AndroidHealthClinic

Robke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #40.361
donderdag 05u00 training

Pre w/o Supps: Kwik Energy (1 tab; Universal); Beta Alanine (3gr; XXL); Citruline Malaat (6gr; B&F); Taurine (3gr; XXL)
Intra w/o Supps: Juiced Amino's (Universal; 1sc)
Other Supps: Monster Pack (Scitec); Whey Delicious (100gr; XXL); Creatine (5gr; XXL)

Trainingstijd: 45min
Bodyweight: ???kg

Comments: dat ging goed :)

Untitled.jpg

Lekker singles draaien als je ziel bent?

• #40.363
Lekker singles draaien als je ziel bent?

Laag volume kan altijd :) En ik ben ondertussen weer 90% in orde hoor ;)

Totaal geen last van de schouder gehad ook niet. Ik vermoed dat het iets met mijn nek & traps heeft te maken. Als ik mijn hoofd bv naar rechts en beneden draai, voel ik het in mijn schouder trekken.
Ergens zit daar spanning vermoed ik waardoor ik het in mijn schouder voel. Maar goed. Na het weekend is dat vast in orde.

Mooie bench weer! Gelukkig werkt de schouder weer mee.
Weegschaal kapot?

• #40.365
Mooie bench weer! Gelukkig werkt de schouder weer mee.
Weegschaal kapot?

Thanks

Ik durf er niet op gaan staan :roflol: Beetje zelfontkenning zeg maar :p Afgelopen dagen dus ziek, rot voelen, blessure, niet meer trainen, etc... tja. Dan gaat Robke eten en drinken wat hij wilt :o

hihi ben je bijna net zo zwaar als die spriet van een @DieNase :lol:

blij dat hij nu 220 km verderop zit

maar je schouder klinkt naar joh, ff in de gaten houden (en kusjes van je vrouw)

Back in training, daar begint het regime weer ;)

Flinke bench hoor! Hoop dat ik daar ook naartoe kan werken straks als ik weer massa ga bouwen

maar je schouder klinkt naar joh, ff in de gaten houden (en kusjes van je vrouw)

Spriet? U solliciteert duidelijk ergens naar...

Alles onder is 100 kg is spriet cq vrouw

• #40.372

Nou nou... die staat nog 10kg lichter toch? Zo erg is het nog niet gesteld met me :p

Ja idd. Voelt ook naar. Raar. Een nijpend gevoel meer zo. Vandaag gaat het best ok eigenlijk. Vorige week donderdag kon ik amper auto rijden.

Flinke bench hoor! Hoop dat ik daar ook naartoe kan werken straks als ik weer massa ga bouwen

Ik hoop dat ik mijn 170 en meer kan evenaren van begin dit jaar als ik terug ga bouwen :)

Spriet? U solliciteert duidelijk ergens naar...

Een job dichter bij huis? :p

Alles onder is 100 kg is spriet cq vrouw

Brb ... even winter BBQ houden.

Ohh damn, dat zal nog wel een tijdje duren ben ik bang :P

• #40.374
Mijn stats kloppen niet meer...96kg nu weer, vet% valt gelukkig erg mee...nog steeds geen kuiten. :roflol:

• #40.376
  • #40.378
Mijn DL is wel vrij goed inderdaad, maar had liever dat mijn bench heel goed was.

Straks na mijn wedstrijd mijn rebound gebruiken om hem flink op te schroeven!

Haha. Tja... ik ben al jaren aan het klooien om een 250DL te krijgen. En ik ben er nog niet. Een 150 bench ging vrij makkelijk. Dus ik zou graag 20kg van mijn bench naar mijn DL willen transfereren aub :)

Terug
Naar boven