XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.921
Ik vind het al knap dat je getraind hebt...:rolleyes: 2 uur slaap...
Iemand moet voortaan 's avonds maar even bij je langs gaan om je neer te hoeken :D
Komt misschien ook door je ECA stack, denk je niet?

Nah, die nam ik ervoor ook al. Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het door
die Crack komt. ECA wordt vanaf volgende week trouwens afgebouwd. Heb de
indruk dat het toch niet meer veel zoden aan de dijk zet. Downregulatie enzo hé.

5x5x100 is ondanks 2 uur slaap (howiss) zeer bruut...ff wat anders dan de enkele reppers van vorige keer. respect hoor

het is wel een gezellig mee-lees log trouwens hehe, meer vrouwen te vinden dan in de dames-sectie ;)

Tja, het was een beetje een deload achtige toestand die door goed door te trainen
eigenlijk best wel een pittige training werd.

Lekker met een bakkie koffie gewoon meelezen ;)

Tja, het was een beetje een deload achtige toestand die door goed door te trainen
eigenlijk best wel een pittige training werd.

Lekker met een bakkie koffie gewoon meelezen ;)

een goede training is een goede remedie :P

heerlijk man...maar ik ben meer van de espresso en bij voorkeur een dubbele - cafeine beest hehe (misschien moeten we daar maar is een interne dbb-squad voor oprichten - de cafeine beesten)

Yup yup, die close grips waren wat te licht. Zelfs in de superset. Ach ja, volgende keer dan maar.

En ja, een uur en 8min gejogd ... mijn knietjes zijn mij dankbaar :p Volgende keer fiets ik wel eerst
naar de Finse Piste. Dat dempt wat qua schokken.
Ken je de uitdrukking:

"Run an inch of Your arms" ;)

:jk:
Ikwou dat ik jouw karakter had... :o

• #3.924
een goede training is een goede remedie :P

heerlijk man...maar ik ben meer van de espresso en bij voorkeur een dubbele - cafeine beest hehe (misschien moeten we daar maar is een interne dbb-squad voor oprichten - de cafeine beesten)

hehe, een shitload aan koffie, dan nog wat cafeïne tabs en dan zichzelf afvragen
waarom ik toch maar zo slecht slaap :p

Ken je de uitdrukking:

"Run an inch of Your arms" ;)

:jk:
Ikwou dat ik jouw karakter had... :o

Eerste keer dat ik die hoor eigenlijk :p

:roflol:

Proef ik hier enige jaloezie :D
Natuurlijk, wij "no Zumba for me, thank You!" mannen willen ook graag aandacht... :rolleyes:
Maar in mijn log is de laatste tijd zowiezo niet veel te beleven ivm blessures... :mad:
En de komende tijd zal het wel niet veel interesanter worden denk ik...

Daarom hudder ik maar wat quasie verveeld door de logs van de gasten die wel aktief bezig zijn met "onze" sport, ipv alleen maar virtueel te sporten zoals ik de laatste tijd alleen nog maar doe... :o

• #3.927
Natuurlijk, wij "no Zumba for me, thank You!" mannen willen ook graag aandacht... :rolleyes:
Maar in mijn log is de laatste tijd zowiezo niet veel te beleven ivm blessures... :mad:

Daarom hudder ik maar wat quasie verveeld door de logs van de gasten die wel aktief bezig zijn met "onze" sport, ipv alleen maar virtueel te sporten zoals ik de laatste tijd alleen nog maar doe... :o

Hehehe ... ach ja, je krijgt de man wel uit de gym, maar de gym nooit uit de man moet je maar denken ;)

Als wij 1 dagje stoppen met de cafeïne dan krijgen we toch een megahoofdpijn...
dus moeten we wel doorgaan :D

:)

Altijd die shit blessures :(
Sterkte ermee Hummer, je kan altijd nog schrijver worden want daar ben je ook goed in :D

• #3.931
Als wij 1 dagje stoppen met de cafeïne dan krijgen we toch een megahoofdpijn...
dus moeten we wel doorgaan :D

Daar heb ik eerlijk gezegd nooit last van ... maar als ik stop met mijn eca krijg ik
wel altijd zo'n bots dat ik 3 dagen zou kunnen slapen. Daarom dus deze keer
rustig afbouwen :p

Hey Rob, even een vraagje aan jou. Wellicht dat anderen er ook antwoord op kunnen geven though.

Jij traint nu op 1500 kcal (duidt op een cut), doet veel cardio, maar OOK krachttraining. Op het moment ben ik bezig met bulken, maar merk dat ik toch een redelijk flink buikje begin te krijgen, wat absoluut niet top is met de zomervakantie in het vooruitzicht.

