Fitness Seller

Robke's trainingslog

:roflol:

Ach ja, het zal wel ergens wat troep geweest zijn wat tussen mijn salade zat
ofzo. Lekkere dosis extra pesticide ofzo :p

Thanks
Eet dan ook geen salade man...
Was er niet genoeg vlees..?
:roflol:
Hoe moet jij nou ooit een grote jongen worden als je (alleen) maar salade eet waar je ziek van word?! :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.882
Whehehe

Grote jongen worden? Ik wil eerst voldoende krimpen ja :p
Dan gaje maar in een koud bad zitten, dan krimpt er altijd wel iets! ;)
Heb je al eens gedacht aan het aanschaffen van een Kettlebell Rob..?
Ik ben er gisteren heel even mee bezig geweest, en man, wat is dat zwaar...
Gewoon als cardio in jouw geval.
Ik zit er over te denken om Kettlebells een behoorlijk deel van m'n training te maken als ik weer hersteld ben.
k denk zelf dat een stuk minder blessure gevoelig is, en dat het zelfs helpt om blessures wat sneller te laten genezen.
Gisteren een paar swings gedaan om eens te zien wat dat met mijn elleboog ging doen, en de elleboog voelt vandaag al een stuk bete aan! :thumb:
Maar het is zo enorm intensief qua cardiovasculair vermogen...
Ik hou het in ieder geval geen half uur vol (nog...) :o

• #3.884
Kettlebells? Nee man, mijn schuurtje puilt nu al haast uit. Nog meer erin stoppen zou gewoon
moeilijk worden om nog in te keren. Voorlopig schaf ik me niets meer aan tot ik een loopband heb :p

Kettlebells? Nee man, mijn schuurtje puilt nu al haast uit. Nog meer erin stoppen zou gewoon
moeilijk worden om nog in te keren. Voorlopig schaf ik me niets meer aan tot ik een loopband heb :p
Je hebt al de mooiste loopband Rob, "moeder aarde"!!! :rolleyes:
Zolang je nog naar buiten kan, ga je toch niet op zo'n ouwemensen loopband staan stuntelen! ;)
De paden op, de lanen in!

• #3.886
Je hebt al de mooiste loopband Rob, "moeder aarde"!!! :rolleyes:
Zolang je nog naar buiten kan, ga je toch niet op zo'n ouwemensen loopband staan stuntelen! ;)
De paden op, de lanen in!

Daar zeg je het, zolang je naar buiten kan ... maar geloof mij, motiveren doet het
niet als je je regenjasje moet aantrekken en in de gietende regen je rondjes moet gaan
lopen. In zulke gevallen zou ik net super tevreden zijn met mijn loopband ;)

Daar zeg je het, zolang je naar buiten kan ... maar geloof mij, motiveren doet het
niet als je je regenjasje moet aantrekken en in de gietende regen je rondjes moet gaan
lopen. In zulke gevallen zou ik net super tevreden zijn met mijn loopband ;)
Duidelijk geen commando materiaal... :D

Goed bezig Robke respect voor je doorzettingsvermogen om zo langdurig te cutten!

Heb erg veel respect voor je Rob, ondanks alles toch doorgaan.. Je komt er, en dat weet ik, de een makkelijker als de anders, je bent mentaal een BOM.. Super progressies al..

P.s, mn uitroepteken is kapot, dus denk die er even bij achter elke zin..

• #3.892
whehehe ...

and thanks for the praises guys ;)

• #3.893
Training van gisteren

Sleep: 5u
Food: 1400kcals
Health: :kots:
Mentality: bweirk
Temp in Gym: 26°

Warm Up
Deadlift & BOR 12xbb 10xbb

330v86x.jpg

Trainingstijd: 55min (start @ 14u45)
Polardata: 128avg hbpm - 159max hbpm - 570kcal
Comments: ondanks het misselijke gevoel zette ik toch nog een behoorlijke training neer.
Misschien kwam het mede door die Crack die ik voor het eerst geprobeerd heb. Nu ja, lopen
nadien zat er echt niet in. Het was almaar op het randje of ik was mijn schamele 1400kcal kwijt
langs de bovenkant :D

Status van vandaag: ik voel me terug in orde. Dus hopla, van de middag terug knallen.
Heb afgelopen nacht wel alle uren op mijn wekker gezien. Vermoed dat die Crack daar
voor iets tussen zit. Ach ja, dan maar wat extra koffie hé

Misselijke vent :D, gewoon in die status nog zo vaak optrekken....
Tipje, in het weekend dus gewoon Crack nemen ;)

Wat een mooi gewicht heb je eindelijk, hopelijk niet de rest van je leven op 1400 kcal.
Als je meer gaat eten wanneer je uit de cut komt ben je vast de voorzichtigste man van heel België....
Kcal verhoging per 25?

