AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Warming up valt best mee zou ik zeggen. Maar ik krijg het zelf ook wel eens naar mijn hoofd geslingerd, 'wat doe je veel warming up', maar ik heb het echt nodig hoor. Zeker als mijn training met een deadlift/squat begint.

Ik heb ook altijd een lange warm up nodig. Heeft natuurlijk te maken met het feit dat ik in omgekeerde piramide train en dus moet opbouwen naar de zware set, maar als je een verstandige warm up doet die niet veel krachten vergt, zoals dat ook bij Rob het geval is, dan is dat geen probleem.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.582
Sterke training, voor een zware oefening zoals de deads is dit niet teveel opwarming imo, Je kan maar beter goed opgewarmd zijn alvorens je de zware sets aanpakt.

Lijkt me ook ...

Warming up valt best mee zou ik zeggen. Maar ik krijg het zelf ook wel eens naar mijn hoofd geslingerd, 'wat doe je veel warming up', maar ik heb het echt nodig hoor. Zeker als mijn training met een deadlift/squat begint.

Zolang ik niet stuk ga op mijn warm up lijkt me er ook niets mis mee.

Ik heb ook altijd een lange warm up nodig. Heeft natuurlijk te maken met het feit dat ik in omgekeerde piramide train en dus moet opbouwen naar de zware set, maar als je een verstandige warm up doet die niet veel krachten vergt, zoals dat ook bij Rob het geval is, dan is dat geen probleem.

voila :)

63 reps voor hij aan z'n echte werksets van 170kg begint vind ik veel.
Ik zal eens overdrijven en zeggen dat 5 a 6 sets van 5 reps ook wel zal voldoen als warming up.
Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik denk toch dat je op deze manier wat veel voorvermoeid, en dat het je toch wel een repje of 2 op je laatste werksetje kost, en da's zonde.
Nou heeft Rob wel een hele goede conditie opgebouwd natuurlijk, met dat Zumba enzo, maar toch denk ik dat het economischer is wat minder veel reps voor de werksets te doen...
Wel goed opgewarmd, maar zo min mogelijk voorvermoeid.
Of je moet het echt als een BB training willen zien, maar dan is het beter de werksets wat langer te maken denk ik...
Just my 2 cents brothers! ;)

• #3.584
63 reps voor hij aan z'n echte werksets van 170kg begint vind ik veel.
Ik zal eens overdrijven en zeggen dat 5 a 6 sets van 5 reps ook wel zal voldoen als warming up.
Het is natuurlijk persoonlijk, maar ik denk toch dat je op deze manier wat veel voorvermoeid, en dat het je toch wel een repje of 2 op je laatste werksetje kost, en da's zonde.
Nou heeft Rob wel een hele goede conditie opgebouwd natuurlijk, met dat Zumba enzo, maar toch denk ik dat het economischer is wat minder veel reps voor de werksets te doen...
Wel goed opgewarmd, maar zo min mogelijk voorvermoeid.
Of je moet het echt als een BB training willen zien, maar dan is het beter de werksets wat langer te maken denk ik...
Just my 2 cents brothers! ;)

63 reps? Ah, met de BOR erbij dan? Damn, ik had zelf niet eens in de gaten dat het er zoveel waren :o
Maar, die repjes met enkel de barbell mag je eigenlijk toch niet tellen lijkt me. Kost toch niets qua energie
noch moeite.

Eerlijk gezegd ben ik er niet echt vermoeid van hoor. Ik denk dat mijn hele deadlift sessie met mijn
volledige warm up sessie & steppen erbij zelfs maar 20min in beslag neemt. Maar als je het zo stelt zou
ik inderdaad eens kunnen experimenteren met wat minder setjes/reps te doen en gelijk wat zwaarder te
gaan.

Ik vind het een hele sterke Deadlift Robbie:D

Zumba boy:D

Ik geloof er niets van Rob...
Ik zie een lange slanke afgetrainde zumba boy met een bol poepertje voor me als ik me jou voorstel. :jk:
Het is bijna crimineel om met zo'n frele lichaampje te deadliften... :roflol:

Ik ben je maar een beetje aan het :windup:dat snap je wel éh..?
Jij werkt tenminste aan je relatie! :thumb:

Zumba boy, bol poepertje, frele lichaampje:D

Hummer is op dreef hoor:roflol:

Naja.. heb d'r respect voor dat je het kan opbrengen Rob.. Mijn vrouwtje wil samen met mij op sTdansen.. hell no!

• #3.589
Als ik mee moet gaan winkelen zeg ik al dat ik last heb van mijn knie!:D

• #3.591
Als ik mee moet gaan winkelen zeg ik al dat ik last heb van mijn knie!:D

:roflol:

Winkelen is ôok cardio bro, ga jij maar eens 10 broeken passen in een ini mini pashok.
Eens kijken of je niet aan het zweten bent :p Om nog maar te zwijgen van alle
kilometers die je maakt door de winkelstraat :p

Winkelen is ôok cardio bro, ga jij maar eens 10 broeken passen in een ini mini pashok.
Eens kijken of je niet aan het zweten bent :p Om nog maar te zwijgen van alle

Ik laat het broeken kopen aan mijn vriendin over, als ze maar zwart is is het goed! (die broek dan bedoel ik):D

Winkelen is ôok cardio bro, ga jij maar eens 10 broeken passen in een ini mini pashok.Eens kijken of je niet aan het zweten bent :p Om nog maar te zwijgen van alle
Idd heb het geweten van de week, was bekaf.

Die pashokjes waren mini omdat jij zo groot was, ze zullen nu weer wat groter uitvallen.

• #3.594
  • #3.597
Damn, lekkere deadlifts Robke! En ook, die warmingup. Respect dat je er zoveel doet hoor! Als ik @ squat 1-2 sets warming up doe begin ik het al te voelen. Zal meer aan mij liggen though, maar toch: Lekker hoor!!

Ik moet gelijk weer meer dan 2 pagina's doorspitten :nut:

:roflol::roflol::roflol:
Gelukkig lach ik me rot!!!

Pas jij maar op met die dikke rug van, kan je straks weer een andere lattenbodem aanschaffen ;)

Terug
Naar boven