MuscleMeat

Robke's trainingslog

:o nope, dat heb je helemaal goed ... wat jij in één maaltijd eet, daar moet ik een hele dag mee toekomen.

WTF 1300 KCAL, Rob je moet wel nu uitkijken he bro zo langdurig cutten kan niet gezond zijn? Prop je ook wel eens een break in je schema voor een tijdje?

nogmaals respect....1300 kcal de t*ring dan ga ik dood:D:D:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.022
WTF 1300 KCAL, Rob je moet wel nu uitkijken he bro zo langdurig cutten kan niet gezond zijn? Prop je ook wel eens een break in je schema voor een tijdje?

nogmaals respect....1300 kcal de t*ring dan ga ik dood:D:D:D

Tja, trust me, ik had mijn cut ook al lang willen afblazen hoor :p Maarja, ik ben
er nog niet dus ja ... nu stoppen zou gewoon doodzonde zijn.

En mijn break in mijn voeding is in principe op zaterdag. Dan drink ik me een paar
biertjes (jaja, een paar maar) en eet ik eens lekker door. (maar toch nog gezond)
Dus ja, normaal kan er dan van spaarstand of echt schade geen sprake zijn.

Eerlijk gezegd, ik kijk er weer naar uit om terug wat hoger in mijn kcal te gaan.
Zoals 2000 bv ... kwijl ... of die 2500 van een tijd terug. Wat een luxe was me dat

Heb ik misschien gemist maar daal je nog steeds goed in BF%?
Op hoeveel zit je nu en wanneer stop je?

• #4.024
Heb ik misschien gemist maar daal je nog steeds goed in BF%?
Op hoeveel zit je nu en wanneer stop je?

Ja, ik zit eindelijk onder de 20% ... 19.7 om precies te zijn. Maar ik heb vorige week dus niet
kunnen sporten en eigenlijk wat veel gegeten (+1500kcals per dag). Dus verwacht deze week niet gezakt
te zijn.

Ik stop op 20 augustus ofzo. Dan ga ik op vakantie voor 10 dagen. Dat wordt dan ook
zo'n beetje mijn rust, refeed. En dan ga ik terug wat meer eten.

Ja, de beweging is trager en dus ook veel gecontroleerder. En kan ook beter mijn delts aanspannen zo.
En mijn reverse fly's blijven mijn favo's om te doen. Heerlijke oefening vind ik dat.

EDIT: trouwens, ik ga je nog gelijk moeten geven ivm slaapprobs. Nu ik gestopt ben met die eca val ik
als een blok in slaap en slaap ik helemaal door tot aan mijn alarm. Sweet !

Ik doe zelf vaak de bewegingen ook heel gecontroleerd en het werkt idd,
krijg gewoon een pomp.
Een grote jongen bij mij in de gym had een blessure en was dus ook in tellen gaan trainen.
Toen ik hem sprak zei hij, lijkt wel alsof ik nog beter resultaat heb dan normaal :cool:

Mmmm, er gaat idd niets boven lekker slapen :rocker:
misschien droom ik vannacht wel dat mijn tuin al klaar is :D

• #4.026
Ik doe zelf vaak de bewegingen ook heel gecontroleerd en het werkt idd,
krijg gewoon een pomp.
Een grote jongen bij mij in de gym had een blessure en was dus ook in tellen gaan trainen.
Toen ik hem sprak zei hij, lijkt wel alsof ik nog beter resultaat heb dan normaal :cool:

Mmmm, er gaat idd niets boven lekker slapen :rocker:
misschien droom ik vannacht wel dat mijn tuin al klaar is :D

Tja, ik zal wel moeten als ik naar setjes wil van 10 reps. En dan nog liefst met
zo min mogelijk rust tussen de sets. Het zal dus weer even zoeken en puzzelen
worden, maar ik switch naar een high volume schema :p

Hehe, tuin al klaar? En dan al dat leuke werk overslaan? :p

Tja, ik zal wel moeten als ik naar setjes wil van 10 reps. En dan nog liefst met

Man, over drie maanden ben je een gedefinieerd bommetje :yes:

Ik ook als ik wat harder in de tuin zou werken :roflol:

• #4.028
Er bloeit hier een hele mooie relatie op.

