Fitness Seller

Robke's trainingslog

Je was toch altijd al waus in je kop :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.884
Ben toch wel een beetje benieuwd waar die refeed uit bestond:eek!:

Zondagmorgen dus cardio. Wheyshake met Kellogs Extra Dark Chocolate, proteinereep. Middag een vleesspies van 500gr met 3 sauzen
en frieten. Avond een grote friet met een mexicano, goulash en een cervela special. Tussendoor zak chips, M&M's, salami, kaasblokjes,
2 mini bounty, 6 bier, fles wijn & 20cl Wodka.

Dat zal het wel ongeveer zijn denk ik. Of ik moest nog wat kleins vergeten zijn :o

Zondagmorgen dus cardio. Wheyshake met Kellogs Extra Dark Chocolate, proteinereep. Middag een vleesspies van 500gr met 3 sauzen
en frieten. Avond een grote friet met een mexicano, goulash en een cervela special. Tussendoor zak chips, M&M's, salami, kaasblokjes,
2 mini bounty, 6 bier, fles wijn & 20cl Wodka.

Dat zal het wel ongeveer zijn denk ik. Of ik moest nog wat kleins vergeten zijn :o
Huh..ik doe dus ieder weekend een refeed... minus de drank..:roflol:

Nu heb ik honger :(

Wajow wat een dikke refeed! :D Dikke deadlifts ook. Mooi man, dat je ook echt Robke78 heet op FB (hoewel ik ook FREAKJAM heet op FB haha!)

Laatst bewerkt:
Nette deads..! Zou 235 wel gelukt zijn denk je?

• #36.892
Hè, hè...ik hou me nu al twee weken doordeweeks aan mijn schema!:o

Je bent nog in de week nog schepsnoep in het Kruidvat gaan kopen :roflol:

Wajow wat een dikke refeed! :D Dikke deadlifts ook. Mooi man, dat je ook echt Robke78 heet op FB (hoewel ik ook FREAKJAM heet op FB haha!)

Haha

Nette deads..! Zou 235 wel gelukt zijn denk je?

Misschien wel ja. Maar ik dacht, ik pleur er 10 bij op mijn bench, moet bij mij DL ook lukken. Misschien als ik een betere DL'er was...

Rehydrate? Alcohol tegen het vocht :p

Je bent nog in de week nog schepsnoep in het Kruidvat gaan kopen :roflol:
:p
Busted...dacht dat ik zo goed bezig was...:roflol:

Cake%2521.jpg

sterke trainingen Robke!

Strenght goals in deze log for sure

• #36.898
Terug
Naar boven