MuscleMeat

Robke's trainingslog

Hè gadver Rob! Beterschap en ziek in ieder geval goed uit:thumb:

effe uitzieken en daarna gewwon weer verder gaan - meer is het eigenlijk niet

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.344
woensdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (1 tab; Universal); Beta Alanine (3gr; XXL); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Monster Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 45min
Bodyweight: ???kg

Comments: langzaam terug beginnen deze week. Schouder geeft niet al te veel problemen meer.

Untitled.jpg

Laatst bewerkt:
Toch lekker 200+ :)
Nog ziekjes verder?

• #40.346
  • #40.348
Lekker 200+ deadliften met je snotkop:roflol:

Weer op de goede weg.
Lekker overzichtelijke training trouwens :)

• #40.353
Mag vanmiddag ook met een snotkop deadliften :(

Snotkop en hoesten alleen nog maar :) Schouder is redelijk ok. Nog een beetje een 'nijpend' gevoel erin. IBU's leken niet veel te doen. Gewisseld naar Cataflam en dat lijkt beter te helpen.

Hou er wel rekening mee dat door deze medicatie het kan lijken dat de pijn in de schouder weg is, ik zou dus erg voorzichtig zijn met het benchen ivm de schouder.

• #40.357
Hou er wel rekening mee dat door deze medicatie het kan lijken dat de pijn in de schouder weg is, ik zou dus erg voorzichtig zijn met het benchen ivm de schouder.

Yups. I know. Neem een lage dosis zodat ik het nog voel en niet geheel verdoofd raakt ;)

Als je kan werken kan je ook trainen :D

When in doubt, up the dose :cool:

• #40.360
Als je kan werken kan je ook trainen :D

When in doubt, up the dose :cool:

Haha. Ja nou... er is nog wel een verschil tussen ziek en met gewichten spelen dan ziek en wat op een keyboard tokkelen. En liever wat tokkelen dan thuis op de bank. Dan ben ik ook maar ziek :)

Terug
Naar boven