- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training Robke. Wanneer denk je weer 100kg MP aan te kunnen tikken?
Wat betreft de kip, grillen of in de oven wil ook wel eens helpen, volgens mij verlies je dan minder vocht.
rijst met kip boyz.
En wat test.
Kan geen whey blend tegenop![]()

Nederland heeft geen eetcultuur. Gore koffie, saaie broodjes, altijd liever matige kwaliteit voor een paar cent minder.

Lekkere training Robke. Wanneer denk je weer 100kg MP aan te kunnen tikken?
Wat betreft de kip, grillen of in de oven wil ook wel eens helpen, volgens mij verlies je dan minder vocht.
Dat is dus onzin, je verliest evenveel vocht, maar oven of grill blijft kip welalser.
Kipfilet in tosti-ijzer is ook lekker.
I'm dead serious.

Daar zijn de belgen dan wel kritisch op. In NL wordt er door 90% alleen op de prijs gefocust, ongeacht de smaak, de plassen water of kwaliteit van leven, en natuurlijk passen de supermarkten zich daarop aan.
Seated calfraises...178.5kg...wat?!
Mooie deadlifts wel, ondanks dat de sumo's niet wilde!
Op de bench gaan zitten, knieën eronder en op en neer. 
Zet je je voeten dan nog ergens op? Of gewoon vanaf de grond?Gewoon de bar na het DL op de safety's leggenOp de bench gaan zitten, knieën eronder en op en neer.
Wel met een sissy pad rond de bar![]()
Zet je je voeten dan nog ergens op? Of gewoon vanaf de grond?
Zo deed ik ze voorheen ook weleens, maar hoe dan ook is het een flink gewicht!![]()

t*ring dat is wel echt lomp zwaar man! Spring al een gat in de lucht als ik ze standing kan doen. Naja, niet meteen daarna dan, want dan kan ik bijna niet meer lopen![]()

t*ring dat is wel echt lomp zwaar man! Spring al een gat in de lucht als ik ze standing kan doen. Naja, niet meteen daarna dan, want dan kan ik bijna niet meer lopen![]()
de zwaartekracht in België is ook minder he, daar moet je ook rekening mee houden.
srs

Dus je gaat verzuipen als het zeeniveau nog wat stijgt?![]()

Met plateau schoenen kom je misschien nog net met je hoofd boven water dan![]()