- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Als dat niet lukt zou ik een andere hobby gaan zoeken...onderwater schaken ofzo..
Het zal er wat vanaf hangen wanneer ik mijn cut moet inzetten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat niet lukt zou ik een andere hobby gaan zoeken...onderwater schaken ofzo..

Dat is natuurlijk echt een onmogelijkheid met jouw fysiek. Hoewel ik wel altijd versteld ben wat sommige lichtgewicht olympische kampioenen trekken/stoten.Nog steeds kan ik enkel dromen van een 151kg bench!![]()
Dat is natuurlijk echt een onmogelijkheid met jouw fysiek. Hoewel ik wel altijd versteld ben wat sommige lichtgewicht olympische kampioenen trekken/stoten.

Slechte bench, Rob. Dat moet beter! (Ik ga nu andere standaarden hanteren vanwege de Celltech)
Maar het kan toch goed zijn voor je ego? En 'omdat het kan' is ook een redensingles heeft voor BB doeleinden niet zoveel nut
Dus beter gewoon 151 reppen![]()

singles heeft voor BB doeleinden niet zoveel nut

Maar het kan toch goed zijn voor je ego? En 'omdat het kan' is ook een reden![]()
200+ is goed voor ego. 151 is gewoon slappe hap. Zeker met dr hoeveelheden gear die robke inspuit! @sanca

Heb je in de beginfase van je training (ik vermoed dat dit in een grijs verleden is..singles heeft voor BB doeleinden niet zoveel nut
) niet gewerkt aan kracht door middel van low rep?@Stunna, wat heb ik hier mee te maken, ik bench niet eens![]()

Heb je in de beginfase van je training (ik vermoed dat dit in een grijs verleden is..) niet gewerkt aan kracht door middel van low rep?
Hangt vooral van mijn carbs af
Maar ik zit rond de 106/107 te schommelen al. Moest ik de 110 nog aantikken
Toch mooi die deads! Waar voel je die step-ups voornamelijk?
Ga ik onthouden! Doe je ze met barbel of dumbels?Quads. Puur quads all the way lijkt het wel. Het lijkt wel wat op een lunge/split squat. Maar voelt imo 10x leuker.