- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Dat bedoel ik, sterk!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat bedoel ik, sterk!
Man, ik krijg m'n buik helemaal niet meer "in" m'n broek!
Als ik " 'm " d'rin steek, is het helemaal geen gezicht!!!
Maar toch Rob...
Als jij zo blijft sporten, en je eet "goed" zal je zoveel siermassa gaan pakken dat de mensen echt niet meer twijfelen "wat" je aan sport doet, maar alleen nog maar onder de indruk zijn van dat enorm getrainde lichaam van je!
Nu denke ze waarschijnlijk: "Hé, is dat niet dat Zumba ventje van de reclame..?"![]()
Doe waar jij je het beste bij voelt Rob.
Ik heb in ieder geval respect voor je doorzettingsvermogen.
Als ik zo veel karakter had als jij...
Ik hou je in de gaten!![]()
nah, ik ben nog ver verwijderd van een Zumba achtig fysiek hoor.

Whehehe ...
En vanavond ga ik in de min denk ik ... planning = 1300kcal verbranden &
2 setjes van 3 reps @ 177kg Deadliften ...
We kijken wel weer waar de boot strandt.

Kijken wat er gebeurd.
niet flauwvallen he, straks wordt je niet opgevangen![]()

Er gaat zoals gewoonlijk niets gebeuren![]()
Vroeger trainde ik op 1000kcal en dat ging ook![]()

Misschien moeten we jou voortaan alleen maar euro 95 ongelood laten drinken![]()

, maar let je wel goed op je zelf
Ga je nou ook je kwark schappen? Pfff is niet goed hoor voor zo'n beer als jij!! Oké oké ik zal niks meer zeggen, maar let je wel goed op je zelf
![]()
Je meet trouwens ook je vetmassa + spiermassa om de zoveel tijd? Wat komt daar uit...dat je ook veel % van je spiermassa verliest of valt dat nog mee?
Weg met zuivel !
Vijf uur slaap....dat heb ik net ook gehad maar jij draait er toch net even beter op dank ik, ietsje maar hoor
Dat wordt wat vandaag
1 keertje geen cardio: big deal....
Ik heb mijn zuivel er ook al een tijdje er uit samen met het brood, scheel enorm.
Je houdt echt een stuk minder vocht vast![]()

Kwark shmarkWeg met zuivel !
![]()
Liever whey op dit moment. Kan die kwark shake 's morgens even niet meer zien of ruiken.
Ja hoor, dat wordt ook gemeten. Verlies over het algemeen vet en ik lijk zelfs
alles aan droge massa te bewaren tot zelfs nog te gainen.
nou suc6 dan maar op naar de 1400kcal 
Vijf uur slaap....dat heb ik net ook gehad maar jij draait er toch net even beter op dank ik, ietsje maar hoor
Dat wordt wat vandaag
1 keertje geen cardio: big deal....
Ik heb mijn zuivel er ook al een tijdje er uit samen met het brood, scheel enorm.
Je houdt echt een stuk minder vocht vast![]()
. Oke oke, ga het proberen...mijn 3e pak ga ik vandaag NIET halen
.
Hahaha wat heb jij toch een raar en ingewikkeld lichaamnou suc6 dan maar op naar de 1400kcal
![]()

Pff wat zijn we weer vroege vogels!
Ik ben net pas weer begonnen met magere melk voor in de ochtend. Heb echt jaaaaaaaaaaaaren geen melk gedronken. Vind het ook iets voor kalfjes, maar ...vraag me zo af of ik mijn bambix+whey+water+beetje honing en wat rozijnen lekker ga vinden.... Oke oke, ga het proberen...mijn 3e pak ga ik vandaag NIET halen
.
Kwark in de avond hou ik er nog even in
Brood eet ik sowieso niet --> glutenvrij
Ja, las nog niet zo lang geleden dat je van te weinig slaap dus ook makkelijker vet aanzet. Tijd om
weer eens een goed voornemen te nemen en wat vroeger mijn bed opzoeken.Dat ik toch op zijn minst
aan 6 uur geraak.
Dit heb ik ook al vaker gelezen, kijken of je wat kan veranderen in je situatie!
Bwah, geen cardio was het ook niet. Heb toch mijn loopsessie gehad hé. Maar die ga ik nu dus gewoon
verdubbelen
Toe maar!
Tja, brood zit er bij mij ook al tijden niet meer in. Smacht soms wel eens naar zo'n dikke boterham met
groenten en ham tussen ofzo ... mmmm

Hahaha wat heb jij toch een raar en ingewikkeld lichaamnou suc6 dan maar op naar de 1400kcal
ikke niet hoor, wil niet
Pff wat zijn we weer vroege vogels!
Ik ben net pas weer begonnen met magere melk voor in de ochtend. Heb echt jaaaaaaaaaaaaren geen melk gedronken. Vind het ook iets voor kalfjes, maar ...vraag me zo af of ik mijn bambix+whey+water+beetje honing en wat rozijnen lekker ga vinden.... Oke oke, ga het proberen...mijn 3e pak ga ik vandaag NIET halen
.
Kwark in de avond hou ik er nog even in
Brood eet ik sowieso niet --> glutenvrij

![]()
De vroege vogel vangt de eerste worm (maar de 2de muis pakt de kaas uit de val)
Ik vind melk wel lekker, maar ben ook niet van het melk om melk te drinken type.
Ondanks dat het wel de ideale post work out is + het je IGF verhoogt.
Pff, glutenvrij ... dat is toch ook maar moeilijk
, het went wel
, vooral vlees vind ik belangrijk ivm hormonen/medicijnen en hoe ze leven --> veel stress..not so good)...en let goed op mijn voeding (wat er in zit). Weet precies wat wel en geen gluten bevat..alles maak ik zelf. Hou zelf van koken, dus dat is mijn voordeel...never nooit iets uit een pakje..alles zelf maken van soep tot sauzen, etc
. Ga ik toch pakken over drie weken, mjammieeee
Ik drink ook geen melk, lust het ook niet maar kijk maar eens als je pillywillie
googeld.
Fijne dag mensen!![]()
Ach ja mankeren we beide wat, het went wel
![]()
Eet sowieso heel natuurlijk/gezond qua producten (veel biologisch, vooral vlees vind ik belangrijk ivm hormonen/medicijnen en hoe ze leven --> veel stress..not so good)...en let goed op mijn voeding (wat er in zit). Weet precies wat wel en geen gluten bevat..alles maak ik zelf. Hou zelf van koken, dus dat is mijn voordeel...never nooit iets uit een pakje..alles zelf maken van soep tot sauzen, etc
.
Ben benieuwd naar je bloeduitslag, wanneer krijg je daar de uitslag van?

Trouwens het klopt als je te weinig slaapt zet je idd sneller vetmassa aan. Ik zelf slaap vaak ook te weinig omdat ik nu om half 6 me bed uit moet en niet TÉ vroeg kan slapen..lukt me niet... grr maar nog 1,5 week![]()