- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Can't ik moet eten maken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Jij wilt vrouwen in je log DB... zou ook maar snel zo'n foto maken dan komt het helemaal goed.Neen mannen, ze brengt mee wat ik vraag en als het niet goed is moet ze terug naar de winkel (grapje hoor,als ik dat moest zeggen kreeg ik de broek rond mijn oren).
Neen Greet niet vals maar zelfbescherming![]()

Jij wilt vrouwen in je log DB... zou ook maar snel zo'n foto maken dan komt het helemaal goed.![]()

Ik ga het thuis ook proberen...kijken hoe ie daar op zal reageren als ik keuken roep.
Maar dat schortje doet ut helemaalkarma!
De kip spatte nogal bij het bakken en dat was niet
Dat schortje was brood nodigDe kip spatte nogal bij het bakken en dat was niet
zo aangenaam op mijn buik![]()

Training van gisteren (ter compensatie van zumba)
Sleep: 6u
Food: 1500kcal
Health: kuiten spelen wat op
Mentality: deads & running ! yeah !
Temp in Gym: 25°
Warm up:
5min Steppen
Deadlift 12xbb 10xbb
BOR 12xbb 10xbb
![]()
Trainingstijd: 102min
Polardata: 146avg hbpm - 180max hbpm - 1326kcal
Comments: Wat ging die deadlift makkelijk. Er zat wel 3kg te weinig op.
Hopelijk gaat dat mijn volgende stap niet te erg beïnvloeden. Toen de training
voorbij was stonden zowel mijn rug als mijn biceps op springen. Niet leuk als je
moet gaan lopen trouwensVoel wel dat mijn rug dikker, wijder wordt. Als ik
in bed ligt, merk ik gewoon mijn lats harder in de matras drukken
Vanavond benchen ! En morgen kijken jullie hardcore MoFo's beter weer even niet.
Dan komt er een Ministry of Sound Pump it Up training![]()
Can't ik moet eten maken
zijn er nog meer dingen die je kwijt wilt robbie-boyzijn er nog meer dingen die je kwijt wilt robbie-boy
Niet met je eens. Rob moest van ver komen meen ik mij te herinneren, en als je de resultaten tabelletjes leest is hij enorm vooruit gegaan door de cardio. De rest is een kwestie van doorzetten en tijd. Helemaal als je tegelijkertijd nog KT doet.Ik wou net zeggen.. als ik zie hoe ****ing veel cardio jij doet.. dan zou je toch echt gortdroog moeten zijn..
Ok... dat is weer een logbezoeker minder ...Dat ik vaak moet gaan plassen als ik ga fietsen

het moeten niet altijd de stoere macho posedown foto's zijn hé![]()
die van mij staat ook meestal zo in de keuken, toch maar eens wat vaker een fotootje maken 
Jij wilt vrouwen in je log DB... zou ook maar snel zo'n foto maken dan komt het helemaal goed.![]()
kan niet wachtennn... 
Dat ik vaak moet gaan plassen als ik ga fietsen

Niet met je eens. Rob moest van ver komen meen ik mij te herinneren, en als je de resultaten tabelletjes leest is hij enorm vooruit gegaan door de cardio. De rest is een kwestie van doorzetten en tijd. Helemaal als je tegelijkertijd nog KT doet.
Ok... dat is weer een logbezoeker minder ...![]()
Ik zou toch eens gaan kijken voor een ander matras is niet goed hoor![]()

Echt niet, dit is precies wat vrouwen willendie van mij staat ook meestal zo in de keuken, toch maar eens wat vaker een fotootje maken
laat maar zienkan niet wachtennn...
Jij bent niet de enige hoor, waarom denk je dat ik in al mijn fietstassen zakdoekjes heb zitten....alleen 1 ding, ik maak er geen foto's van
zooooo onelegant bij dames, hmmm, misschien toch maar een tuutje aanschaffen![]()

Hahaha gaat lekker met je, goede PR al die foto's van je. Dat jij dat doet, vind ik leuk! Hé shit mag ik je al een tijd geen karma geven
![]()