Fitness Seller

Robke's trainingslog

Dan eet een meisje van 8 nog meer :p

Zeer juist, mijn dochter van bijna 10 is een beetje zwaar geworden, de diëtiste zei dat ze voor haar lengte en lichaamsbouw 1600 calorieen per dag moet eten en dat ze op die manier door te groeien goed op haar gewicht zal komen. Nu moet ik wel zeggen dat mijn dochter zeer groot en sterk gebouwd is voor haar leeftijd (type kogelstootster in de toekomst) maar als ik dan zo'n beer als Rob zie, en die wil dan nog minder gaan eten dan 1500 calorieën, dan vraag ik mij af of die eigenlijk wel een stofwisseling heeft:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.664
:D

Gay Cardio, Lollige foto's, zieke gewichten.. Wat een geweldig log dit:roflol:

Het wordt er met de dag precies gekker op :p En de zomer moet nog beginnen :p

:roflol::roflol::roflol:

Zag er vast hartstikke leuk uit!
Gezellig een work out met je vrouwtje, daar kan toch niets tegenop! :)

:roflol:

Inderdaad. Niet zo leuk als samen aan je conditie werken. En mijn goede voornemen
ivm stretchen komt er eindelijk eens van. Met een beetje geluk kan ik mijzelf binnenkort
terug op mijn rug krabben :roflol:

Zeer juist, mijn dochter van bijna 10 is een beetje zwaar geworden, de diëtiste zei dat ze voor haar lengte en lichaamsbouw 1600 calorieen per dag moet eten en dat ze op die manier door te groeien goed op haar gewicht zal komen. Nu moet ik wel zeggen dat mijn dochter zeer groot en sterk gebouwd is voor haar leeftijd (type kogelstootster in de toekomst) maar als ik dan zo'n beer als Rob zie, en die wil dan nog minder gaan eten dan 1500 calorieën, dan vraag ik mij af of die eigenlijk wel een stofwisseling heeft:D

:roflol: Ik begin het mij ook af te vragen Dressed :roflol:

Jawel een work out met een andere vrouw!:D

:roflol:

Hahaha, dat zijn gevaarlijke teksten DB! Laat jouw vrouw dat maar niet lezen, hihi..... :whip:

:whip: :lol:

• #3.665
Ik moet zeggen, ik begin precies wat droger te worden. Armen lijken wat afgelijnder te
worden, quads beginnen zich te tonen ... jaja, dit lijkt allemaal wel te werken hoor.
Nu dus gewoon volhouden en eventueel nog een tandje bijsteken.

Na even checken en tellen heb ik dit gisteren gegeten:

nvdr
Dat wat ik als pre work out gebruik, met name die Megagrow & Creapump heb ik echt wel
nodig om me wat te voorzien van energie. (ook als is het eigenlijk bedoeld als post work out)

ru0itv.gif

nvdr
Die omelet is trouwens dit: (wokken en verdelen over 5 bakjes)

2il1yxl.jpg

Laatst bewerkt:
Nog steeds een geweldige log Robke! Ge zijt nog steeds een echt cardiobeest! Chapeau daarvoor!
Hoeveel keer train jij nu eigenlijk per week? Elke dag? :)

• #3.668
Btw, je mag anders ook eens een fotootje van je vrouw posten ze als ze samen met jou de cardio van Ministry of Sound aan het doen is ;)

• #3.670
  • #3.672
Laatst bewerkt:
  • #3.673
OT dan maar weer:

Vanavond ga ik squatten (2 sets 3 reps van 131kg), dan met de fiets naar de Finse Piste
en dan met de fiets terug naar huis. Dus hoop maar allemaal mee dat het lekker droog blijft :p

Inderdaad. Niet zo leuk als samen aan je conditie werken. En mijn goede voornemen
ivm stretchen komt er eindelijk eens van. Met een beetje geluk kan ik mijzelf binnenkort
terug op mijn rug krabben :roflol:

Dat is precies wat ik ook altijd verstek laat gaan, ik lees wel hoe dat stretchen bevalt. Je kunt altijd met het vrouwtje aan yoga gaan doen :D

Ik moet zeggen, ik begin precies wat droger te worden. Armen lijken wat afgelijnder te
worden, quads beginnen zich te tonen ... jaja, dit lijkt allemaal wel te werken hoor.

Lekker als je die definitie erin ziet komen hè!
Ben altijd jaloers op mannenbenen... veel eerder definitie :( oneerlijk, bah...

We zitten nu op ong. hetzelfde eetschema :eek: Ik ben helemaal high en licht in mijn hoofd en jij smijt gewoon met barbells en dumbbells om daarna nog wat Zumba work outs er achter aan te smijten :roflol: :cool:

Ik ben er gelukkig zeker van dat zij niet op dit forum komt Jerney, anders zou ik veel minder praats hebben!:angstig:

Nu komt de aap uit de mouw ;)

• #3.675
Dat is precies wat ik ook altijd verstek laat gaan, ik lees wel hoe dat stretchen bevalt. Je kunt altijd met het vrouwtje aan yoga gaan doen :D

Yoga? Nah, dat is me net nog een stapje te ver :p Ik hou het wel op WII fit yoga soms. Maar ik moet
wel dringend iets doen om wat flexibeler te worden. Komt de training en mijn lichaam alleen maar ten
goede denk ik zo.

Lekker als je die definitie erin ziet komen hè!
Ben altijd jaloers op mannenbenen... veel eerder definitie :( oneerlijk, bah...

En nu maar hopen dat ik het weer dit weekend niet verziek :roflol:

We zitten nu op ong. hetzelfde eetschema :eek: Ik ben helemaal high en licht in mijn hoofd en jij smijt gewoon met barbells en dumbbells om daarna nog wat Zumba work outs er achter aan te smijten :roflol: :cool:

lol ... ik ben helemaal niet high of licht in mijn hoofd. Sterker nog, voel me nog steeds goed en heb het
gevoel dat ik nog zou kunnen zakken qua kcals. Maar gezond verstand zegt me dat dat wat te gortig
zou zijn :p Dan zit ik binnenkort weer op amper een 1000kcal te draaien.

hehe :popcorn:

En nu maar hopen dat ik het weer dit weekend niet verziek :roflol:

lol ... ik ben helemaal niet high of licht in mijn hoofd. Sterker nog, voel me nog steeds goed en heb het
gevoel dat ik nog zou kunnen zakken qua kcals. Maar gezond verstand zegt me dat dat wat te gortig
zou zijn :p Dan zit ik binnenkort weer op amper een 1000kcal te draaien.

Je draait puur op je weekend refeeds :roflol:

Nu is het afgelopen hoor!:whip:

• #3.680
Terug
Naar boven