Fitness Seller

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.602
Damn, lekkere deadlifts Robke! En ook, die warmingup. Respect dat je er zoveel doet hoor! Als ik @ squat 1-2 sets warming up doe begin ik het al te voelen. Zal meer aan mij liggen though, maar toch: Lekker hoor!!

Bwah, eens ik wat zwaarder begin te gaan begin ik het eigenlijk pas leuk te vinden. Maar dat ligt
inderdaad al wat aan wat je gewend bent hé ;)

Ik moet gelijk weer meer dan 2 pagina's doorspitten :nut:

:roflol::roflol::roflol:
Gelukkig lach ik me rot!!!

Pas jij maar op met die dikke rug van, kan je straks weer een andere lattenbodem aanschaffen ;)

Ja, het gaat hier van kwaad naar erger soms :p

Wij hebben zo'n Tempur matras met bak. Is wel iets leuks eigenlijk. Ligt zalig en
past zich aan aan je lichaam.

:haha:Ghehehe maar zeg nou zelf...sommige mannen kunnen wel wat hulp gebruiken (soms dan) :grinny:

True, true ... maar van mezelf vind ik toch dat ik er vrij normaal bijloopt ;)

• #3.609
Neen mannen, ze brengt mee wat ik vraag en als het niet goed is moet ze terug naar de winkel (grapje hoor,als ik dat moest zeggen kreeg ik de broek rond mijn oren).
Neen Greet niet vals maar zelfbescherming:D

• #3.613
Can't ik moet eten maken :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zumba, winkelen, schort, koken.. Rob is helemaal in touch met zijn vrouwelijke kant:roflol:

Ik snap nu eindelijk een beetje wat die MILF's hier allemaal komen doen:D

Mooie keuken trouwens:D

• #3.615
ff ter aanvulling op je ubergeile foto:D

Gezien al die cardio die je doet sta je er niet bepaald droog bij.. maar je bent wel echt fokking buff:eek:

vraag me echt af wat er met jou gebeurd als jij bulkt.. gezien de gewichten die je nu tilt, en je massa..

Toch goed bezig kerel:D

• #3.617
ff ter aanvulling op je ubergeile foto:D

Gezien al die cardio die je doet sta je er niet bepaald droog bij.. maar je bent wel echt fokking buff:eek:

vraag me echt af wat er met jou gebeurd als jij bulkt.. gezien de gewichten die je nu tilt, en je massa..

Toch goed bezig kerel:D

Tell me about it :p Cardio me dood en geraak nog steeds niet onder de 20% BF :p

Echt bulken is niet meer aan mij besteed vrees ik. Eens ik nu op een aanvaardbaar BF kom,
ga ik gewoon net boven onderhoud eten. Dus ja, veel zwaarder zal er niet getraind worden denk ik :p

Tell me about it :p Cardio me dood en geraak nog steeds niet onder de 20% BF :p

Echt bulken is niet meer aan mij besteed vrees ik. Eens ik nu op een aanvaardbaar BF kom,
ga ik gewoon net boven onderhoud eten. Dus ja, veel zwaarder zal er niet getraind worden denk ik :p

Ik wou net zeggen.. als ik zie hoe ****ing veel cardio jij doet.. dan zou je toch echt gortdroog moeten zijn.. en die paar BBQ's die je af en toe hebt, zullen dat echt niet gelijk om zeep helpen!

Naja.. keep going.. anders wordt je toch gewoon een moddervette powerlifter?:D

• #3.619
Ik wou net zeggen.. als ik zie hoe ****ing veel cardio jij doet.. dan zou je toch echt gortdroog moeten zijn.. en die paar BBQ's die je af en toe hebt, zullen dat echt niet gelijk om zeep helpen!

Naja.. keep going.. anders wordt je toch gewoon een moddervette powerlifter?:D

Tja ... ik draai 4 dagen op 7 aan 1500kcal en 2 a 3 dagen aan het dubbel :p
Ok, doe dan wel gemiddeld een 7 uur cardio per week maja.

Dus ja, dat vlakt wat uit denk ik. Daarbij zit ik heel de dag op mijn gat achter
een pc. Dus ja, met een trage stofwisseling is dat nefast hé.

En een powerlifter tot daar toe, maar moddervet, no thanks.

Hahaha COOL die foto;)
KEUKEN! ;)

Terug
Naar boven