Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.541
2 kilo slingeren is toch niks. Dat doe ik ook de hele tijd, dan ben ik weer 95, dan weer 93, soms dezelfde dag nog. Dat is gewoon de 'rek'.

2 kilo slingeren is toch niks. Dat doe ik ook de hele tijd, dan ben ik weer 95, dan weer 93, soms dezelfde dag nog. Dat is gewoon de 'rek'.
Ik ben inmiddels weer al naar 140kg geslingerd...
Strks slinger ik weer terug naar een ripte 115kg! :D

Ziekelijke shrugs Rob! Respect!

Hoe sta je er voor momenteel, geef eens een samenvatting, heb geen zin om 20 pagina's door te lezen dit log is net zo onoverzichtelijk als die van mij.

Vet %? cardio schema? dieet? op hoeveel kcal's zit je nu?
Supps?

Update time bro!

Whehehe ... ondertussen zit de eerste zumba les er alweer op ;)

Noodlot heeft ook weer toegeslagen. Zaterdagmorgen stond ik op een lekkere 93.4kg. Lekker mijn cardio
gedaan, ontbijt & lunch was superstrikt met whey, ananas en kip. Maar wat een etentje ging zijn met een
salade werd een steak friet met een Kasteelbier of 5 :p (jeezes wat kan ik toch freten en zuipen dacht ik
zelf achteraf) Resultaat? Vandaag 95.6kg op de weegschaal :o

Ach ja, gaat er ook weer terug af zeker. Metingen volgen morgen als ik mijn file heb geupdate.
Nu eerst etentje bij de schoonouders. Pasta met een wijntje erbij :p

Cutten? WTF is cutten :roflol:

:hahaha:

Eigenlijk kunnen wij jouw ook geen minuut uit het oog verliezen hè :p
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik voor de contest precies hetzelfde had.
Keurig alles afwegen, calorietjes geteld en dan opeens ging het 's middags of 's avonds gigantisch mis :o
Gelukkig maar dat ik het niet met mijn schoonmoeder kan vinden :D

Nou ja, als je de ene dag Zumba doet en de andere rent kom je zeker niet bij :p

• #3.547

Ja, ik weet het wel, spierglycogeen, vocht en stuff ... maar, zo blijft het gewoon wel
iets onoverzichtelijks hé :p

Ik ben inmiddels weer al naar 140kg geslingerd...
Strks slinger ik weer terug naar een ripte 115kg! :D

Yeah ! That's the spirit

Ziekelijke shrugs Rob! Respect!

Hoe sta je er voor momenteel, geef eens een samenvatting, heb geen zin om 20 pagina's door te lezen dit log is net zo onoverzichtelijk als die van mij.

Vet %? cardio schema? dieet? op hoeveel kcal's zit je nu?
Supps?

Update time bro!

Vet% Blijft rond de 23% schommelen. Alhoewel ik dat eigenlijk wel wat hoog vind.
Ik denk dat ik zelf een 3% lager zit. Als ik een goede dag heb en laag in het vocht zit,
lijken mijn bovenste abs zelfs tevoorschijn te komen.

Cardio? Ik cardio er maar wat op los de laatste tijd :roflol:
Sinds vorige week 5 x per week outdoor running en moutainbiking + 3 keer per week
met het vrouwtje wat huppelen op muziek nu.

Kcals & supps: draai op 1500kcal nu en voel me nog steeds goed. Supps staan zoals
al geruime tijd op hetzelfde: animal pak, eca en wat megagrow pre wo

Het is een fase waar ik al hééél lang in zit... :o

:roflol:

:hahaha:

Eigenlijk kunnen wij jouw ook geen minuut uit het oog verliezen hè :p
Eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik voor de contest precies hetzelfde had.
Keurig alles afwegen, calorietjes geteld en dan opeens ging het 's middags of 's avonds gigantisch mis :o
Gelukkig maar dat ik het niet met mijn schoonmoeder kan vinden :D

Nou ja, als je de ene dag Zumba doet en de andere rent kom je zeker niet bij :p

Eigenlijk is het erg ja. Ik train en cut me te pl**ris door de week om het in het weekend
dan weer allemaal teniet te doen. Story of my life. En ieder weekend opnieuw neem ik
het me voor om het niet zover te laten komen. En dan hoppa, terug prijs hé :p
Maar die weekends dat het wel lukt, ben ik dan ook weer apetrots :p

• #3.548
Training van gisteren:

40min Zumba dingen via dvd. Viel wel goed mee. Zelfs een beetje zweet erbij.

