XXL Nutrition

Robke's trainingslog

Hey rob,slik je ook magnesium caps? Ik kreeg ook last van krampen en ben toen begonnen met de magnesium...is echt top geen last meer.....

Ga nu na de been training proberen uit te fietsen....kijken of het werkt ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.942
Hey rob,slik je ook magnesium caps? Ik kreeg ook last van krampen en ben toen begonnen met de magnesium...is echt top geen last meer.....

Ga nu na de been training proberen uit te fietsen....kijken of het werkt ;)

Tja, ik heb enkel de magnesium die in mijn Animal Pak zit. Maar vrees inderdaad
dat die dosis te laag is. Eens even uitkijken naar +500mg caps met eventueel wat
calcium bij.

EDIT: zie net dat er in een Animal Pak zelfs maar 65mg Magnesium zit ... tijd om een
bestelling te plaatsen dus :D

Of af en toe een stukje pure 99% chocolade... bom van mineralen en vitaminen...waaronder VEEEEEEL magnesium ;). Je gaat ook zo lekker stuiteren erna :D

Rob..?

ROOFBOUW! :D

Maar daar hebben we het al eerder over gehad...

Misschien is ZMA wel iets voor je..?
Ik had in het begin echt het idee dat het goed hielp met het herstel.
Maar mijn fantastisch adaptieve lichaam weet daar na enkele dagen wel raad mee, en zorgt er dan voor dat het helemaal geen nut meer heeft het te nemen...
Ik neem het nu soms nog eens.

Kijk maar eens bij "Bulkpowders" in GB, zijn niet zo duur, die Engelsen! ;)

Oh, enn...
Je knieën enzo...
Je bent al 32, dus die hoeven toch niet meer zo lang mee! :D
En een steek van een daas ofzo, zorgt er alleen maar voor dat die triceps lekker strak staat man, daar doe je het toch allemaal voor! :roflol:

• #3.947
Of af en toe een stukje pure 99% chocolade... bom van mineralen en vitaminen...waaronder VEEEEEEL magnesium ;). Je gaat ook zo lekker stuiteren erna :D

99% ? Dat vind je hier in de buurt nergens denk ik ...

:D

Rob..?

ROOFBOUW! :D

Maar daar hebben we het al eerder over gehad...

Misschien is ZMA wel iets voor je..?
Ik had in het begin echt het idee dat het goed hielp met het herstel.
Maar mijn fantastisch adaptieve lichaam weet daar na enkele dagen wel raad mee, en zorgt er dan voor dat het helemaal geen nut meer heeft het te nemen...
Ik neem het nu soms nog eens.

Kijk maar eens bij "Bulkpowders" in GB, zijn niet zo duur, die Engelsen! ;)

Oh, enn...
Je knieën enzo...
Je bent al 32, dus die hoeven toch niet meer zo lang mee! :D
En een steek van een daas ofzo, zorgt er alleen maar voor dat die triceps lekker strak staat man, daar doe je het toch allemaal voor! :roflol:

ZMA ... tja, daar heb ik eigenlijk al van gehoord dat dat niet werkt :p Eens horen achter
tryptofaam of zoiets, dat schijnt wel goed te zijn.

Dat bestaat niet man!
Da's pure cacao...
BITTER!!! :eek:

Kunt bijna net zo goed in de boon zelf bijten dan :D

Hey Rob. Hoe komt het dat je soms zo slecht/weinig slaapt? Heb je gewoon weinig slaap nodig of hoe zit dat?
Heb even geen zin om 198 pagina's te doorzoeken naar het antwoord.
Goed dat je ondanks alles blijft trainen maar zorg dat je niet 'in een karreke' belandt hé.

grtz

De week tot nu toe:

Tsjonge jonge wat loopt het allemaal mis deze week. Niet alleen kom ik een shitload aan
slaap te kort, wat nu trouwens echt begint door te wegen, tevens zit ik dan ook nog eens
met een hardnekkig buikvirusje dat maar niet opgeeft en moeilijk blijft doen.

Nog enkele leuke dingen met mijn gezondheid? Mijn knietjes zeuren heel de tijd, mijn kuiten lijken
overbelast te raken en ik zit met een shitload aan krampen in mijn hams. Heb ook nog eens last
van mijn gewrichten, met name dan mijn vingers en heb een gigantische beet van één of ander
beest op mijn tricep. (Die nu heel de dag lekker warm gloeit en toch ook wel voor pijntjes zorgt)

Gisteren was het vrouwtje ook nog verjaard en dus werd er ook nog eens gecheat. (lees: chocolade;
kaas & ham tosti met spek & ei erbij; nacho's met cheese dip; kasteelbiertje & 2 schuimwijn-cocktails)
Dus mijn cut is voor deze week ook weer om zeep.

Het zit even allemaal niet mee ... maar vanmiddag zijn er de squats weer :roflol:
Dat heet OVERTRAINING. Je lichaam is op man. Je eet te weinig om te kunnen herstellen en daarnaast nauwelijks slaap.

Ik heb respect voor je spartaanse levensT. Zelf de Jappen in WWII zouden jou niet eens kunnen breken.

