maaike1976
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m68
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey rob,slik je ook magnesium caps? Ik kreeg ook last van krampen en ben toen begonnen met de magnesium...is echt top geen last meer.....
Ga nu na de been training proberen uit te fietsen....kijken of het werkt![]()

Of af en toe een stukje pure 99% chocolade... bom van mineralen en vitaminen...waaronder VEEEEEEL magnesium. Je gaat ook zo lekker stuiteren erna
![]()

Dat bestaat niet man!

Of af en toe een stukje pure 99% chocolade... bom van mineralen en vitaminen...waaronder VEEEEEEL magnesium. Je gaat ook zo lekker stuiteren erna
![]()

Rob..?
ROOFBOUW!
Maar daar hebben we het al eerder over gehad...
Misschien is ZMA wel iets voor je..?
Ik had in het begin echt het idee dat het goed hielp met het herstel.
Maar mijn fantastisch adaptieve lichaam weet daar na enkele dagen wel raad mee, en zorgt er dan voor dat het helemaal geen nut meer heeft het te nemen...
Ik neem het nu soms nog eens.
Kijk maar eens bij "Bulkpowders" in GB, zijn niet zo duur, die Engelsen!
Oh, enn...
Je knieën enzo...
Je bent al 32, dus die hoeven toch niet meer zo lang mee!
En een steek van een daas ofzo, zorgt er alleen maar voor dat die triceps lekker strak staat man, daar doe je het toch allemaal voor!![]()
Eens horen achter 
Dat heet OVERTRAINING. Je lichaam is op man. Je eet te weinig om te kunnen herstellen en daarnaast nauwelijks slaap.De week tot nu toe:
Tsjonge jonge wat loopt het allemaal mis deze week. Niet alleen kom ik een shitload aan
slaap te kort, wat nu trouwens echt begint door te wegen, tevens zit ik dan ook nog eens
met een hardnekkig buikvirusje dat maar niet opgeeft en moeilijk blijft doen.
Nog enkele leuke dingen met mijn gezondheid? Mijn knietjes zeuren heel de tijd, mijn kuiten lijken
overbelast te raken en ik zit met een shitload aan krampen in mijn hams. Heb ook nog eens last
van mijn gewrichten, met name dan mijn vingers en heb een gigantische beet van één of ander
beest op mijn tricep. (Die nu heel de dag lekker warm gloeit en toch ook wel voor pijntjes zorgt)
Gisteren was het vrouwtje ook nog verjaard en dus werd er ook nog eens gecheat. (lees: chocolade;
kaas & ham tosti met spek & ei erbij; nacho's met cheese dip; kasteelbiertje & 2 schuimwijn-cocktails)
Dus mijn cut is voor deze week ook weer om zeep.
Het zit even allemaal niet mee ... maar vanmiddag zijn er de squats weer![]()
Hey Rob. Hoe komt het dat je soms zo slecht/weinig slaapt? Heb je gewoon weinig slaap nodig of hoe zit dat?
Heb even geen zin om 198 pagina's te doorzoeken naar het antwoord.
Goed dat je ondanks alles blijft trainen maar zorg dat je niet 'in een karreke' belandt hé.
grtz

Dat heet OVERTRAINING. Je lichaam is op man. Je eet te weinig om te kunnen herstellen en daarnaast nauwelijks slaap.
Ik heb respect voor je spartaanse levensT. Zelf de Jappen in WWII zouden jou niet eens kunnen breken.
Is dit nu overtraining denk je? Tja, even bijladen dan maar? Tot maandag rust en zo clean mogelijk
blijven eten. En vanaf volgende week het wat rustiger aan doen, terug mijn cardio splitsen naar
MTB'en en lopen ipv enkel lopen. Heb zo de indruk dat dat lopen een echter killer is voor je lichaam.
Crap, het ging vorige week net zo lekker ... en ineens stuikt het kaartenhuisje in mekaar ...
Beter Rob! fijn weekend nog!zo, enkele dagen rust en BBQ al achter de rug ... en waarempel, plots slaap ik beter, kan ik
terug beter onder de voeten uit. En de zin in trainen komt ook weer meer en meer kijken. Maandag terug knallen, maar nu nog eerst een dagje rust![]()

zo, enkele dagen rust en BBQ al achter de rug ... en waarempel, plots slaap ik beter, kan ik
terug beter onder de voeten uit. En de zin in trainen komt ook weer meer en meer kijken. Maandag terug knallen, maar nu nog eerst een dagje rust![]()

zo, enkele dagen rust en BBQ al achter de rug ... en waarempel, plots slaap ik beter, kan ik
, helaas in Nederland heel moeilijk te vinden..maar het is er wel
! Met veel moeite kan ik de enige 99% vinden in Nederland bij de Sligro van het merk Lindt.
...hmm met een goed kopje koffie en dan in combi met een stuk 99% chocolade 

Dat heet OVERTRAINING. Je lichaam is op man. Je eet te weinig om te kunnen herstellen en daarnaast nauwelijks slaap.
Ik heb respect voor je spartaanse levensT. Zelf de Jappen in WWII zouden jou niet eens kunnen breken.
Die pure choc is best lekker hoor.. Ikzelf heb 80% of zelfs meer.. Of 82 of zelfs meer.. Maar ik ben dan ook een afvalbak..
, van een flink stuk word je serieus hyper...haha 
. Geniet lekker van rustdag vandaag en doe het morgen een beetje rustig aan
.