XXL Nutrition

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.981
:roflol:
Dat zijn echt weinig carbs man!
Zit zelf ong. op e/k/v: 155 - 100 - 48

Tja, als het jou op zo weinig carbs lukt, dan moet het maar he :(

We zullen wel eens zien waar me dit weer gaat brengen. Heb mijn schema ook
wat veranderd naar een 5 x 5 kinda thing in combo met wat 10 rep setjes. Tsja,
afwachten maar weer hé :D

1300, dit begint gewoon levensgevaarlijk te worden. Wie gaat hier ingrijpen! :p

• #3.983
  • #3.986
En nog rustig 120kg incline benchen he. Respect man. PS: blijft lachen om in je eetschema 'crack' te zien staan, een niet BB-er (weet zelf niet eens wat het is) moet zich vast een paar keer achter de oren krabben ;). Cracks me up.

• #3.991
En nog rustig 120kg incline benchen he. Respect man. PS: blijft lachen om in je eetschema 'crack' te zien staan, een niet BB-er (weet zelf niet eens wat het is) moet zich vast een paar keer achter de oren krabben ;). Cracks me up.

Leuke woordspeling ;)

Die inclined bench vervang ik nu even door wat inclined DB werk. Ga mijn regular
bench eens wat opkrikken. Want die is maar triest laag denk ik zo :p

Ja sorry, flauwe woordspeling. Waar staat je flat BP?

• #3.993
Ik vond hem wel grappig anders :p

Geen idee eerlijk gezegd ... denk dat ik laatst geprobeerd iets van een 100kg drukte.
Maar dat is alweer een héééééle tijd terug :p

Heb eigenlijk nooit iemand gekend die flat minder deed dan incline ;). Zegt bij jou imo meer over je incline dan over je flat overigens :thumbup:

Ik snap niet waar je het allemaal laat Rob.
110gram kipfilet als tussendoortje...
Vreetzak! :meal:

• #3.996
Ik snap niet waar je het allemaal laat Rob.
110gram kipfilet als tussendoortje...
Vreetzak! :meal:

Je zou verbaasd zijn hoe snel je maag daaraan went eigenlijk. Afgelopen weekend bv,
ben ik even in de Subway gestopt. Daar een 30cm broodje besteld en dat kreeg ik met
moeite op. Er was een tijd dat ik dat easy opat en nog een stuk van mijn vrouwtje haar broodje erbij

Je maag krimpt idd... voordeel is dat je geen uitpuilende gut hebt. Beach proof!

Je zou verbaasd zijn hoe snel je maag daaraan went eigenlijk. Afgelopen weekend bv,
ben ik even in de Subway gestopt. Daar een 30cm broodje besteld en dat kreeg ik met
moeite op. Er was een tijd dat ik dat easy opat en nog een stuk van mijn vrouwtje haar broodje erbij
Ik ga nooit naar een subway, maar een broodje moet bij mij minstens een meter lang zijn, anders heb ik niet gegeten! :D

Laatst bewerkt:
  • #3.999
Ik ga nooit naar een subway, maar een broodje moet bij mij minstens een mete lang zijn, anders heb ik niet gegeten! :D

Persoonlijk denk ik dat dat een probleem is wat veel mensen hebben, ze overschatten
eigenlijk de hoeveelheid voeding die ze nodig hebben. Ik ben ondertussen al meer dan
een paar artikels tegengekomen ivm mensen die langer leven op minder kcals,
en zelfs mensen die energie hebben erdoor.

Persoonlijk denk ik dat dat een probleem is wat veel mensen hebben, ze overschatten
eigenlijk de hoeveelheid voeding die ze nodig hebben. Ik ben ondertussen al meer dan
een paar artikels tegengekomen ivm mensen die langer leven op minder kcals
,
en zelfs mensen die energie hebben erdoor.
Dat klopt, heeft met zuurstof te maken.

Door zuurstof vergaan we allemaal. Het verbrandingsproces versnelt dit allemaal. Heb een documentaire gezien waarbij mensen in een soort kassen leven en extreem weinig eten om zo 5 jaar langer te leven zo bang zijn ze voor de dood. Wat een leven heb je dan.... kwantiteit in mijn ogen.

Terug
Naar boven