Als ik nou 400 kcal o.i.d onder mijn behoefte ga zitten, en na mijn KT een flink portie cardio doe (opbouwen van 20 min. naar een uur o.i.d). Zal mijn kracht dan toenemen, en mijn vetpercentage afnemen.. Of hoe zit dat precies? (Ik wilde wel een nieuw topic openen, maar uit ervaring weet ik dat daar weinig op gereageerd wordt, dus wellicht dat dit een grotere kans heeft :P)

Oh en btw, BRUTE presses met 2 uur slaap man! Damn!!

• #3.935

Tja, bulken en buikjes gaan nu eenmaal hand in hand. Je kan wel met nutrition
timing gains maken tijdens je cut, maar verwacht geen brute massa aan te zetten.
Je zal tevreden moeten zijn met krachtwinst, krachtbehoud en misschien een beetje droge massa.
En dit kan je inderdaad door toevoeging van cardio doen.

Wil je eens iets testen? Zou ik gaan voor 200kcal boven onderhoud te gaan eten en
door cardio een 400 tot 1000kcal gaan verbranden.

• #3.936
De week tot nu toe:

Tsjonge jonge wat loopt het allemaal mis deze week. Niet alleen kom ik een shitload aan
slaap te kort, wat nu trouwens echt begint door te wegen, tevens zit ik dan ook nog eens
met een hardnekkig buikvirusje dat maar niet opgeeft en moeilijk blijft doen.

Nog enkele leuke dingen met mijn gezondheid? Mijn knietjes zeuren heel de tijd, mijn kuiten lijken
overbelast te raken en ik zit met een shitload aan krampen in mijn hams. Heb ook nog eens last
van mijn gewrichten, met name dan mijn vingers en heb een gigantische beet van één of ander
beest op mijn tricep. (Die nu heel de dag lekker warm gloeit en toch ook wel voor pijntjes zorgt)

Gisteren was het vrouwtje ook nog verjaard en dus werd er ook nog eens gecheat. (lees: chocolade;
kaas & ham tosti met spek & ei erbij; nacho's met cheese dip; kasteelbiertje & 2 schuimwijn-cocktails)
Dus mijn cut is voor deze week ook weer om zeep.

Het zit even allemaal niet mee ... maar vanmiddag zijn er de squats weer :roflol:

Laatst bewerkt:
De week tot nu toe:

Tsjonge jonge wat loopt het allemaal mis deze week. Niet alleen kom ik een shitload aan
slaap te kort, wat nu trouwens echt begint door te wegen, tevens zit ik dan ook nog eens
met een hardnekkig buikvirusje dat maar niet opgeeft en moeilijk blijft doen.

Nog enkele leuke dingen met mijn gezondheid? Mijn knietjes zeuren heel de tijd, mijn kuiten lijken
overbelast te raken en ik zit met een shitload aan krampen in mijn hams. Heb ook nog eens last
van mijn gewrichten, met name dan mijn vingers en heb een gigantische beet van één of ander
beest op mijn tricep. (Die nu heel de dag lekker warm gloeit en toch ook wel voor pijntjes zorgt)

Gisteren was het vrouwtje ook nog verjaard en dus werd er ook nog eens gecheat.
Dus mijn cut is voor deze week ook weer om zeep.

Het zit even allemaal niet mee ... maar vanmiddag zijn er de squats weer :roflol:

Niet fijn nee :( :(, denk dat je weerstand gewoon lower is omdat je minder binnen krijgt dan je verbruikt ;) en dat in combinatie met weinig slaap = :zzz::shake::toilet:

Sterkte ermee :) en met de squats...hopelijk beetje te doen qua temperatuur in het krachthonk van je ;).

• #3.938
Niet fijn nee :( :(, denk dat je weerstand gewoon lower is omdat je minder binnen krijgt dan je verbruikt ;) en dat in combinatie met weinig slaap = :zzz::shake::toilet:

Sterkte ermee :) en met de squats...hopelijk beetje te doen qua temperatuur in het krachthonk van je ;).

Tja, kan best. Vrouw heeft ook wel last van dat virusje en dan de rest heb ik er
het raden naar. Neem anders braafjes mijn vitamientjes etc.

Komt wel weer goed, straks op het gemakje wat squats als rehab/deload en een
klein stukje lopen ipv de gebruikelijke 10km.

Laatst bewerkt:
Ja precies, doe maar wat rustiger aan...je lichaam heeft dat wel nodig ;). Heerlijk weer :thumbs: ENJOY the day :)

• #3.940
Ja precies, doe maar wat rustiger aan...je lichaam heeft dat wel nodig ;). Heerlijk weer :thumbs: ENJOY the day :)

True, het zou moeten, maar dan denk ik weer, een dag niet voluit, is een dag geen resultaat :p En het
sleept al tieves lang aan bij mij ... (en eerlijk gezegd ben ik het allemaal al lang moe aan het worden :o)

Terug
Naar boven