MuscleMeat

Robke's trainingslog

sumo dl moet toch makkelijker zijn als conv. Dl?

hoeft niet hoor, hangt helemaal per persoon af.
sumo deadlift is technischer en het onderste gedeelte is moeilijker. dus als je sumo dl van de grond af hebt haal je hem bijna altijd (tenzij je je rug erg bolt) waarbij dat bij conv niet zo is.

maar dit verschil is wel extreem groot ja, zou verwachten dat je dit nog makkelijk zou kunnen reppen aangezien je squat en conv deadlift een pak hoger liggen

lekkere gewichtjes weer. ik deed die seated calf raise altijd in het smith machine :o voelde nooit erg best aan op me knietjes :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #35.404
yep, of ik zwem een paar km naar hoger gelegen land.
ik zwem nog liever (dus doe liever cardio) dan dat ik plateau schoenen aantrek

In b4 zwembandjes

Nah. Ik vind het moeilijker. Technisch gezien ook.

hoeft niet hoor, hangt helemaal per persoon af.
sumo deadlift is technischer en het onderste gedeelte is moeilijker. dus als je sumo dl van de grond af hebt haal je hem bijna altijd (tenzij je je rug erg bolt) waarbij dat bij conv niet zo is.

maar dit verschil is wel extreem groot ja, zou verwachten dat je dit nog makkelijk zou kunnen reppen aangezien je squat en conv deadlift een pak hoger liggen

Idd

En ik was best al gaar van die SQ's :o LB gaat nooit lekker :p

lekkere gewichtjes weer. ik deed die seated calf raise altijd in het smith machine :o voelde nooit erg best aan op me knietjes :(

Ik heb wel een goede foam in mijn sissy pad. Je voelt het wel, zeker met high reps, maar met dit aantal reps valt het mee

• #35.406
  • #35.410
mooi man
squatties en deadlift - ga er maar aan staan
in dit log gebeurt het gewoon -
strakke gewichten en ach die paar kg'tjes die je misschien iet minder trekt
na 163 kg squats word alles minder - goed gedaan

Weer 100kg? Je zat er een tijdje onder toch?

• #35.415
  • #35.420
Terug
Naar boven