Metingen van gisteren:

fl8tfk.jpg

Comments: blijf op hetzelfde staan. En eigenlijk who cares :p Ik weet nu 100% waar het
aan ligt en dat is enkel aan het feit dat ik me helemaal laat gaan in het weekend :p Dagen
van 4000kcal zijn me dan niet vreemd. Dus ja, kan ik wel een 4 dagen cutten, maar die 3 dagen
van het weekend vlakken dat helemaal uit

On the sideline:
Start to Run: wat vind ik dit lekker seg. Ik merk al gelijk dat mijn conditie beter wordt.
Vandaag komt les 5 en ik kijk er al helemaal naar uit.
Mountainbiking: Dit is ook weer iets leuks. Merk dat ik er gewoon meer kcal mee verbrand
dan even indoor op mijn spinbike te zitten. Al in good fun dus

Zumba doe je daar nu aan? haha grappig, is het wat ;)?

Nou je weet wat je moet veranderen om je doel te bereiken..en en... wat ben je van plan? ;) Die 2 kilo die er extra bij zat de dag na zoveel eten is niet zo gek, maar dit is niet meteen omgezet in vet...onmogelijk..waarschijnlijk veel voeding nog in je lijf van de aaf ervoor wat nog verteerd moest worden + vocht dat je opslaat door bepaald voedsel.

Gewoon extra zumba-en ;)

• #3.550
Zumba doe je daar nu aan? haha grappig, is het wat ;)?

Nou je weet wat je moet veranderen om je doel te bereiken..en en... wat ben je van plan? ;) Die 2 kilo die er extra bij zat de dag na zoveel eten is niet zo gek, maar dit is niet meteen omgezet in vet...onmogelijk..waarschijnlijk veel voeding nog in je lijf van de aaf ervoor wat nog verteerd moest worden + vocht dat je opslaat door bepaald voedsel.

Gewoon extra zumba-en ;)

Ach, de vrouw wil wat van sport doen dus ja, dan steun ik haar daar toch in ;)
En zo zit ik toch ook weer niet steeds in die zetel voor tv en krijg ik misschien ook wat meer
gevoel voor ritme en word ik wat flexibeler :p

Is dat Zumba ding nu iets? Tja, je bent bezig hé. Conditioneel gezien is het vrij
low impact tot nu toe. Misschien nadien als het allemaal wat sneller moet, dat het
ook wat intenser wordt. Voor het vrouwtje was het wel al aardig wat. Maar die komt
dan ook van nul conditie.

Ben ik van plan om iets aan die weekend bulks te doen?
Tja, ik neem mij ieder weekend wel voor om het niet te doen :roflol: Soms lukt het, soms niet :p

Vroeg wakker weer.. Nog getraint gisteravond? of was dat die schouder training?

• #3.552
Ach, de vrouw wil wat van sport doen dus ja, dan steun ik haar daar toch in ;)
En zo zit ik toch ook weer niet steeds in die zetel voor tv en krijg ik misschien ook wat meer
gevoel voor ritme en word ik wat flexibeler :p

Is dat Zumba ding nu iets? Tja, je bent bezig hé. Conditioneel gezien is het vrij
low impact tot nu toe. Misschien nadien als het allemaal wat sneller moet, dat het
ook wat intenser wordt. Voor het vrouwtje was het wel al aardig wat. Maar die komt
dan ook van nul conditie.

Ben ik van plan om iets aan die weekend bulks te doen?
Tja, ik neem mij ieder weekend wel voor om het niet te doen :roflol: Soms lukt het, soms niet :p
Voor Zumba is het wel lekker als je een lekkere dikke kont heb, cardio-boy! :D
Bliven weekend bulken hoor!

• #3.555
  • #3.557
whehehe, net alsof ik er nu uitzie als een Zumba-boy :p Daar ben ik veel te log voor :p

Ik geloof er niets van Rob...
Ik zie een lange slanke afgetrainde zumba boy met een bol poepertje voor me als ik me jou voorstel. :jk:
Het is bijna crimineel om met zo'n frele lichaampje te deadliften... :roflol:

Ik ben je maar een beetje aan het :windup:dat snap je wel éh..?
Jij werkt tenminste aan je relatie! :thumb:

• #3.559
Ik geloof er niets van Rob...
Ik zie een lange slanke afgetrainde zumba boy met een bol poepertje voor me als ik me jou voorstel. :jk:
Het is bijna crimineel om met zo'n frele lichaampje te deadliften... :roflol:

Whahaha ... goh ... dat is toch het streven hé ... ;)

Ik ben je maar een beetje aan het :windup:dat snap je wel éh..?
Jij werkt tenminste aan je relatie! :thumb:

I know bro' ... ik ga gewoon lekker mee met het spel. ;)

t*ring Rob, wat is jou lichaam gemeen. Dat in een weekend het harde werk teniet wordt gedaan. Hoe zit het nu met je stofwisseling waar we het een tijdje terug over hebben gehad?

Terug
Naar boven