AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Lekkere training Robke. Wanneer denk je weer 100kg MP aan te kunnen tikken?
Wat betreft de kip, grillen of in de oven wil ook wel eens helpen, volgens mij verlies je dan minder vocht.

Wat betreft de kip, grillen of in de oven wil ook wel eens helpen, volgens mij verlies je dan minder vocht.

Dat is dus onzin, je verliest evenveel vocht, maar oven of grill blijft kip welalser.

Kipfilet in tosti-ijzer is ook lekker.
I'm dead serious :).

Daar zijn de belgen dan wel kritisch op. In NL wordt er door 90% alleen op de prijs gefocust, ongeacht de smaak, de plassen water of kwaliteit van leven, en natuurlijk passen de supermarkten zich daarop aan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.385
rijst met kip boyz.

En wat test.

Kan geen whey blend tegenop :cool:

Haha. Zo is dat maar net :)

Nederland heeft geen eetcultuur. Gore koffie, saaie broodjes, altijd liever matige kwaliteit voor een paar cent minder.

Idd. Broodje kroket bv. :lol:

Over enkele maanden komt die wel weer. Zou hem volgende week nog wel eens kunnen testen.

Dat is dus onzin, je verliest evenveel vocht, maar oven of grill blijft kip welalser.

Sowieso als je een kipfilet in zijn geheel bakt en nadien pas in stukjes snijdt, is die ook sappiger

Kipfilet in tosti-ijzer is ook lekker.
I'm dead serious :).

Tosti ijzer, grill ijzer, eigenlijk hetzelfde ook :)

Daar zijn de belgen dan wel kritisch op. In NL wordt er door 90% alleen op de prijs gefocust, ongeacht de smaak, de plassen water of kwaliteit van leven, en natuurlijk passen de supermarkten zich daarop aan.

Tja. Bij ons is dan ook wel weer zo goed als alles duurder.

• #35.386
vrijdag 04u45 training

Pre w/o Supps: All Day Proteine (XXL; 40gr); Haver (20gr) Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Post w/o Supps: All Day Proteine (XXL; 40gr)
Other Supps: Monster Pak (SN)

Trainingstijd: 61min
Bodyweight: 100kg

Comments: SQ was hard werken. Sumo's kwamen niet van de vloer. Dus maar verder met conv. DL

Untitled.jpg

Seated calfraises...178.5kg...wat?!

Mooie deadlifts wel, ondanks dat de sumo's niet wilde!

• #35.388
Gewoon de bar na het DL op de safety's leggen :p Op de bench gaan zitten, knieën eronder en op en neer.
Wel met een sissy pad rond de bar :o
Zet je je voeten dan nog ergens op? Of gewoon vanaf de grond?

Zo deed ik ze voorheen ook weleens, maar hoe dan ook is het een flink gewicht!:thumb:

• #35.390
Zet je je voeten dan nog ergens op? Of gewoon vanaf de grond?

Zo deed ik ze voorheen ook weleens, maar hoe dan ook is het een flink gewicht!:thumb:

Ja, ik heb zo'n houten blok voor de bal van mijn voet op te zetten. Schat een centimeter of 7 hoog. Enkel de bar terug leggen is een
beetje een probleem soms :p

t*ring dat is wel echt lomp zwaar man! Spring al een gat in de lucht als ik ze standing kan doen. Naja, niet meteen daarna dan, want dan kan ik bijna niet meer lopen :roflol:

• #35.392
  • #35.397
Dus je gaat verzuipen als het zeeniveau nog wat stijgt? :D

Terug
Naar boven