Ik zal jou nooit vergeten lieve Mark:)

Misschien een fullbody schema? Is toch behoorlijk intensief, verbrand je nog meer!

Ik zou als ik jou was ook niet lager gaan in kcal, gewoon terug naar 1800kcal ofzo, en dan meer cardio.. Als dat nog kan:roflol:

• #4.030
Ik zal jou nooit vergeten lieve Mark:)

:roflol:

Misschien een fullbody schema? Is toch behoorlijk intensief, verbrand je nog meer!

Ik zou als ik jou was ook niet lager gaan in kcal, gewoon terug naar 1800kcal ofzo, en dan meer cardio.. Als dat nog kan:roflol:

Nah, van een fullbody krijg ik helemaal geen voldoening eerlijk gezegd.
En nog meer cardio zorgt geheid weer binnen de kortste keren voor overtraining.

Pfffff ... ik weet het ook allemaal niet meer :p

:roflol:

Nah, van een fullbody krijg ik helemaal geen voldoening eerlijk gezegd.
En nog meer cardio zorgt geheid weer binnen de kortste keren voor overtraining.

Pfffff ... ik weet het ook allemaal niet meer :p

Ik heb echt heel veel respect voor jou discipline en doorzettingsvermogen! Ik ben ook geen expert, alles behalve, maar ik gok er op dat je te snel gezakt bent in kcal en dat je stofwisseling dusdanig vertraagd is, dat je nog veel dieper moet gaan om ook maar iets te verbranden..

Want jij traint 4 keer krachttraining, en achterlijk veel cardio.. Nou dan zal je toch echt moeten afvallen bij het leven, helemaal als je nog clen, t3, eca en winny bij gebruikte..

Ik zou het als ik jou was over een totaal andere boeg gooien.. Andere voeding, sowieso meer en vaker eten. En ga boksen ofzo, of kickboksen.. daar verbrand je ook genoeg mee:) en spinning d'r bij.. High intensity allemaal in ieder geval!

En dan totaal ander trainingsschema.. echt totaal iets anders dan dat je nu doet..

Misschien dat je lichaam er dan meer op reageert!

Volhouden he robke:D

• #4.032
Ik heb echt heel veel respect voor jou discipline en doorzettingsvermogen! Ik ben ook geen expert, alles behalve, maar ik gok er op dat je te snel gezakt bent in kcal en dat je stofwisseling dusdanig vertraagd is, dat je nog veel dieper moet gaan om ook maar iets te verbranden..

Want jij traint 4 keer krachttraining, en achterlijk veel cardio.. Nou dan zal je toch echt moeten afvallen bij het leven, helemaal als je nog clen, t3, eca en winny bij gebruikte..

Thanks ... tja, ik weet het ook niet. Ik ben nochthans anders telkens maar met
200 a 100kcal gezakt. En in spaarstand kan ik niet hebben gestaan, want ik
heb per slot van rekening ook een tijd op 2500kcal gestaan.

Ik zou het als ik jou was over een totaal andere boeg gooien.. Andere voeding, sowieso meer en vaker eten. En ga boksen ofzo, of kickboksen.. daar verbrand je ook genoeg mee:) en spinning d'r bij.. High intensity allemaal in ieder geval!

En dan totaal ander trainingsschema.. echt totaal iets anders dan dat je nu doet..

Misschien dat je lichaam er dan meer op reageert!

Volhouden he robke:D

Dunno, ik eet anders toch een 5 keer per dag ???

Helaas pindakaas is er bij ons niets in de directe omgeving waar ik dat kan volgen. Dus ja, ik ben
nogal beperkt in mijn keuzes qua sport :(

Volgens de regels van de kunst zou ik zo mager als een somaliër moeten zijn, maar dat ben ik dus
niet :p Binnenkort maar naar de grove middelen grijpen en een gram Test met een shitzooi Tren naar
binnen kieperen :roflol:

Thanks ... tja, ik weet het ook niet. Ik ben nochthans anders telkens maar met
200 a 100kcal gezakt. En in spaarstand kan ik niet hebben gestaan, want ik
heb per slot van rekening ook een tijd op 2500kcal gestaan.

Dunno, ik eet anders toch een 5 keer per dag ???

