- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh, bij mij zit er echt wel verschil in dacht ik...@ Hummer, die wrist curls doe ik ook met zelfde gewicht...en zo vreemd lijkt me dat niet, vooral als je bovenhands eerst pakt lijkt mij.
Goh, bij mij zit er echt wel verschil in dacht ik...
Ik doe ze de laatste tijd eigelijk alleen maar "behind the back" dus is het al even geleden dat ik ze op een bankje deed ofzo, maar toch...
Dan zal het wel aan mij liggen.
Als ik er de kracht voor kan vinden zal ik ze de volgende keer weer eens doen.![]()
?pfff wat een cardio allemaal ik word er al moe van als ik er naar kijk![]()

5*3 op 80-85% van 1RM en opwerken, WM op 60-65% en die opwerken
Ken hier eigenlijk niets van maar zijn orals niet veel schadelijker voor de lever dan de injects? T3 zou dan toch beter zijn?
Gooi die kcal toch omhoog man! ik blijf het proberen!
Ik weet zeker dat je harder vooruit kan gaan.
Het gaat sinds deze weekhaha heb net in 1 maaltijd zowat 1400kcal opecht zelfmishandeling dit
![]()

Lekker trainingstemperatuurtje in dat martelkamertje van je
Ik hoop maar dat je genoten hebt van jedressing.
Ja idd! pff.. ben kapot
Jij bent ook al zo'n luie aso als mij of niet?
T3 is ook k*t-spul.. laat 'm dan lekker winstrol slikken![]()

He RObbie my bad
Ik bedoelde monster progressie pics...lol
Mazzel
Na gisteren weer niet getraind te hebben, maar de garage op/uitgeruimd te hebben, heb ik me vanochtend maar eens getracteerd op een lekker bordje ontbijt pap.
Melk, brinta, whey, cruesli, rode bessen, wat zoetstof, kaneel, en sjééken maar!
Ik schat het op zo'n 1400Kcals!
Ik zal weer flink m'n best moeten doen om m'n Kcals negatief te krijgen vandaag!!!!
Ik hoop dat je genoten hebt van je "Fatmans dressing" ouwe snoepert!
Eet wat meer, en squat wat meer Robke!!!!!
Je hebt wel verdomd veel (ziekelijk/obsessief/annorexia'achtig) karakter man...
Ik denk echt dat je het verkeerd aanpakt, maar je bent wel een volhoude!
En hoe is het mogelijk dat je "reverse wrist curls" net zo zwaar doet als "reular wrist curls" man..?
Daar zit bij mij zo'n 600kilo verschil in!
De bovenkant van je onderarmen moet wel flink gespierd zijn...![]()

Bovenhands isjammer van de fails, maar met zulke lag kcal toch goed geprobeerd.
@ Hummer, die wrist curls doe ik ook met zelfde gewicht...en zo vreemd lijkt me dat niet, vooral als je bovenhands eerst pakt lijkt mij.

Goh, bij mij zit er echt wel verschil in dacht ik...
Ik doe ze de laatste tijd eigelijk alleen maar "behind the back" dus is het al even geleden dat ik ze op een bankje deed ofzo, maar toch...
Dan zal het wel aan mij liggen.
Als ik er de kracht voor kan vinden zal ik ze de volgende keer weer eens doen.![]()
behind the back is tussendoor wel geschikt voor zeer veel gewicht...in dat geval kan je het denk ik moeilijk vergelijken, maar ik weet ook niet of rob ze geisoleerd doet of niet.
en mijn mening was ook niet helemaal gebaseerd op feiten hehe...omdat ik altijd eerst reverse doe en zo toch wel kracht verlies voor regular.
nu weer ontopic: Rob hoe dik zijn die onderarmen?

Ik heb er de kracht niet voor Rob...Morgen komen de abs aan de beurt en ga ik nog wat MTB'en en een rondje lopen op de Finse Piste.
Maar eerst, en dit is speciaal voor jou Hummer, morgen is het meting kerel, en dan zal ik je eens laten zien
dat voor kerels zoals ons, het toch is weg gelegd om naar die 12% te gaan![]()

" samen te stellen en te ontwerpen, dus ik heb nog hoop...
)

Ik ben trouwens ook hard op weg hoor, naar die 12%Maar eerst, en dit is speciaal voor jou Hummer, morgen is het meting kerel, en dan zal ik je eens laten zien
dat voor kerels zoals ons, het toch is weg gelegd om naar die 12% te gaan![]()

) en dan lees ik hier 6 singles van 250 met nog wat 230's ervoor man man man, daar gaat m'n trotsIk heb er de kracht niet voor Rob...
Hahahahahaha!
Man, ik ben gewoon een lapzwans.
Ik train niet meer want m'n elleboog doet pijn...
M'n borstbeen is sinds vandaag nagenoeg genezen, en m'n rug heeft nog een beurs plekje...
Vandaag wat huishoudelijke toestanden gedaan, dus m'n test levels duiken inmiddels ook weer omlaag...
Net even 4 "Hollandse nieuwe" gegeten, dus kan m'n test level weer wat omhoog!
Ik zit m'n "homegym, for the win!" samen te stellen en te ontwerpen, dus ik heb nog hoop...
En m'n vrouw zit er niet mee dat ik "wat" te dik ben, dus vanuit die richting krijg ik ook geen inspiratie... (gelukkig is ze zelf wel mooi slank, want ik val zelf niet zo op "dikke" vrouwen...)
Ik hoop voor je dat je je doelstelling haalt man, fantastisch!
Je shrugs waren natuurlijk weer héél bruut éh?!
Staan niet (meer) in verhouding met je shoulder presses man!
Whatskebeurt...?
Je bent echt een "speling der natuur" dat je met zo weinig brandstof, zo sterk kan blijven.
Ik vraag me soms wel eens af wat al die theorieën eigenlijk werkelijk toevoegen aan het resultaat...
Wat zou het nou echt schelen, al die eiwitten die we (vr)eten..?
Al die shait die we ons laten aansmeren door de supp verkopertjes...
Misschien valt dat %ueel best tegen...
Ala ik naar jou kijk, dan snappen ze er bij de "Flex" niets van!![]()

Ik ben trouwens ook hard op weg hoor, naar die 12%
4x12% that is...![]()

t*ring Rob....ik was gisteren bb shrugs aan het doen met 170 en dacht echt...howis dit is best bruut met al die schijven (egootje heh) en dan lees ik hier 6 singles van 250 met nog wat 230's ervoor man man man, daar gaat m'n trots
die mtb ga ik voor de zomer ook weer is uit de garage toveren, toch leuke cardio is dat!
Ja idd! pff.. ben kapot
Jij bent ook al zo'n luie aso als mij of niet?![]()

ook bij ons kan tegenwoordig die zumba-shizl volgen - als ik zie wat zich daar aanmeld - dat alleen al is al cardio - goeie training robbie , maar dat zijn we gewend he - stevige schouder press

Nee nee, ik wil me niet "overzetten", m'n elleboog doet ook nog een beetje pijn...vanavond rtl 4 - dancing with stars , niks voor jou hummie