- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Met mijn SSB. Die kan ik gewoon in mijn nek leggen en dan heb ik mijn handen vrij om het powerrack voor evenwicht vast te houden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar het is idd niet goed. Maar ik schuif mijn Yates row naar donderdag. Dan is mijn rug 'fris' op dinsdag voor deads.Ga ik ook eens proberen dan. Ik zoek nog wel een goeie quad isolatie voor thuis. Eerst een goed blok zien te vinden.....Quads. Puur quads all the way lijkt het wel. Het lijkt wel wat op een lunge/split squat. Maar voelt imo 10x leuker.
Ga ik ook eens proberen dan. Ik zoek nog wel een goeie quad isolatie voor thuis. Eerst een goed blok zien te vinden.....
Oeps, per ongeluk was een gewiste opmerking terug gekomen (uit een cookie of zo??)
Gewoon een paar stukken zagen van 20breed op 40lang en 10dik ongeveer.nu je on bent heb je last van training vorige dag en toen je off was niet?
Het is van 60% naar 70% gegaan
Dus van een repje of 12
En dat merk ik best ja 
70% ??
ALs je celltech gebruikt doe je alles 100%!!
RAGE!!

70% ??
ALs je celltech gebruikt doe je alles 100%!!
RAGE!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik weet niet precies de rest van je schema - is dit de enige row in je schema ?
misschien wat tegendraads switchen - bankdrukken/optrekken - overheadpress/rows
om maar eens wat te noemen
En idd, daar was ik nu ook aan het denken. Net wat jij dacht 
Heeeeu, nog iemand aan de step ups!
Had gisteren zoiets van 'moet-dit-een-effectieve-oefening-zijn', maar loop vandaag als een pasgeboren bambi, spreekt dus duidelijk mijn quads aan.

Heb geluk dat er bij ons in de gym zo'n box ligt van Crossfit, kan je op 20 of 40 cm kantelen, gebruik je dat ding ook nog op een goede manier in plaats van enkel bij crossfitWas even zoeken voor ik het ideale blokje had. Bench was te hoog met mijn kabouterbenen![]()
.
.Heb geluk dat er bij ons in de gym zo'n box ligt van Crossfit, kan je op 20 of 40 cm kantelen, gebruik je dat ding ook nog op een goede manier in plaats van enkel bij crossfit.
Jij pakt hem in ieder geval wel een heeeuul stuk hoger dan ik. Spierpijn wordt met het uur erger, dus ik houd het voorlopig wel bij 20 cm.
Denk jij overigens dat step ups ook wat doet met je evenwicht? Als in: ik ben nogal slecht in evenwicht houden, train je door step ups dan juist stabiliteit, of heeft het daar nauwelijks invloed op?
Ik gebruik een SSB bar. Die leg ik gewoon in mijn nek en blijft daar liggen zonder handen. Mijn handen heb ik dan
Zoiets gaat wel werken denk ikAh buh... ik heb er zelf eentje gemaaktGewoon een paar stukken zagen van 20breed op 40lang en 10dik ongeveer.
En dan een blokje in mekaar schroeven.
Kan eventueel ook gebruikt worden voor box SQ
![]()

creatief bezig met al dat hout robje, maak je voor mij ook gelijk iets moois
goeie cardio sessie ook.