Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

high weights...low reps and a lot of cardiothat's Rob
wel balen dat niet alles naar wens verloopt ondanks dat je een hoop probeert.

- 1
Woensdagochtend is er om uit te slapen
De supersets zijn me weer om de oren gevlogen zeg! Lekker man!![]()
- 1
Woensdagochtend is er om uit te slapen
De supersets zijn me weer om de oren gevlogen zeg! Lekker man!![]()
moet ze niet op de crosstrainer 
Training van gisteren:
Sleep: 6u (redelijk goed)
Food: 1400kcal
Health: zere knieën
Mentality: it's sexy time
Outdoor Zumba:
Zumba Advanced - 40min
Zumba Abs - 10min
Trainingstijd: 50min
Polardata: 113avg hbpm - 137max hbpm - 438kcal
Comments: tv & dvd speler even buiten gezet en lekker op het terras wat geswingt.
Ik moet echt wel zeggen: als je de stapjes begint te kennen, begint het leuker en leuker
te worden. Voel het ook aardig branden in mijn taille en op mijn benen.

Door jou begin ik ook af te vragen hoe dat nou is zumba hahaha maar wil toch maar eerst sparen voor een mooie hybride fiets van cube ofzo..lekker bos in in de ochtend. Mijn stage is bijna afgelopen en dan heb ik lekker meer vrij,..heerlijk![]()
Gewoon via een Torrent downloaden 
Zumba = gratisGewoon via een Torrent downloaden
En zozo, dat is een aardige fiets al ... al een model in gedacht?
(€1500,-)... je hebt dezelfde alleen nog luxer ook voor €2300 en meer.. maaree..tja
zit dus te kijken naar de iets minder luxe versie en dan zoiets 2ehands.Als ik het geld had en mocht kiezen, JA:
Maar helaas moet ik er nog voor sparen en is deze me NET wat te duur(€1500,-)... je hebt dezelfde alleen nog luxer ook voor €2300 en meer.. maaree..tja
zit dus te kijken naar de iets minder luxe versie en dan zoiets 2ehands.

Het lijkt plots trouwens hard te gaan. Sinds ik gezakt ben naar 1400, mijn carbs bij het avondmaal heb
laten vallen en ik dus mijn cardio heb verdubbeld ben ik plots wel erg gezakt. Ik stond gisteren avond al
lager in gewicht dan mijn meting afgelopen zaterdag. Ik kijk maw dus al uit naar de meting van aankomende
zaterdag
Ik merk ook wel dat mijn cravings beginnen op te spelen. Ongetwijfeld omdat ik onder de 100gr carbs
ben gedoken. Heb gisteren dus wat Carnitine besteld en gelijk wat Chromium Pico gekocht. In het verleden
hebben deze me al eerder door moeilijke momenten geholpen. Andere supps die mee besteld zijn
geworden? Crack. Zo kan ik die megagrow laten vallen en krijg ik nog minder carbs binnen. En nog wat
BCAA en mijn trouwe Animal Paks.
Vandaag staan er squats op het programma en natuurlijk 50min lopen.
. Ben erg benieuwd ook naar je meting...hoop dan ook dat het blijkt dat je spiermassa wel grotendeels gespaard word.Suc6 ermee!
Die cravings even doorheen bijten. Ben erg benieuwd ook naar je meting...hoop dan ook dat het blijkt dat je spiermassa wel grotendeels gespaard word.
Inderdaad ... 1400kcal sucks monkeyballs. But, whatever it takes, it will be done !

)Hmmm, apenballen... hoeveel kcal zouden daarin zitten
Bikkel! (wat betreft het 'it will be done' natuurlijk)

Het lijkt plots trouwens hard te gaan. Sinds ik gezakt ben naar 1400, mijn carbs bij het avondmaal heb
laten vallen en ik dus mijn cardio heb verdubbeld ben ik plots wel erg gezakt. Ik stond gisteren avond al
lager in gewicht dan mijn meting afgelopen zaterdag. Ik kijk maw dus al uit naar de meting van aankomende
zaterdag
Ik merk ook wel dat mijn cravings beginnen op te spelen. Ongetwijfeld omdat ik onder de 100gr carbs
ben gedoken. Heb gisteren dus wat Carnitine besteld en gelijk wat Chromium Pico gekocht. In het verleden
hebben deze me al eerder door moeilijke momenten geholpen. Andere supps die mee besteld zijn
geworden? Crack. Zo kan ik die megagrow laten vallen en krijg ik nog minder carbs binnen. En nog wat
BCAA en mijn trouwe Animal Paks.
Vandaag staan er squats op het programma en natuurlijk 50min lopen.
je gaat vast enorm snel als je nu al echt verschil ziet.
haha nooit gezien.
Ga ik ook thuis voor de tv hippen
Zo heej ben ook benieuwd naar zaterdag je metingje gaat vast enorm snel als je nu al echt verschil ziet.
Die zuma die jij doet.. kende het niet en zat ik gisteren aan de bar bij de sportschool geven ze daar dus ook zumbahaha nooit gezien.
Zal vanavond eens even op youtube gaan sneupen of het wat voor mij is.Ga ik ook thuis voor de tv hippen
![]()