AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.321
Duidelijk ! De eindcap van m'n strenght shop barbell komt aan 1 kant ook vaak los :grumble:

Sowieso eerst een cambered bar kopen wel. Voor barbell hack squats, grotere rom bij rows, etc... en de ATX SSB bij FS staat al maanden op uitverkocht. En als ik iets betaal, wil ik het gelijk ook hebben :p

Een goede bb buigt niet zo snel door ja.

Of heb jij er 1 van 50 euro?:P

• #40.326
Yep, dan hebben we dezelfde voor ;) Ik heb er iig nog nooit iemand mee zien roeien, geen idee of het kan.

Nou ja. Sowieso is die geschikt voor suitcase DL lijkt me en BB hack SQ zonder dat mijn reet in de weg zit.

Een goede bb buigt niet zo snel door ja.

Of heb jij er 1 van 50 euro?:P

Die SSB is een basic one van dacht ik 100eur ofzo. Niks speciaals dus en perfect geschikt voor het lichtere werk. Die ATX kan tot 400kg :D Daar krijg je wel kuiten van :p

• Like
Waarderingen: wwe
Door de gripbreedte van 95cm?

Ook zeker een groot minpunt en de hele set up lijkt me gewoon kut, normaal gezien blijft dat ding niet rechtstaan als het geladen is hé. Als ik er aan denk wil ik het zondag anders misschien wel eens testen.

• #40.331
  • #40.333
Dus... wat ik dacht een 'kou' op mijn schouder te zijn, ging van kwaad naar erger. Tot zelfs slapen moeilijk werd erdoor. Zit nu een paar dagen aan de IBU's. Sinds vanmorgen lijkt het een beetje beter te gaan.
Komt er ook nog een stevige verkoudheid bij en wat lichte koorts. Jeuij. Wat een feest. Ach ja... ik kijk even komende dagen. Vermoed pas donderdag ofzo terug onder het ijzer te kruipen.

Beterschap buddy! :aai:

• #40.335
Staat je schuurtje nog niet vol met ijzer inmiddels?
Beterschap met je verkoudheid..

• #40.337
Staat je schuurtje nog niet vol met ijzer inmiddels?
Beterschap met je verkoudheid..

Valt wel mee hoor. Een bar neemt niet zoveel ruimte in beslag. Die staan gewoon rechtop tegen de muur in zo'n borstelhouder die ik tegen de muur heb geschroefd.

Verkoudheid is op dit moment het minst van mijn zorgen. Ik hoop dat mijn schouder snel terug beter is :) Verkoudheid of een griepje kan ik meestal wel door trainen. Maar met mijn schouder is zelfs
autorijden moeilijk op dit moment.

Valt wel mee hoor. Een bar neemt niet zoveel ruimte in beslag. Die staan gewoon rechtop tegen de muur in zo'n borstelhouder die ik tegen de muur heb geschroefd.

Verkoudheid is op dit moment het minst van mijn zorgen. Ik hoop dat mijn schouder snel terug beter is :) Verkoudheid of een griepje kan ik meestal wel door trainen. Maar met mijn schouder is zelfs
autorijden moeilijk op dit moment.
O, wees maar voorzichtig als het overbelast is. Die Ibu zorgt er misschien voor dat je weinig meer voelt en toch aan het trainen gaat.

• #40.339
O, wees maar voorzichtig als het overbelast is. Die Ibu zorgt er misschien voor dat je weinig meer voelt en toch aan het trainen gaat.

Weinig meer voelt? :D Op zaterdag had ik 4x 600mg achterover getikt en voelde het nog steeds :p Sinds vandaag wel weer gewoon 2x 600 nemen. Ben zo suf als een made.

Beterschap!

Terug
Naar boven