Fitness Seller

Robke's trainingslog

Je verliest je mannenlijkheid als je in de lage gewichten gaat bro onder het toeziend oog van je vrouwtje:). Ze is een sterke testobeer gewend....

Goe bezig Robke! Die Frontsquats zijn echt niet verkeerd wat pak je normaal daar op?

mazzel

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.042
Je verliest je mannenlijkheid als je in de lage gewichten gaat bro onder het toeziend oog van je vrouwtje:). Ze is een sterke testobeer gewend....

Goe bezig Robke! Die Frontsquats zijn echt niet verkeerd wat pak je normaal daar op?

mazzel

:roflol:

Ik zou het eigenlijk niet meer weten wat ik normaal aan FrSq doe. Dacht een tijdje
geleden dat ik 4 setjes van 6 deed met 65 ofzo ... maar ben niet meer heel zeker en die
waren zeker niet below paralel.

Weights are overrated, Fitness baby! :D

Zoals Ronnie Coleman al zei:
"Everybody wants to be a bodybuilder, so nobody has to lift them big weights" :roflol:

Lekker doorbuffelen Rob, en ga eens wat eten! ;)

• #4.044
Weights are overrated, Fitness baby! :D

Zoals Ronnie Coleman al zei:
"Everybody wants to be a bodybuilder, so nobody has to lift them big weights" :roflol:

Lekker doorbuffelen Rob, en ga eens wat eten! ;)

Eten? Mmm ... eten is pas voor vrijdag :( BiBiKwu :) En dan is het wederom gedaan
voor een weekje met eten :p

Eten? Mmm ... eten is pas voor vrijdag :( BiBiKwu :) En dan is het wederom gedaan
voor een weekje met eten :p

nog 3 daagjes ;):D

Pff maar je gaat wel heeeeeel laag, ik weet dat je zegt dat het voor jou werkt.. maar pffff kan het me niet voorstellen ;).

• #4.046
nog 3 daagjes ;):D

Pff maar je gaat wel heeeeeel laag, ik weet dat je zegt dat het voor jou werkt.. maar pffff kan het me niet voorstellen ;).

Tja, en buiten de echte trek in iets, kan ik niet zeggen dat ik honger heb. In tegendeel,
moest ik mijn bakjes niet mee hebben, ik zou waarschijnlijk heel de dag niets eten :p

Tja, en buiten de echte trek in iets, kan ik niet zeggen dat ik honger heb. In tegendeel,
moest ik mijn bakjes niet mee hebben, ik zou waarschijnlijk heel de dag niets eten :p

PFFF haha nou ja dit weer zorgt er ook wel voor dat je minder trek hebt en zeker niet in heel warm eten rond de middag/eind middag. Dus dat zal zeker wel helpen, denk dat het geen verstandig idee is om 1300kcal te volgen in de winter :p

• #4.048
PFFF haha nou ja dit weer zorgt er ook wel voor dat je minder trek hebt en zeker niet in heel warm eten rond de middag/eind middag. Dus dat zal zeker wel helpen, denk dat het geen verstandig idee is om 1300kcal te volgen in de winter :p

In de winter lukt me dat eigenlijk net zo goed hoor. Honger heb ik echt wel zelden.
Ik moet het echt hebben van de zin in iets ...

ben ik niet gewend al die reps Rob...prettige switch lijkt me. gewichten doen er minder toe...als jij al die sets 10 reps doet is het hard buffelen!

• #4.050
ben ik niet gewend al die reps Rob...prettige switch lijkt me. gewichten doen er minder toe...als jij al die sets 10 reps doet is het hard buffelen!

Haha, tell me about it, ik ben het ook niet gewend :p

Ik moet wel zeggen, zo wat lichter trainen is beter qua controle en techniek. Ik kan mijn spieren ook
beter squeezen zeg maar. Of het optimaal is? Tsja, ik denk van niet. Persoonlijk geloof ik nog
altijd meer in het systeem: zoveel mogelijk reps maken op +80% van 1RM. Maar spiergroei zit er op
dit aantal kcals toch niet in dus ja ...

Maar dit is een leuke afwisseling en ik hoop dat het mijn cut een beetje ten goede gaat komen.

afwisseling is goed robbie

• #4.052
  • #4.054
Is inderdaad wel zo, maar de belasting is toch in mindere maten tegenover een
conventionele deadlift niet?

Afhankelijk van je techniek. Sommige die trekken hem recht omhoog van de pins, maar ik zie ze soms ook een halve RDL doen.

Het is iig een erg goede manier om je traps NOG zwaarder te pakken, terwijl je eigenlijk een minder zware (en minder blessure gevoelige) oefening doet.

Laatst bewerkt:
Als je hem recht omhoog trekt, dan komt bijna alles toch uit de benen?

• #4.058
Afhankelijk van je techniek. Sommige die trekken hem recht omhoog van de pins (zoals het hoort), maar ik zie ze soms ook een halve RDL doen.

Het is iig een erg goede manier om je traps NOG zwaarder te pakken, terwijl je eigenlijk een minder zware (en minder blessure gevoelige) oefening doet.

Als je hem recht omhoog trekt, dan komt bijna alles toch uit de benen?

mmm ... benen stijf houden en schouders over de barbell lijkt me zo?
En dan zo de pull doen?

mmm ... benen stijf houden en schouders over de barbell lijkt me zo?
En dan zo de pull doen?
Ja, een soort quarter RDL? Dan spreek je iig minder/geen quads aan. Je hams doen nog wel mee, maar ik denk dat de nadruk op de onderrug ligt.

Terug
Naar boven