Haha crackjunkie ;):haha:

Fijn dat het beter met je gaat!! Als ik zo lees kun jij volgens mij je eigen health&spa oord beginnen met je fitnesszaal en je jacuzzi ;) lekker hoor!!!

• #3.896
Misselijke vent :D, gewoon in die status nog zo vaak optrekken....
Tipje, in het weekend dus gewoon Crack nemen ;)

Wat een mooi gewicht heb je eindelijk, hopelijk niet de rest van je leven op 1400 kcal.
Als je meer gaat eten wanneer je uit de cut komt ben je vast de voorzichtigste man van heel België....
Kcal verhoging per 25?

:roflol: mijn excuses :roflol:

Ja nou, ik weet nog niet heel goed hoe ik uit de cut ga geraken. Ik ga nog door tot medio augustus en
dan is het één groot vraagteken. Ik denk dat ik ga beginnen met met mijn cardio te halveren. Mijn kcals
met een 200 omhoog te gooien en mijn volume qua training ook hoger te zetten. Zo hoop ik dan
eigenlijk meer in droge massa aan te zetten ipv extra zwembandjes terug te kweken.

Haha crackjunkie ;):haha:

Fijn dat het beter met je gaat!! Als ik zo lees kun jij volgens mij je eigen health&spa oord beginnen met je fitnesszaal en je jacuzzi ;) lekker hoor!!!

Hehehe, ach ja, we thuis wel wat staan ja.

Is de zigzag methode niks voor jou? Ooit geprobeerd?

Daar worden ook veel goede resultaten op geboekt qua vetverlies, en daarnaast zorgt het ervoor dat je lichaam's stofwisseling niet naar beneden kukelt omdat het niet in een "overlevings"mode komt.

Word anders ook lastig straks voor jou het weer zo op te pikken (zonder gevolg;)), kan maar zo zijn dat je stofwisseling al lager iso mdat je lichaam al denkt dat het een "magere" tijd is.

• #3.898
Is de zigzag methode niks voor jou? Ooit geprobeerd?

Daar worden ook veel goede resultaten op geboekt qua vetverlies, en daarnaast zorgt het ervoor dat je lichaam's stofwisseling niet naar beneden kukelt omdat het niet in een "overlevings"mode komt.

Word anders ook lastig straks voor jou het weer zo op te pikken (zonder gevolg;)), kan maar zo zijn dat je stofwisseling al lager iso mdat je lichaam al denkt dat het een "magere" tijd is.

Ja, zo'n beetje a la Carb Cycling Codex gaan eten. Heb ik al aan zitten denken ja.

En dat hele starvation mode gebeuren, ik geloof er zo niet meer in :p Dan zou ik het al
lang geleden zijn tegengekomen en zou ik op zijn minst er ook al één keer zijn moeten
uitgeraakt. Maar helaas, ik heb daar nog niets van ondervonden.

:roflol: mijn excuses :roflol:

:hahaha:

Ja nou, ik weet nog niet heel goed hoe ik uit de cut ga geraken. Ik ga nog door tot medio augustus en
dan is het één groot vraagteken. Ik denk dat ik ga beginnen met met mijn cardio te halveren. Mijn kcals
met een 200 omhoog te gooien en mijn volume qua training ook hoger te zetten. Zo hoop ik dan
eigenlijk meer in droge massa aan te zetten ipv extra zwembandjes terug te kweken.

Het is maar weer, van proberen kan je leren hè...
Die tip van Pilatesmeisje vind ik ook wel goed klinken.

Ik hoop voor je dat je deze keer goed droge spiermassa kan kweken, dat scheelt alweer een hoop extra vetjes :)

• #3.900
Het is maar weer, van proberen kan je leren hè...
Die tip van Pilatesmeisje vind ik ook wel goed klinken.

Ik hoop voor je dat je deze keer goed droge spiermassa kan kweken, dat scheelt alweer een hoop extra vetjes :)

Ja, Pilatesmeisje heeft niet alleen haar looks mee, ze is ook nog eens slim ;)

Terug
Naar boven