tetterpopko
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 363
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 16%
Je bent zelf dik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Godver...

Nee, onze Rob heeft de 250 nog niet getrokken. Hij geeft zijn T-rex-armpjes de schuld maar het is natuurlijk zijn gebrek aan ruggegraat. 250 DL is het laatste grote doel waar hij nog op jaagt, daarna kan hij rustig sterven.
Hij is naar huis waarschijnlijk en je wilt vast niet tot morgen wachten met deze dringende vraag, dus geef ik wel even antwoordNee, onze Rob heeft de 250 nog niet getrokken. Hij geeft zijn T-rex-armpjes de schuld maar het is natuurlijk zijn gebrek aan ruggegraat. 250 DL is het laatste grote doel waar hij nog op jaagt, daarna kan hij rustig sterven.

Zal wel wat meer geweest zijn. Want zat per ongeluk een paar keer op een te hoge weerstand en hield mijn polar

Eens ik ga cutten komt er wat meer en wat pittigere cardio weer.Hmm, ik weet nog niet wat ik ga eten dit weekend. Heb zaterdag een bodybuilding meeting (Bodybuilding United). Ik ga daar armen trainen met Wesley Vissers (@Determination), dus ben benieuwd.Eens kijken wat Marv gaat eten dit weekend ter inspiratie
Conditioneel. En dan zit ik niet in de zetel met één of andere fles wijnEens ik ga cutten komt er wat meer en wat pittigere cardio weer.

Hmm, ik weet nog niet wat ik ga eten dit weekend. Heb zaterdag een bodybuilding meeting (Bodybuilding United). Ik ga daar armen trainen met Wesley Vissers (@Determination), dus ben benieuwd.
Geloof dat de organisator (Arthur Groenefelt) kipwraps een zooitje supps en Haribo snoep had geregeld. Verder zaterdag gewoon prep-meals, dus we zullen zien.
Is het eten op de meet niet genoeg rij ik op de terugweg even door de drive![]()

Bedankt voor deze wondermooie uiteenzetting van mijn lichaam en leven![]()

Als je een keer geen zin hebt om met die andere apen hier te praten, neem ik het wel een dagje van je over![]()