MuscleMeat

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.001
Dat klopt, heeft met zuurstof te maken.

Door zuurstof vergaan we allemaal. Het verbrandingsproces versnelt dit allemaal. Heb een documentaire gezien waarbij mensen in een soort kassen leven en extreem weinig eten om zo 5 jaar langer te leven zo bang zijn ze voor de dood. Wat een leven heb je dan.... kwantiteit in mijn ogen.

Tja ... maar voor mij is het geen keuze :p Het is oftewel dit, oftewel een BF van 30%.
Dus ja ... gedoemd tot bulken met LCD & cutten met VLCD :(

:roflol:

Persoonlijk denk ik dat dat een probleem is wat veel mensen hebben, ze overschatten
eigenlijk de hoeveelheid voeding die ze nodig hebben. Ik ben ondertussen al meer dan
een paar artikels tegengekomen ivm mensen die langer leven op minder kcals,
en zelfs mensen die energie hebben erdoor.
Ik dacht dat ze dat soort proeven bij ratten deden, en dan de resultaten toeschrijven aan mensen...
Ik zie mezelf niet als rat, maar als ik in m'n omgeving kijk, zie ik wel hoe dat voor sommige mensen accuraat genoeg kan zijn! :roflol:

Dat klopt, heeft met zuurstof te maken.

Door zuurstof vergaan we allemaal. Het verbrandingsproces versnelt dit allemaal. Heb een documentaire gezien waarbij mensen in een soort kassen leven en extreem weinig eten om zo 5 jaar langer te leven zo bang zijn ze voor de dood. Wat een leven heb je dan.... kwantiteit in mijn ogen.
Juist, kwaliteit gaan we voor!
Broodjes Martino van een meter, of meer...
En "liever een pens van het zuipen, als een bult van het werken!" :roflol:

• #4.003
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: OMG Hummer :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

14b6ixs.jpg
Zeg beest, waar heb je dat excel bestandje vandaan? Zit vast heel scheel te kijken op t forum, maar ik kan hem even niet meer vinden :P

Eens even uitrekenen wat ik zoal eet op een dag =)

• #4.005
tnx voor dat schema Rob, k ben er al tijdje naar opzoek! je eetschema ziet er wel extreem uit man, echt respect daarvoor. ik begin ervan te knorren ;)

Er bloeit hier een hele mooie relatie op.

:scratch::scratch: zit jij nou op 1300 kcal per dag ? of begrijp ik dat verkeerd............???

• #4.014
Laatst bewerkt:
  • #4.015
Training van gisteren:

Sleep: 6u30 (lekker!)
Food: 1300kcal
Health: good2go
Mentality: hot hot hot
Temp in Gym: 34°

Warm up
5min Steppen
MP: 12xbb 10xbb

33ubaps.jpg

Trainingstijd: 101min
Polardata: 135avg - 171max - 1249kcal
Comments: haha, het lijkt wel een deload training :D Mijn press is dus bedroevend
laag omdat ik normaal achter mijn nek press. Dit zorgt dus voor een veel kleinere ROM
blijkbaar. Want bij Neck Press zak ik tot achter mijn oren, en bij Shoulder Press tot
onder de kin. +5cm meer ROM = minder gewicht maar wel een lekkerder gevoel. En jaja
er was zelfs een pomp te bespeuren naar het einde van de training :p

Het gaat deze week zoeken worden naar de juiste gewichten want ik zou eigenlijk
naar de 10rep sets willen. Ondanks dat ik dan echte p*ssy weights moet gebruiken.
Ach ja, ik ben ook niet aan het ego builden hé

Laatst bewerkt:
Als je de oefening ook nog eens langzamer uitvoert :D heeft het echt niets meer met deload te maken hoor.
Ik vond je reverse flyes ook pittig!

• #4.017
Als je de oefening ook nog eens langzamer uitvoert :D heeft het echt niets meer met deload te maken hoor.
Ik vond je reverse flyes ook pittig!

Ja, de beweging is trager en dus ook veel gecontroleerder. En kan ook beter mijn delts aanspannen zo.
En mijn reverse fly's blijven mijn favo's om te doen. Heerlijke oefening vind ik dat.

EDIT: trouwens, ik ga je nog gelijk moeten geven ivm slaapprobs. Nu ik gestopt ben met die eca val ik
als een blok in slaap en slaap ik helemaal door tot aan mijn alarm. Sweet !

Ik dacht dat ze dat soort proeven bij ratten deden, en dan de resultaten toeschrijven aan mensen...
Ik zie mezelf niet als rat, maar als ik in m'n omgeving kijk, zie ik wel hoe dat voor sommige mensen accuraat genoeg kan zijn! :roflol:

Juist, kwaliteit gaan we voor!
Broodjes Martino van een meter, of meer...
En "liever een pens van het zuipen, als een bult van het werken!" :roflol:

Als ze dat soort proeven bij mijn ratjes zouden doen dan...:shoot::whip:zouden ze er toch bij in slaap vallen.:o

On: man wat zit je laag in je kcal. Had zondag nog een soort van in balance day met 1500 kcal en 5 liter water; kon net het einde van de dag halen, maar waarschijnlijk ben je er al aan gewend.:)
Lekkere training!

• #4.019
Als ze dat soort proeven bij mijn ratjes zouden doen dan...:shoot::whip:zouden ze er toch bij in slaap vallen.:o

On: man wat zit je laag in je kcal. Had zondag nog een soort van in balance day met 1500 kcal en 5 liter water; kon net het einde van de dag halen, maar waarschijnlijk ben je er al aan gewend.:)
Lekkere training!

Tja, weet je wat het is? Ik zit heel de dag op mijn gat hé. Enkel dat anderhalf uurtje
sport per dag is mijn verbruik. En af en toe wel wat klussen in huis. Maarja, voor iemand
met een traag metabolisme is dat dus nefast.

Tja, weet je wat het is? Ik zit heel de dag op mijn gat hé. Enkel dat anderhalf uurtje
sport per dag is mijn verbruik. En af en toe wel wat klussen in huis. Maarja, voor iemand
met een traag metabolisme is dat dus nefast.

Ja, begrijpelijk. Ik doe zo'n 4 uur per dag folders bezorgen voor ons bedrijf en zeker met dit weer vliegt het zweet me om de oren.
Mijn metabolisme is daardoor ook nogal hoog.;)

Terug
Naar boven