Helaas pindakaas is er bij ons niets in de directe omgeving waar ik dat kan volgen. Dus ja, ik ben
nogal beperkt in mijn keuzes qua sport :(

Volgens de regels van de kunst zou ik zo mager als een somaliër moeten zijn, maar dat ben ik dus
niet :p Binnenkort maar naar de grove middelen grijpen en een gram Test met een shitzooi Tren naar
binnen kieperen :roflol:

Naja.. testo 500mg elke 4 a 5 dagen, aangevuld met clenbuterol.. schijnt toch voor een aanzienlijk toename van de VVM te zorgen, dus dan blijft je hoeveelheid vet hetzelfde, maar omdat je meer VVM hebt, is je vetpercentage minder:D

Lekkere omgeving heb jij zeg.. wel Zumba, geen boksen:roflol:

DNP schijnt het ook wel goed te doen trouwens:D

• #4.034
Naja.. testo 500mg elke 4 a 5 dagen, aangevuld met clenbuterol.. schijnt toch voor een aanzienlijk toename van de VVM te zorgen, dus dan blijft je hoeveelheid vet hetzelfde, maar omdat je meer VVM hebt, is je vetpercentage minder:D

Lekkere omgeving heb jij zeg.. wel Zumba, geen boksen:roflol:

DNP schijnt het ook wel goed te doen trouwens:D

Hehe, that's the spirit.

Nee, Zumba is hier ook niet hoor. Dat doen we via DVD thuis. Tsja, middle of nowhere hé

Hehe, that's the spirit.

Nee, Zumba is hier ook niet hoor. Dat doen we via DVD thuis. Tsja, middle of nowhere hé

Gnahahahhahha.. sta je serieus met je vrouwtje voor de tv te schudden met die billen?:D

Je hebt dan sowieso wel heel veel lol in ieder geval. Lol=meer coïtus=meer verbranden.

Goed bezig:D

• #4.036
Gnahahahhahha.. sta je serieus met je vrouwtje voor de tv te schudden met die billen?:D

Je hebt dan sowieso wel heel veel lol in ieder geval. Lol=meer coïtus=meer verbranden.

Goed bezig:D

Yup yup ... we hebben boven nog een leegstaande kamer waar we een tv hebben.
Dus gaan we ons daar even uitleven hé.

Een mens moet toch iets hé :p

ik lees dat je na de vakantie meer gaat eten en wat gear wilt gaan zetten...dat wordt oppassen :P volgens mij ga jij keihard als je kcal omhoog gooit.

nog ff doorbikkelen tot 20 augustus!

• #4.038
ik lees dat je na de vakantie meer gaat eten en wat gear wilt gaan zetten...dat wordt oppassen :P volgens mij ga jij keihard als je kcal omhoog gooit.

nog ff doorbikkelen tot 20 augustus!

Gear zetten? Nah, dat was maar een dolletje hoor. Dat is een 10 jaren plan denk
ik zo :p Telkens denk ik van doe het gewoon, maar als het zover is denk ik: ach
waarom eigenlijk.

haha oke...niet zo gelezen. maar snap je wel man. doe gewoon je ding.

• #4.040
Training van gisteren:

Sleep: 6u30 (ging weer lekker)
Food: 1300kcal
Health: good2go
Mentality: light weights & volume baby
Temp in Gym: 35° (PR!)

Warm up:
Squats: 12xbb 10xbb 10x50

2z9cqb6.jpg

Trainingstijd: 103min (start @ 14u50)
Polardata: 129avg - 158max - 1060kcal
Comments: Die calve raises en wrist curls doe ik eigenlijk als één set. Soort van giant set dus.

Dunno what to think about this ... pîjnlijke pomp gekregen door die lachwekkende gewichten. Tja,
voelde wel lekker, maar ik voelde me tekort gedaan (lees een p*ssy) ondanks dat er geen rep
meer in had gezeten. Geen idee. Misschien is het door het -100kg squatten dat ik een beetje
misnoegd ben (zeker als je vrouwtje dan komt kijken en zegt: "neem je dat normaal niet zwaarder?")

Cardiokeuze was een goede keuze, ondanks dat het 28° was op dat kamertje en ik me de pl**ris
heb gezweet. Maar mijn enkels & knieën waren me dankbaar.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven