AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.721
heb hetzelfde probleem, ik moet heel diep gaan wil er iets af gaan :D wel goedkoop, maar niet lekker :D

• #3.725
heb hetzelfde probleem, ik moet heel diep gaan wil er iets af gaan :D wel goedkoop, maar niet lekker :D

True ... vanaf deze week schrap ik ook alle zuivel eruit :p En geen carbs meer
bij het avondmaal. Op de groenten na. Eens kijken wat me dat gaat opbrengen :p

True ... vanaf deze week schrap ik ook alle zuivel eruit :p En geen carbs meer
bij het avondmaal. Op de groenten na. Eens kijken wat me dat gaat opbrengen :p
je kan ook bv sojamelk ipv gewone melk gebruiken, de smaak is wel ver te zoeken maar toch

• #3.727
je kan ook bv sojamelk ipv gewone melk gebruiken, de smaak is wel ver te zoeken maar toch

Melk drink ik al tijden niet meer :p Mijn melk is tegenwoordig kwark met water :p
Maar dit wordt nu dus ook geschrapt :p Op naar de 1400kcal :roflol:

das wel heel erg laag :D succes kerel :p

• #3.730
das wel heel erg laag :D succes kerel :p

Going into Anorexia-mode :p

1400 kcal? wow..
Ben benieuwd hoe jouw voedingsschema er nu uitziet..

Bij deze :

Maar volgens mij is het nog een beetje minder ... gebruik nl niet zoveel bakvet

ygyzq.jpg

Welgemeend advies, Robke!

Nou, nee hoor...
Maar m'n kopje staat er weer lekker strak bij.
Ik heb wel m'n "baardje" gehouden, want anders heb ik een "blote konten gezicht" volgens mijn lieve vrouwtje...
Dus wat denk je..?
Gladgeschoren kop, grijs baartje, stevige buik, wat foute tattoo's...
Ja ja, I'm quite the ladiesman Robke! ;)
Misschien niet in m'n log (waar toch al tijden niets gebeurd i.v.m. veels te veel werk deze week...) :o
Maar in de kroeg, als de dames een beetje zat beginnen te worden... :D

Rob jongen, geef het nou maar gewoon op!
Je gaat toch nooit zo hard en mager worden als dat je graag zou willen...
Ga gewoon lekker gezond eten, en pleeg niet zo'n roofbouw op je lichaam man...
Door al je pogingen steeds minder te eten heb je volgens mij je kacheltje volledig op de waakvlam gezet, en wordt het steeds moeilijker voor je.
Al gaat het je schijnbaar verbazend gemakkelijk af door het leven te gaan op een schep whey met water en een wortel...
Jij bent meer een powerlifting jongen volgens mij, want je bent nog steeds heel sterk, ondanks je "slechte" eten.
Ik hou m'n hart vast als de dag aanbreekt dat je zegt: "gedaan met m'n strijd tegen het vetpercentage dat ik heb, ik ga weer goed eten!" :)
Dan ga je gewichten kunnen verzetten, daar wordt je eng van denk ik.
En als je dan lekker een beetje blijf Zumba'en enzo, denk ik dat je er en goed uitziet, en vreselijk sterk ben, en je veel gelukkiger ben omdat je dan ook zonder schuldgevoel lekker een paar potten bier kan drinken met een snackje erbij, omdat alle sterke mannen en powerlifters dat doen! :thumb:

geen PWO? wat is daar de reden voor?

• #3.733
Nou, nee hoor...
Maar m'n kopje staat er weer lekker strak bij.
Ik heb wel m'n "baardje" gehouden, want anders heb ik een "blote konten gezicht" volgens mijn lieve vrouwtje...
Dus wat denk je..?
Gladgeschoren kop, grijs baartje, stevige buik, wat foute tattoo's...
Ja ja, I'm quite the ladiesman Robke! ;)
Misschien niet in m'n log (waar toch al tijden niets gebeurd i.v.m. veels te veel werk deze week...) :o
Maar in de kroeg, als de dames een beetje zat beginnen te worden... :D

Baardje hoort er gewoon bij Hummie ... kan mij al zo een beeld vormen van je :D

Rob jongen, geef het nou maar gewoon op!
Je gaat toch nooit zo hard en mager worden als dat je graag zou willen...
Ga gewoon lekker gezond eten, en pleeg niet zo'n roofbouw op je lichaam man...
Door al je pogingen steeds minder te eten heb je volgens mij je kacheltje volledig op de waakvlam gezet, en wordt het steeds moeilijker voor je.
Al gaat het je schijnbaar verbazend gemakkelijk af door het leven te gaan op een schep whey met water en een wortel...
Jij bent meer een powerlifting jongen volgens mij, want je bent nog steeds heel sterk, ondanks je "slechte" eten.
Ik hou m'n hart vast als de dag aanbreekt dat je zegt: "gedaan met m'n strijd tegen het vetpercentage dat ik heb, ik ga weer goed eten!" :)
Dan ga je gewichten kunnen verzetten, daar wordt je eng van denk ik.
En als je dan lekker een beetje blijf Zumba'en enzo, denk ik dat je er en goed uitziet, en vreselijk sterk ben, en je veel gelukkiger ben omdat je dan ook zonder schuldgevoel lekker een paar potten bier kan drinken met een snackje erbij, omdat alle sterke mannen en powerlifters dat doen! :thumb:

Ach ja, ik heb het ook al zo vaak gedacht ... embrace your fat zeg maar.
Maar als ik dan naar beneden kijk en ik zie die wiebelende massa heen en weer
schudden als ik lach bv, word ik ook een beetje eng.

Nee Hum, gelukkig word ik ook niet als ik mijn buik tegen mijn broek voel duwen,
net alsof die eruit wil springen en zijn eigen leven gaan leiden.

Ik sport me te pl**ris bij wijze van spreken en wil er zo ook eindelijk eens uit gaan zien.

• #3.734
geen PWO? wat is daar de reden voor?

Persoonlijk vind ik het niet veel bijdragen. Ik heb liever mijn energie voor mijn trainen ipv erachter. En
amper 20 a 30 min na de training zit ik aan tafel met een warme maaltijd ... dus ja.

Sodeju knap als je zo'n schema vol kan houden, denk dat ik helemaal sjago zou worden als ik zo weinig zou gaan eten.:o
Ik ben nog steeds opzoek naar een dieet die echt bij ikke past.. zonder dat mijn omgeving hoeft onder te duiken :o

Het is je gelukt.....je zit nu 100kcal onder mijn dagtotaal.....

Kijk je wel een beetje uit Robke, straks kom jeal aan van een slablaadje :eek:

Baardje hoort er gewoon bij Hummie ... kan mij al zo een beeld vormen van je :D

Ach ja, ik heb het ook al zo vaak gedacht ... embrace your fat zeg maar.
Maar als ik dan naar beneden kijk en ik zie die wiebelende massa heen en weer
schudden als ik lach bv, word ik ook een beetje eng.

Nee Hum, gelukkig word ik ook niet als ik mijn buik tegen mijn broek voel duwen,

Ik sport me te pl**ris bij wijze van spreken en wil er zo ook eindelijk eens uit gaan zien.

Everything is possible as long as you put your mind to it and you put the work and time into it ;)

• #3.738
Sodeju knap als je zo'n schema vol kan houden, denk dat ik helemaal sjago zou worden als ik zo weinig zou gaan eten.:o
Ik ben nog steeds opzoek naar een dieet die echt bij ikke past.. zonder dat mijn omgeving hoeft onder te duiken :o

Whehehe ...

Het is je gelukt.....je zit nu 100kcal onder mijn dagtotaal.....

Kijk je wel een beetje uit Robke, straks kom jeal aan van een slablaadje :eek:

En vanavond ga ik in de min denk ik ... planning = 1300kcal verbranden &
2 setjes van 3 reps @ 177kg Deadliften ...

We kijken wel weer waar de boot strandt.

• #3.739

Man, ik krijg m'n buik helemaal niet meer "in" m'n broek! :rolleyes:
Als ik " 'm " d'rin steek, is het helemaal geen gezicht!!! :eek:

Maar toch Rob...
Als jij zo blijft sporten, en je eet "goed" zal je zoveel siermassa gaan pakken dat de mensen echt niet meer twijfelen "wat" je aan sport doet, maar alleen nog maar onder de indruk zijn van dat enorm getrainde lichaam van je! :thumb:
Nu denke ze waarschijnlijk: "Hé, is dat niet dat Zumba ventje van de reclame..?" :roflol: :roflol:

:jk:
Doe waar jij je het beste bij voelt Rob.
Ik heb in ieder geval respect voor je doorzettingsvermogen.
Als ik zo veel karakter had als jij... :o

Ik hou je in de gaten! :D

Terug
Naar boven