Fitness Seller

Robke's trainingslog

:roflol::roflol:

Lekker bezig Rob!

195? Slecht, met zoveel carbs op!

Ga ik dit een half jaar volhouden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.483
Ben wel benieuwd hoe je eigenlijk tegen je afgelopen carbloze half jaar aankijkt. Heb zelf het idee dat je niet veel hebt kunnen terugpakken van de kracht die je verloor door je cut (was niet dramatisch, maar toch ook niet niks). Nu gaat het weer rap omhoog, maar hoe dat komt weten we wel.

Is dat dan hoe het gaat zijn de rest van je liftende leven? Half jaar klooien, half jaar volgooien en pr'etjes pakken? Lijkt me toch weinig voldoening geven.

• #36.485
Ben wel benieuwd hoe je eigenlijk tegen je afgelopen carbloze half jaar aankijkt. Heb zelf het idee dat je niet veel hebt kunnen terugpakken van de kracht die je verloor door je cut (was niet dramatisch, maar toch ook niet niks). Nu gaat het weer rap omhoog, maar hoe dat komt weten we wel.

Is dat dan hoe het gaat zijn de rest van je liftende leven? Half jaar klooien, half jaar volgooien en pr'etjes pakken? Lijkt me toch weinig voldoening geven.

Huh? Ik heb afgelopen half jaar gewoon kunnen doorbouwen op mijn Wendler zoals altijd hoor ;) Ik heb gewoon geen PR setjes meer gepakt.
Dus heb me strikt aan de voorgeschreven setjes gehouden en deze nog allemaal kunnen doen. Soms met wat minder reps dan verwacht,
maar wel steeds mijn targets gehaald. Enkel mijn MP heeft een kleine klap gekregen.

Geen pr's is toch geen progresie? En je targets waren naar beneden gezet dacht ik. Ik weet het verder ook niet hoor, was gewoon mijn indruk. En ik heb jou er wel vaker op betrapt dat je de gewichten die je doet niet goed plaatst tegenover eerdere prestaties (zowel in positieve als negatieve zin).

Niet om me verder in de discussie te mengen, maar door kunnen bouwen op je schema is natuurlijk niet per se een indicator van progressie. Kan ook gewoon betekenen dat je laag inzet in je trainingen (waar ook niet per se iets mis mee is).

• #36.488
Geen pr's is toch geen progresie? En je targets waren naar beneden gezet dacht ik. Ik weet het verder ook niet hoor, was gewoon mijn indruk. En ik heb jou er wel vaker op betrapt dat je de gewichten die je doet niet goed plaatst tegenover eerdere prestaties (zowel in positieve als negatieve zin).

Nee hoor. Ik heb mijn theoretische 1RM's nooit aangepast ;) Behalve die van mijn MP dan ;)

En echt? Hoezo dan? Het is gewoon een copy/paste uit Excel hoor :p In het verleden werden mijn % wel op enkel
de schijven berekend en nu neem ik de bar ook mee. Nav een post van iemand hier. Misschien daarom...

Niet om me verder in de discussie te mengen, maar door kunnen bouwen op je schema is natuurlijk niet per se een indicator van progressie. Kan ook gewoon betekenen dat je laag inzet in je trainingen (waar ook niet per se iets mis mee is).

Als ik nou 150kg bench, en de keer erop voor dezelfde reps 151kg bench, maak ik toch progressie? Ok, geen wonderlijke, maar dat
hoeft voor mij ook niet.

Als ik nou 150kg bench, en de keer erop voor dezelfde reps 151kg bench, maak ik toch progressie? Ok, geen wonderlijke, maar dat
hoeft voor mij ook niet.

Ja dan maak je wel short term progressie maar ik denk dat crakie meer doelt op progressie tov je all time PRs of PRs uit een vergelijkbare tijd/situatie van wat langer geleden.

• #36.490
Ja dan maak je wel short term progressie maar ik denk dat crakie meer doelt op progressie tov je all time PRs of PRs uit een vergelijkbare tijd/situatie van wat langer geleden.

True... ik zit bv nog ver van mijn all time PR van 200kg SQ af van een tijd geleden. Geen idee waarom. Maar mijn DL werksets zijn hoger dan ooit
daarvoor. Mijn bench ook.

Mijn assistant lifts zijn ook nog allemaal nog nooit zo hoog geweest...

Squat is toch het enige wat telt? :trollface:

Tja, dan zit ik er naast zeker. Zou wel eens wat cijfers willen zien. De beste prestatie per maand voor de afgelopen twee jaar op een rijtje, voor de grote vier. Maak je dat even voor mij skatje? :D

• #36.492
Squat is toch het enige wat telt? :trollface:

Tja, dan zit ik er naast zeker. Zou wel eens wat cijfers willen zien. De beste prestatie per maand voor de afgelopen twee jaar op een rijtje, voor de grote vier. Maak je dat even voor mij skatje? :D

Zou kunnen dat je gelijk heb hoor :p Ik hou het allemaal ook zo niet bij :p

Van de afgelopen 2 jaar? Dude...

Ach, je zit je toch maar te vervelen op je werk toch? :D

• #36.494
Mmm... dit vind ik zo op het eerste zicht terug...

week 3 (nog geen carbs) 2015 vs week 2 (nog geen carbs) 2016
BP: 4x 132.5 / 3x 143.5
DL: 1x 190 / 3x 205
SQ: 4x 175 / 5x 177.5
MP: 4x 91 / 5x 92.5

Is best oké! Ik heb niks gezegd :)

• #36.498
Is best oké! Ik heb niks gezegd :)

Tja, het is niet super delux toegegeven. En het had vast allemaal beter gekunnen. Maar goed, ik heb in mijn ogen niks meer te
bewijzen. Ik wil enkel nog die 250kg DL en eens op 12% staan. En natuurlijk een beetje bigger dan normaal erbij staan. :o

Ah wist niet dat jij ook op Wendler zat :) Volg je het schema met 4 trainingsdagen? Is het schema ook goed te doen met 5 dagen denk je?

• #36.500
Ah wist niet dat jij ook op Wendler zat :) Volg je het schema met 4 trainingsdagen? Is het schema ook goed te doen met 5 dagen denk je?

Wendler zou ik dit niet meer noemen :p De basis is wel hetzelfde maar hier en daar wel aangepast :)

Met 5 dagen? 1 bodybuild dag erbij dan? Of hoe zie je dat?

Terug
Naar boven