AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

Wil je ook een blokje dan? Ding verhuis je wel niet 1, 2, 3. Het is een beetje zwaarder uitgevallen van verwacht :p
Het zou me wel in de weg liggen hier in huis. Het voordeel is wel dat je het niet makkelijk wegtrapt als je fanatiek aan het steppen bent :)

Goeie cardio wijfie!

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.443
Al getraind vandaag Rob?

• #36.448
donderdag 20u00 training

Pre w/o Supps: Creatine (Musculi; 5gr); Beta alanine (Musculi; 2.5gr)
Intra w/o Supps: Amino1 (MP; 1sc)
Post w/o Supps: Total Proteine (JC; 50gr)
Other Supps: Iron Pack (MP)

Trainingstijd: 60min
Bodyweight: 106kg

Comments: best hard gewerkt. Tot nu toe lijkt het allemaal nog niet echt 'makkelijker' te gaan ondanks de carbcycling

Untitled.jpg

Ondanks dat je zegt dat het niet makkelijker lijkt te gaan...zeggen de comments bij de training wat anders! Sterke training hoor Rob en een mooie serie singles!:D

Wat was ook alweer je 1RM op die MP? En waar hoop je naar toe te gaan (voordat je gaat cutten)

• #36.450
Ondanks dat je zegt dat het niet makkelijker lijkt te gaan...zeggen de comments bij de training wat anders! Sterke training hoor Rob en een mooie serie singles!:D

Wat was ook alweer je 1RM op die MP? En waar hoop je naar toe te gaan (voordat je gaat cutten)

Ja, maar zo ging het een tijdje geleden ook wel vaak hoor ;)

110kg op 105kg bw heb ik gepakt. En ik heb geen idee. Op dit moment, zoals het nu vooruit gaat, hoop ik gewoon die 110 terug te pakken.
En in de cut als ik wat up, zal ik ook nog wel wat kracht pakken hopelijk. Vanaf volgende week wel terug rep outs doen icm joker sets.
Beetje meer volume pakken.

Mooie serie weer hoor! Carbs komen pas na weekje of 4 he ;)

Haha heb medelijden met je vrouw :D

meer carbs kan je ook makkelijker meer volume aan.

Alleen weet neit hoe snel je hersteld als je zo oud bent als jou:D

• #36.456
meer carbs kan je ook makkelijker meer volume aan.

Alleen weet neit hoe snel je hersteld als je zo oud bent als jou:D

Ik zit nu al hoog in carbs voor mijn doen :o En idd. Zoals die deads na mijn Yates rows, mijn lb was nog helemaal niet hersteld...

Doe je ook wel es hiit cardio? Doe dat sinds 2 weken en moet zeggen dat me dat goed bevalt :)

• #36.458
Doe je ook wel es hiit cardio? Doe dat sinds 2 weken en moet zeggen dat me dat goed bevalt :)

Normaal elke cardio sessie ;) Ik volg een beetje het stubborn fat protocol van Lyle. Dus 10min HIIT, of 10min opbouwen tot fail en dan
30min LISS erachter op andere toestellen. Sowieso zal HIIT nooit superieur zijn tov LISS voor vetverlies ;)
Behalve dan voor conditieopbouw.

http://stronglifts.com/hiit-interval-training-fat-loss/

http://www.bodyrecomposition.com/fa...ntervals-and-epoc-practical-application.html/

Normaal elke cardio sessie ;) Ik volg een beetje het stubborn fat protocol van Lyle. Dus 10min HIIT, of 10min opbouwen tot fail en dan
30min LISS erachter op andere toestellen. Sowieso zal HIIT nooit superieur zijn tov LISS ;) Behalve dan voor conditieopbouw.

http://stronglifts.com/hiit-interval-training-fat-loss/

http://www.bodyrecomposition.com/fa...ntervals-and-epoc-practical-application.html/

Oke:) ik lees juist anders. Dus hiit superieur aan liss. Geen idee wat nou waar is. Ik weet wel dat ik de wilskracht en het geduld niet bezit om zo lang te cardioen op low intensity. Ga liever all out en snel klaar. ( beetje zoals mijn sekssessies met @Pillz)

• #36.460
Oke:) ik lees juist anders. Dus hiit superieur aan liss. Geen idee wat nou waar is. Ik weet wel dat ik de wilskracht en het geduld niet bezit om zo lang te cardioen op low intensity. Ga liever all out en snel klaar. ( beetje zoals mijn sekssessies met @Pillz)

Idd. Die artikelen heb ik vast ook wel gelezen :p Daarom doe ik dus een beetje van beide. HIIT en conditie opbouw intervallen, en LISS

Terug
Naar boven