• #3.950
Hey Rob. Hoe komt het dat je soms zo slecht/weinig slaapt? Heb je gewoon weinig slaap nodig of hoe zit dat?
Heb even geen zin om 198 pagina's te doorzoeken naar het antwoord.
Goed dat je ondanks alles blijft trainen maar zorg dat je niet 'in een karreke' belandt hé.

grtz

Geen idee makker. Ik ben stikop maar zodra ik in bed kruip, ben ik klaar wakker. En eens ik dan in slaap
ben gesukkeld, ben ik om het uur nog eens wakker. Plus ik moet er iedere dag om 4u30 uit. Dus ja, dat
laat al niet veel ruimte om te slapen :p

En ik denk dat Chick hier beneden ook wel eens gelijk kan hebben. Overtraining :(

Dat heet OVERTRAINING. Je lichaam is op man. Je eet te weinig om te kunnen herstellen en daarnaast nauwelijks slaap.

Ik heb respect voor je spartaanse levensT. Zelf de Jappen in WWII zouden jou niet eens kunnen breken.

Is dit nu overtraining denk je? Tja, even bijladen dan maar? Tot maandag rust en zo clean mogelijk
blijven eten. En vanaf volgende week het wat rustiger aan doen, terug mijn cardio splitsen naar
MTB'en en lopen ipv enkel lopen. Heb zo de indruk dat dat lopen een echter killer is voor je lichaam.

Crap, het ging vorige week net zo lekker ... en ineens stuikt het kaartenhuisje in mekaar ...

Die pure choc is best lekker hoor.. Ikzelf heb 80% of zelfs meer.. Of 82 of zelfs meer.. Maar ik ben dan ook een afvalbak..

je lichaam heeft nou eenmaal rust nodig , en jij maakt daar nog wel eens een potje van - en dan ineens - loop je tegen een muur rob - effe een tijdje goed je rust pakken

Is dit nu overtraining denk je? Tja, even bijladen dan maar? Tot maandag rust en zo clean mogelijk
blijven eten. En vanaf volgende week het wat rustiger aan doen, terug mijn cardio splitsen naar
MTB'en en lopen ipv enkel lopen. Heb zo de indruk dat dat lopen een echter killer is voor je lichaam.

Crap, het ging vorige week net zo lekker ... en ineens stuikt het kaartenhuisje in mekaar ...

Lopen is echt wel een killer ze, mijn knieën kraken er nog van..
Fietsen is daartegen veel beter voor je lichaam. Gewoon in je zadel blijven zitten is veel gezonder voor al die gewrichten!

• #3.954
zo, enkele dagen rust en BBQ al achter de rug ... en waarempel, plots slaap ik beter, kan ik
terug beter onder de voeten uit. En de zin in trainen komt ook weer meer en meer kijken. Maandag terug knallen, maar nu nog eerst een dagje rust :)

goed bezig terwijl je eigenlijk niks doet

zo, enkele dagen rust en BBQ al achter de rug ... en waarempel, plots slaap ik beter, kan ik
terug beter onder de voeten uit. En de zin in trainen komt ook weer meer en meer kijken. Maandag terug knallen, maar nu nog eerst een dagje rust :)
Beter Rob! fijn weekend nog!
Wel lekker weer om in je zwembadje te chillen ;)

Rob post eens een nieuwe progressie front pic......
Dat moet echt top progressie zijn....

Ik ben echt benieuwd man..

Zo zeg, ik ben blij dat het wat beter met je gaat! Las net pas je vorige stukje...
Doe maar even lekker kalm aan en als het volgende week nog niet lekker gaat,
niet gewoon doorgaan of er niets aan de hand is hè :mad:
Luisteren naar je lichaam, je weet zelf hoe goed ik daar ook in ben :roflol:

Fijne zondag Robbie :wave:

Dan zou het idd best overtraining geweest kunnen zijn, als je je na een paar daagjes rust alweer een stuk beter voelt.

Hoop dat 't maandag weer extra lekker gaat na al die rust!

Dat bestaat niet man!
Da's pure cacao...
BITTER!!! :eek:

Jawel hoor ;), helaas in Nederland heel moeilijk te vinden..maar het is er wel :cool:! Met veel moeite kan ik de enige 99% vinden in Nederland bij de Sligro van het merk Lindt.

Zo bitter...maar o zo gezond en vind het zelf zo lekker :D...hmm met een goed kopje koffie en dan in combi met een stuk 99% chocolade :):rolleyes:

Ja denk het ook...maar komt wel weer goed. Lekker even je rust pakken!

Die pure choc is best lekker hoor.. Ikzelf heb 80% of zelfs meer.. Of 82 of zelfs meer.. Maar ik ben dan ook een afvalbak..

Nog niet te vergelijken...99% is helemaal niet zoet..zit niks in dan cacoa :o, van een flink stuk word je serieus hyper...haha :lol:

Zo héhé je hebt wat rustiger aan gedaan ;). Geniet lekker van rustdag vandaag en doe het morgen een beetje rustig aan ;).

Terug
Naar boven