's, calves. Eigenlijk doorloop ik
mijn hele training even snel met een lege bar voor ik aan de training zelf begin
Vind ik zo treurig, een lege bar :D

Staat er buff bij rob!

Nog meer eten dan:)

Terug
Naar boven